מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר ביר אלמשוש, אעצם (שבט) כיתות א - ט, ממלכתי
location_on
כתובת
אעצם (שבט), אעצם )שבט(
כתובת
אעצם (שבט), אעצם )שבט(
call
טלפון
08-6214352
טלפון
08-6214352
school
מנהל/ת
חליל אל וקילי
מנהל/ת
חליל אל וקילי
group
מספר תלמידים
506
מספר תלמידים
506
security
רשות חינוך
נווה מדבר
רשות חינוך
נווה מדבר
שנת הקמה
2005
2005
יום לימודים ארוך
כן
כן
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
ערבית
ערבית
סקטור
בדואי
בדואי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 20%
ערבית: 20%
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 20%
ערבית: 20%
אנגלית: 10%
ערבית: 10%
ערבית: 10%
טען עוד...
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 29 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2017 |
29
|
2013 |
16
|
2012 |
12
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2017
בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מתמטיקה: 10%אנגלית: 20%
ערבית: 20%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 30%מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 20%
ערבית: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מדע וטכנולוגיה: 10%בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 40%אנגלית: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ב'
ערבית: 10%בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מתמטיקה: 10%ערבית: 10%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 20%ערבית: 10%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2017
*שנת בחינה אחרונה: 2017
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
52%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
46%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
52%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
60%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
32%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ה'-ו')
23%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
34%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
36%
/
7%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ה'-ו')
17%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
34%
/
6%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ה'-ו')
24%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
24%
/
16%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
52%
/
37%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
52%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
23%
/
12%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ה'-ו')
81%
/
92%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
81%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
14%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
57%
/
54%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ה'-ו')
57%
/
57%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ה'-ו')
64%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
31%
/
23%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
20%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
82%
/
81%
טוב לי בבית הספר (כיתות ה'-ו')
66%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
68%
/
58%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ה'-ו')
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!