מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף טומשין טובא, טובא-זנגריה כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
טובא-זנגריה, טובא-זנגריה
כתובת
טובא-זנגריה, טובא-זנגריה
call
טלפון
04-6931114
טלפון
04-6931114
school
מנהל/ת
נאשד הייב
מנהל/ת
נאשד הייב
group
מספר תלמידים
587
מספר תלמידים
587
group
תלמידים בכיתה
26
תלמידים בכיתה
26
security
רשות חינוך
טובא-זנגריה
רשות חינוך
טובא-זנגריה
שנת הקמה
1990
1990
מספר כיתות
6
6
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
ערבית
ערבית
סקטור
בדואי
בדואי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 40%
אנגלית: 20%
ערבית: 70%
אנגלית: 20%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 60%
עברית לבי'ס ערבי: 10%
ערבית לערבים: 10%
אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 50%
עברית לבי'ס ערבי: 20%
ערבית לערבים: 10%
אנגלית: 20%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 50%
עברית לבי'ס ערבי: 30%
ערבית לערבים: 10%
אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 40%
עברית לבי'ס ערבי: 10%
ערבית לערבים: 10%
ערבית: 50%
אנגלית: 20%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 32 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
32
|
2015 |
25
|
2014 |
28
|
2013 |
23
|
2012 |
32
|
2010 |
20
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 60%מדע וטכנולוגיה: 40%
אנגלית: 20%
ערבית: 70%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 20%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 60%
עברית לבי'ס ערבי: 10%
ערבית לערבים: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 50%
עברית לבי'ס ערבי: 20%
ערבית לערבים: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 20%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 50%
עברית לבי'ס ערבי: 30%
ערבית לערבים: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 40%
עברית לבי'ס ערבי: 10%
ערבית לערבים: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 40%ערבית: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 20%אנגלית: 20%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
38.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
1.9%
/
1.3%
אחוז הנושרים
0.0%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
0.0%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
5.9%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
72
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 23)
68
/
71
חשבונאות (מספר תלמידים שנגשו 16)
66
/
76
מדעי לימודי הסביבה (מספר תלמידים שנגשו 13)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
34%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
36%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
78%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
90%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
5%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
5%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
7%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
10%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
51%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
18%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
68%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
10%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
6%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
55%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
76%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
11%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
חוות דעת גולשים על בית הספר
16/09/2016
יתרונות: צוות של מורים דואגים . המנהל חכם ותמיד יש לו רעיונות להתקדם ולהצליח יותר. מאמינים בתלמידים. בקשר עם ההורים. מקבלים את הרעיונות של התלמידים ורוב הזמן מבקשים את דעת התלמידים בדברים שונים.
חסרונות: אני מדבר על חסרונות שהיו לפני 5 שנים .. של החלפת הרבה מנהלים והרבה מורים דבר שהשפיע על הצלחת התלמידים ועל הזכאות בתעודת בגרות. אבל בשלוש שנים האחרונות בית הספר הצליח לקום והתקדם שוב. אחרי פרסום אחוז הזכאות ברחבי הארץ . בספטמבר 2016.פרסם משרד החינוך את הזכאות של בתי הספר לשנת 2015.. ראיתי שאחוז הזכאות בכפר טובא זנגריה הוא 28 וזאת הצלחה ענקית , כי בשנת 2014 הזכאות היתה רק 3% .. בשנה אחת הצליח המנהל וצוות המורים הנהדרים להפוך את האחוזים ולעלות 25% ולהגיע מ3% עד 28% אז כל הכבוד , אני מאמין שהם יעלו ויצליחו שוב ושוב בספטמבר2017 אני בטוח שזכאות הבגרות לשנת 2016 בכפר טובא זנגריה יהי מעל 30% ובשנה שאחריה בספטמבר 2018 הזכאות לשנת 2017 יהי מעל 40% ובטוח שיותר מ40% יכול להיות הכפל :) כי אני מאמין ביכולת שיש להם .ו ובגלל שאני מאמין בתשובי כפר טובא שהם החכמים המכבדים והמוצלחים בעזרת השם.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
15/08/2016
טען עוד...
יתרונות: מועמד להיות בית ספר מספר אחד בצפון. עם התלמידים החרוצים והיכולת המיוחדת לכל אחד מהתמלידים בתחום שונה מהאחר, עם הרצון והצורך, ועם צוות המורים ומנהל ועובדים הדואגים לתלמידים להצלחתם . בתקופה הבאה אני מאמינה שבית ספר זה יהפוך לבית ספר של תלמידים יצירתיים של תלמידים הממשיכים את לימודם בטכניון ובמקומות מכובדות וחשובות במדינה.כל תלמיד בבית הספר הזה יש לו משהו מיוחד והצטיינות במקצוע מסוים. בסוף יוצא צוות של תלמידים כל אחד מיוחד בתחום שונה מהאחר , וזה הכי נהדר ויפה בבית הספר.
חסרונות: אין צורך לדבר על החסרנות, התלמיד החכם או האדם החכם הוא יודע איך להפוך את החסרנות ליתרנות, ולקחת את החלק החיובי מכל דבר. ולהאמין שבכל דבר רע יש דבר טוב. , הצלחה באה אחרי נסיון אחרי חוויה ואחרי צורך ולפעמים אחרי כישלון. החכם הוא יודע לשדר את העניינים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!