מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר בי"ס מקיף השלום דנון, שייח' דנון כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
שייח' דנון, שייח' דנון
כתובת
שייח' דנון, שייח' דנון
call
טלפון
04-9520410
טלפון
04-9520410
school
מנהל/ת
סמאהר זינה
מנהל/ת
סמאהר זינה
group
מספר תלמידים
620
מספר תלמידים
620
group
תלמידים בכיתה
27.3
תלמידים בכיתה
27.3
security
רשות חינוך
מטה אשר
רשות חינוך
מטה אשר
שנת הקמה
1994
1994
מספר כיתות
7
7
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
ערבית
ערבית
סקטור
ערבי
ערבי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 30%
ערבית: 80%
אנגלית: 30%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 50%
ערבית לערבים: 40%
אנגלית: 40%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 60%
ערבית לערבים: 40%
אנגלית: 30%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 70%
ערבית לערבים: 20%
אנגלית: 30%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 70%
ערבית לערבים: 30%
אנגלית: 10%
ערבית: 30%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 47 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
47
|
2015 |
36
|
2014 |
31
|
2013 |
32
|
2012 |
20
|
2010 |
25
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 30%מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 30%
ערבית: 80%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 20%אנגלית: 30%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 50%
ערבית לערבים: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 40%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 60%
ערבית לערבים: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 30%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 70%
ערבית לערבים: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 30%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 70%
ערבית לערבים: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 20%אנגלית: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 20%ערבית: 30%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
80.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.3%
/
1.3%
אחוז הנושרים
0.0%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
11.9%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
19.8%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
82
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 24)
93
/
76
תקשורת וחברה (מספר תלמידים שנגשו 21)
77
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 19)
88
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 18)
93
/
70
תשתיות מחשוב ותקשוב (מספר תלמידים שנגשו 13)
96
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
10%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
33%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
13%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
10%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
11%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
57%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
10%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
8%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
59%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
55%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
72%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
72%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
12%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
28%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
21%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
70%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
8%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
72%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
88%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
7%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
8%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
44%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
32%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 3.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 3.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 3.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 3.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 3.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 3.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 3.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 2.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 5.0
21/04/2016
יתרונות: עתיר משאבים ועם פוטנציאל למצוינות ערכית ולימודית.
חסרונות: ריבוי מקרי אלימות בביה"ס, נשירה סמויה וגלויה, ריבוי התנהגויות סיכון בקרב התלמידים, חוסר מעורבות הורית, ניהול ריכוזי, קידומים על סמך יחס אישי ולא מקצועי
מכיר את בית הספר:
15/04/2016
טען עוד...
יתרונות: מחוייבות למיצוי מקסימלי ליכולות התלמידים והצלחתם
חסרונות: אוכלוסיה חלשה
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!