מקרא
    דירוג:
    גבוה
    נמוך
  • מגורים
  • מסחר או תעשייה
  • מבנה ציבורי
  • פארק, גינה
  • אחר

בית ספר מקיף אלרסאלה, נחף כיתות ז - יב, ממלכתי

location_on
כתובת
נחף, נחף
call
טלפון
04-8713856
school
מנהל/ת
חוסאם עבאס
group
מספר תלמידים
832
group
תלמידים בכיתה
21
security
רשות חינוך
נחף
שנת הקמה
2009
מספר כיתות
13
יום לימודים ארוך
לא
באופק חדש
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
שפת לימוד
ערבית
סקטור
ערבי
מידע נוסף פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק

מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 72 ממוצע ארצי 55

מדד מדלן לבית הספר לפי שנים

שנת בחינה מדד מדלן
2016
72
2015
76
2014
60
2013
64
2011
60

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 70%
אנגלית: 70%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 90%
ערבית לערבים: 80%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015

בחינות מיצ״ב כיתות ח':

מתמטיקה: 70%
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 50%
ערבית: 70%

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 80%
אנגלית: 80%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 100%
ערבית לערבים: 60%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 50%
אנגלית: 60%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 90%
ערבית לערבים: 50%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013

בחינות מיצ״ב כיתות ח':

מתמטיקה: 30%
ערבית: 60%

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 80%
אנגלית: 60%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 100%
עברית לבי'ס ערבי: 90%
ערבית לערבים: 60%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011

בחינות מיצ״ב כיתות ח':

מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 40%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016

הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי
70.5% / 68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.8% / 1.3%
אחוז הנושרים
14.7% / 7.8%
אחוז המצטיינים
23.2% / 11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
27.4% / 34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
טען עוד...

מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ציון ממוצע ביה"ס / ארצי
מקצוע
86 / 78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 42)
88 / 75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 20)
90 / 78
מערכות ביוטכנולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 18)
84 / 79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 18)
65 / 70
מנהל וכלכלה (מספר תלמידים שנגשו 17)
86 / 72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 17)
90 / 86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 15)
84 / 76
מדעי לימודי הסביבה (מספר תלמידים שנגשו 15)
טען עוד...

האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי

יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

27% / 69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
32% / 65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
43% / 72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
46% / 71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
69% / 32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
11% / 22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
86% / 71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
61% / 77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')

חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

8% / 5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')

דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ

8% / 12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
6% / 8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
7% / 5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
11% / 14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
44% / 38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
22% / 33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
16% / 22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
18% / 20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
73% / 70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
5% / 5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
4% / 5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
61% / 71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
94% / 91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
95% / 91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
5% / 5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
7% / 5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
38% / 29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
טען עוד...

חוות דעת גולשים על בית הספר

התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
5.0
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
5.0
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
5.0
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
5.0
בית הספר נקי ומתוחזק:
5.0
בית הספר מקדם את תלמידיו:
5.0
המורים בבית הספר טובים:
5.0
אני מרוצה מבית הספר:
5.0
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
1.0
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
5.0
ההורים מעורבים בבית הספר:
5.0
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
5.0
23/01/2019
יתרונות: אוזן קשבת של ההנהלה
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
15/04/2018
יתרונות: הם מכילים את כל התלמידים
חסרונות: אין איליו אוטובוסים ציבורים
מכיר את בית הספר:
18/02/2018
יתרונות: בית ספר למחוננים ומצטיינים איזורי
חסרונות: קבלה לאחר מבחני קבלה
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
18/11/2015
יתרונות: בית ספר מצויין
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
טען עוד...

מה דעתך על בית הספר?

התלמידים אוהבים ללכת לביה"ס:
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
בית הספר נקי ומתוחזק:
בית הספר מקדם את תלמידיו:
המורים בבית הספר טובים:
אני מרוצה מבית הספר:
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
ההורים מעורבים בבית הספר:
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:

מחפשים דירה באזור?

בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!