מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף מבואות עירון, עין שמר כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
עין שמר, עין שמר
כתובת
עין שמר, עין שמר
call
טלפון
04-6377720
טלפון
04-6377720
school
מנהל/ת
אלן אילנה אבישר
מנהל/ת
אלן אילנה אבישר
group
מספר תלמידים
1072
מספר תלמידים
1072
group
תלמידים בכיתה
29.9
תלמידים בכיתה
29.9
security
רשות חינוך
מנשה
רשות חינוך
מנשה
שנת הקמה
1949
1949
מספר כיתות
15
15
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 30%
אנגלית: 80%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
אנגלית: 80%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 90%
אנגלית: 80%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 90%
אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 90%
עברית: 100%
אנגלית: 80%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את הקיבוץ
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 75 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
75
|
2015 |
87
|
2014 |
84
|
2013 |
88
|
2012 |
87
|
2010 |
75
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 30%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 80%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 80%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 80%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 100%עברית: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 70%אנגלית: 80%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
89.9%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.4%
/
1.3%
אחוז הנושרים
10.6%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
11.6%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
48.7%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
87
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 41)
84
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 39)
76
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 30)
94
/
75
רוסית (מספר תלמידים שנגשו 24)
88
/
74
אמנות שימושית (מספר תלמידים שנגשו 21)
90
/
60
מוסיקה (מספר תלמידים שנגשו 16)
85
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 12)
87
/
70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 12)
85
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 12)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
1%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
9%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
20%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
13%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
88%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
90%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
81%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
43%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
85%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
87%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
10%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
6%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
77%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
61%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
63%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
23%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
18%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
95%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
91%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
33%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
30%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
75 | מקיף מבואות עירון | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 8% | 32% | 89% |
79 | מקיף גוונים | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 11% | 40% | 72% |
60 | מ"מ רעות | יסודי | ממלכתי | 2016 | 23% | 55% | 75% |
57 | נטעים | יסודי | ממלכתי דתי | 2016 | 15% | 43% | 74% |
קשת | יסודי | ממלכתי | |||||
ניצני רעות | יסודי | ממלכתי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את הקיבוץ
עין שמר, קיבוץ, מועצה אזורית מנשה
מה מחיר הדירות בקיבוץ?
מה מחיר השכירות בקיבוץ?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
המחנה הציוני
המחנה הציוני
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 5.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 5.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 5.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 5.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
19/10/2017
יתרונות: בית ספר מיוחד במינו, תחושת מוגנות והכלה, קבלת השונות. מקום להתפתחות אישית ומקצועית. רשת בטחון בכל מצב.
חומר אנושי מצויין, חזון , תכניות חינוכיות ותוכניות מניעה יעוציות.
צוות מורים מקצועי, צוות הנהלה מצויין , צוות יעוצי מעולה.
חסרונות: עומס , עומס, עומס
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
17/05/2017
יתרונות: מרחבים, אין לחץ לימודי, הרבה פעילויות, פנימייה
חסרונות: אף אחד לא מדרבן אותך ללמוד אם אתה לא רוצה, לא נקי, קבוצות נפרדות של הפנימייה ושל השאר
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: אוירה של קבלת האחר. תלמידים מכבדים זה את זה.
חסרונות: יש לערב יותר את ההורים.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
15/04/2016
יתרונות: נוח, מרחבים ירוקים נרחבים וטיפוח חברתי. בבית הספר פועל "מצוינות 200"
חסרונות: לא מתוחזק טוב, הרבה חלומות שרחוקים מלהתגשם.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
11/04/2016
יתרונות: בית ספר חברתי ביותר מרים שני דגלים ביחד הדגל החברתי והדגל האקדמי מתוך חשיבה שאי אפשר לוותר על אחד מהדגלים הללו.
חסרונות: שלפעמים חייב לפעול לפי משרד החינוך ולא לטובת התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
11/04/2016
יתרונות: מרחבים פתוחים, ירוק בעיניים, צוות מורים איכותי, מרכז למידה מיוחד, התייחסות אמיתית לכל תלמיד ותלמיד, קשר מץטוב ושיתוף פעולה עם ההורים, דגש על חברתיות וערכים.
חסרונות: תחזוקה לקויה, כיתות צפופות, עומס רב על המורים (ובעיקר המחנכים), יש המון תכניות וחלומות- עדיין ללא מימוש, אין ממש מצויינות אקדמית.
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
11/04/2016
יתרונות: בית ספר באווירה של טבע וכפר, תקשורת בגובה העיניים. בית הספר מפתח לומדים עצמאים ובוגרים רגישים לסביבה בה הם חיים. התלמידים והמורים אוהבים את בית הספר ומתייחסים אליו בתור בית חם ואוהב. יש קבלה של שונות בבית הספר.
חסרונות: בתור מורה ומחנך/ת יש עומס גדול מאוד. יש ריבוי תוכניות ייעוציות וחינוכיות ולעתים תחושה שרוצים לעשות יותר ממה שאפשר מבחינת זמן.
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: בית ספר עם חינוך חברתי ברמה גבוהה וכל מקצועות היסוד מלומדות ברמה גבוה.
חסרונות: בתיכון יש צורך במקצועות לימוד נוספים שניתן ללמוד ואת אמת הלימוד שלהם.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: פעילות חברתית ענפה. מרחבים, תרבות.
חסרונות: יש הרבה תכניות "על הנייר", המציאות בשטח - לא תואמת אותן.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
05/03/2016
יתרונות: נותן לי להביע את עצמי ומקשיבים לי
חסרונות: לדעתי אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
05/03/2016
יתרונות: בית ספר שכיף להיות בו, מטופח וגדול. מורים טובים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
30/01/2016
יתרונות: גדול, רחב, נותן תחושה של חופשיות, מורים טובים, תלמידים נחמדים, רמת למידה גבוהה
חסרונות: ההקבצות מתחילות רק מכיתה ח׳ ולכן גורמות לכך שיש תלמידים בכיתה ז׳ שלומדים חומר שהם כבר ידעו וכך לא מקדמים את עצמם
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
29/06/2015
יתרונות: כולם חברים של כולם , מורים מעולים , אין ערסים
חסרונות: כלום.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
13/02/2015
יתרונות: הוא מאוד גדול ויש מלא דשא. פשוט כיף לבוא לבית הספר וגם לומדים המון
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
31/12/2014
יתרונות: כולם חברים של כולם כמו שכונה ולא בית ספר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
11/12/2014
יתרונות: המורים מעולים ומרגישים שיש אם מי לדב ולשתף מעבר ללימודים, יש מקום לביטוי עצמי בכל כך הרבה דרכים, מלמדים אותנו לקחת אחריות על עצמנו ולארגן ערבי תרבות, נותנים לנו לארגן פרויקט כמו פורים ובעיקרון בית ספר מעולה.
חסרונות: לפעמים זה שאין צלצולים יכול לגרום לזה שלא נכנסים לכיתה בזמן.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
08/10/2014
יתרונות: ליד בית הספר יש בית ספר יותר טוב ויותר זול!
חסרונות: יקר
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
25/06/2014
טען עוד...
יתרונות: התלמידים מרגישים בטוחים. אוירה טובה בחדר המורים ובין התלמידים.
חסרונות: בית הספר עושה הכל כדי שההורים יהיו מרוצים, לעיתים על חשבון היושרה המקצועית של המורים בו. הכיתות צפופות וישנות מאוד.
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!