מקרא
    דירוג:
    גבוה
    נמוך
  • מגורים
  • מסחר או תעשייה
  • מבנה ציבורי
  • פארק, גינה
  • אחר

בית ספר נוה שלום-ואחד אל-סלם, נווה שלום כיתות א - ו, ממלכתי

location_on
כתובת
נווה שלום, נווה שלום
call
טלפון
02-9919386
school
מנהל/ת
יעל פרבר
group
מספר תלמידים
213
security
רשות חינוך
מטה יהודה
שנת הקמה
2000
יום לימודים ארוך
לא
באופק חדש
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
שפת לימוד
עברית
סקטור
יהודי
מידע נוסף פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 77 ממוצע ארצי 55

מדד מדלן לבית הספר לפי שנים

שנת בחינה מדד מדלן
2016
77
2012
38
2010
65

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016

בחינות מיצ״ב כיתות ה'

מתמטיקה: 80%
אנגלית: 70%
עברית: 60%
ערבית: 100%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012

בחינות מיצ״ב כיתות ב'

עברית: 40%
ערבית: 10%

בחינות מיצ״ב כיתות ה'

מתמטיקה: 20%
עברית: 20%
ערבית: 20%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010

בחינות מיצ״ב כיתות ה'

מדע וטכנולוגיה: 40%
אנגלית: 90%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי

יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

100% / 92%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
14% / 37%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
4% / 12%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ה'-ו')

חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

79% / 54%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ה'-ו')
79% / 57%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ה'-ו')

דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ

21% / 16%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
4% / 5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ה'-ו')
21% / 23%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
79% / 81%
טוב לי בבית הספר (כיתות ה'-ו')
7% / 7%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ה'-ו')
71% / 77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
7% / 6%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ה'-ו')
54% / 58%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ה'-ו')
טען עוד...
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*

מדד מדלן שם ביה"ס שכבה פיקוח שנת בחינת אחרונה אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה אחוז המורות שדווחו על שחיקה אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס
77 נוה שלום-ואחד אל-סלם יסודי ממלכתי 2016 21% 14% 79%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

הכירו את הישוב כפרי
נווה שלום, מושב, מועצה אזורית מטה יהודה

איך דרגו השכנים את הישוב כפרי?
תחושת קהילה: 4.0
מתאים למשפחות: 3.7
חניה: 2.0
בילוי ופנאי: 4.0
מה מחיר הדירות בישוב כפרי?
מה מחיר השכירות בישוב כפרי?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הרשימה המשותפת

חוות דעת גולשים על בית הספר

התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
4.0
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
4.0
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
4.0
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
4.0
בית הספר נקי ומתוחזק:
4.0
בית הספר מקדם את תלמידיו:
4.0
המורים בבית הספר טובים:
4.0
אני מרוצה מבית הספר:
4.0
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
1.0
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
4.0
ההורים מעורבים בבית הספר:
4.0
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
4.0
20/06/2014
יתרונות: הרעיון של בית הספר הוא רעיון שבבסיסו נכון, למזג קבוצות של ילדים יהודים וערבים ביחד ולגרום להם להסתדר ביחד דרך מטלות משותפות ושיעורים בהם הם נדרשים לשתף פעולה ולהבין אחד את השני.
חסרונות: השנתון שלי והשנתון שבו נמצא אחי הקטן (באותו בית הספר) סבל וממשיך לסבול הפליה מתקנת קיצונית לטובת הילדים הערבים. כדוגמא, אירוע שקרה בשני המקרים, שלי ושל אחי: בערב יום העצמאות, מגיעים התלמידים לבית הספר. המצופה מסגל בית הספר הוא להפריד את הילדים היהודים והערבים ביום זה (כיוון שהערבים מציינים ביום זה את לקיחתה של ישראל מאיתם). אך למרבה ההפתעה, הסגל כופה על התלמידים היהודים להשתתף בטקס ופעילויות של אותו יום אבל לעם הערבי, בעוד יום העצמאות, והסיבה של הילדים היהודים לחגוג ולשמוח, נלקחת מהם בכוח. ייתכן שבעתיד האווירה בבית הספר תשתנה לטובה והמתח שנגרם בין הילדים היהודים והערבים עקב הרגשה של "קיפוח" הילדים היהודים יישבר.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: יחס אישי, אווירה חמה ותומכת, שילוב של יהודים וערבים- הכרת שפה ותרבות אחרת, דו קיום.
חסרונות: חוסר ארגון בדברים מסוימים.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
טען עוד...

מה דעתך על בית הספר?

התלמידים אוהבים ללכת לביה"ס:
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
בית הספר נקי ומתוחזק:
בית הספר מקדם את תלמידיו:
המורים בבית הספר טובים:
אני מרוצה מבית הספר:
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
ההורים מעורבים בבית הספר:
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:

מחפשים דירה באזור?

בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!