מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר נתיב, הושעיה כיתות א - ח, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
הושעיה, הושעיה
כתובת
הושעיה, הושעיה
call
טלפון
04-6566367
טלפון
04-6566367
school
מנהל/ת
רחל שמיר
מנהל/ת
רחל שמיר
group
מספר תלמידים
437
מספר תלמידים
437
security
רשות חינוך
עמק יזרעאל
רשות חינוך
עמק יזרעאל
שנת הקמה
1991
1991
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 30%
עברית: 80%
מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 90%
עברית: 30%
עברית: 70%
עברית: 70%
אנגלית: 30%
אנגלית: 80%
טען עוד...
הכירו את הישוב קהילתי
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 60 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2017 |
60
|
2012 |
60
|
2010 |
57
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2017
בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מתמטיקה: 50%אנגלית: 30%
עברית: 80%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 90%
עברית: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ב'
עברית: 60%בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מתמטיקה: 60%עברית: 70%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 50%עברית: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מדע וטכנולוגיה: 70%אנגלית: 30%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 50%אנגלית: 80%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2017
*שנת בחינה אחרונה: 2017
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
100%
/
92%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
83%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
2%
/
6%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ה'-ו')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
90%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
33%
/
23%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
23%
/
12%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ה'-ו')
39%
/
58%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ה'-ו')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
17%
/
16%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
13%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ה'-ו')
68%
/
54%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ה'-ו')
62%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
57%
/
57%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ה'-ו')
23%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
26%
/
37%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
26%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
20%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
85%
/
81%
טוב לי בבית הספר (כיתות ה'-ו')
5%
/
7%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ה'-ו')
79%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
79%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
30%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
60 | נתיב | יסודי | ממלכתי דתי | 2017 | 15% | 26% | 84% |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את הישוב קהילתי
הושעיה, ישוב קהילתי, מועצה אזורית עמק יזרעאל
מה מחיר הדירות בישוב קהילתי?
מה מחיר השכירות בישוב קהילתי?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הבית היהודי
הבית היהודי
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 5.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 5.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 1.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 5.0
06/05/2018
יתרונות: יש קשר אישי בין המורים לתלמדיים, כבוד הדדי בין המורים לתלמידים ואווירה טובה ונעימה בבית הספר. רצון של המורים להפוך כל תלמיד לאדם טוב יותר
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/03/2017
יתרונות: הילדים הולכים בשמחה בבוקר, המורות של הכיתות הנמוכות נותנות הרבה חום ואהבה, מורות למתמטיקה ואנגלית מצויינות!!
חסרונות: ילדים מתחצפים למורים יש ילדים מופרעים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/02/2016
יתרונות: כיף שם ויש אוזן קשבת
חסרונות: לא מתייחסים לבעיות של ילדים. לפעמים כן לפעמים לא
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: הילדים הולכים בשמחה בבוקר, המורות של הכיתות הנמוכות נותנות הרבה חום ואהבה, מורות למתמטיקה ואנגלית מצויינות!!
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: בית הספר הכי טוב שיש! אולי יש בו פחות דגש על הלימודים אבל כל ילד יוצא משם בנאדם טוב עם כבוד לאחר אוהב ומקבל את כולם! בבית הספר לומדים את אהבת הארץ החי הצומח והאדם.
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!