מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר דרכא ע"ש אילן ואסף רמון, גדרה כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
גדרה, שד בגין מנחם
כתובת
גדרה, שד בגין מנחם
call
טלפון
08-8591927
טלפון
08-8591927
school
מנהל/ת
חנה כהן
מנהל/ת
חנה כהן
group
מספר תלמידים
1219
מספר תלמידים
1219
group
תלמידים בכיתה
33.4
תלמידים בכיתה
33.4
security
רשות חינוך
גדרה
רשות חינוך
גדרה
שנת הקמה
2009
2009
מספר כיתות
12
12
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 70%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 60%
מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
עברית: 50%
אנגלית: 80%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 70%
אנגלית: 90%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 70%
אנגלית: 70%
עברית: 50%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 66 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
66
|
2015 |
71
|
2014 |
69
|
2013 |
62
|
2011 |
55
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 70%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
עברית: 50%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 80%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 90%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 70%אנגלית: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 60%עברית: 50%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
97.7%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.1%
/
1.3%
אחוז הנושרים
8.4%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
13.0%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
67.2%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
83
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 48)
72
/
75
מחשבת ישראל לבי"ס כל (מספר תלמידים שנגשו 33)
76
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 30)
88
/
76
מדעי לימודי הסביבה (מספר תלמידים שנגשו 29)
81
/
70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 25)
88
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 22)
83
/
74
תקשורת )בנתיב העיוני (מספר תלמידים שנגשו 20)
91
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 15)
85
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 13)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
86%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
90%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
87%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
86%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
23%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
45%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
46%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
64%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
62%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
85%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
86%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
85%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
82%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
16%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
17%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
15%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
11%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
29%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
20%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
24%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
7%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
6%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
66 | דרכא ע"ש אילן ואסף רמון | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 13% | 46% | 63% |
93 | אולפנא בהר"ן | תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 1% | 16% | 87% |
87 | הביל"ויים | יסודי | ממלכתי | 2015 | 20% | 37% | 63% |
87 | גוונים | יסודי | ממלכתי | 2015 | 20% | 22% | 72% |
80 | רעות | יסודי | ממלכתי | 2015 | 13% | 20% | 86% |
קשת | יסודי | ממלכתי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את השכונה
צמרת גדרה, בגדרה
מה מחיר הדירות בשכונה?
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
המחנה הציוני
המחנה הציוני
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
7 מתוך 10
7 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 3.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 3.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 3.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 3.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 3.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 3.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 3.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 2.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 4.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 3.0
16/06/2019
יתרונות: בתור תלמיד טוב מאוד שמורי בית הספר הכירו לחיוב אני יכול לומר לכם את הדברים הבאים: מדובר בבית ספר גרוע על אף האוכלוסייה האיכותית באזור. יש תלמידים ברמה נמוכה. המגמות בסיסיות ביותר, אין גורמי משיכה לבית הספר, יש תחושה שבית הספר מסתיר מהתלמידים תכניות העשרה חוץ-בית-ספריות, ובמידה והם לומדים במסגרות שכאלה בית הספר מקשה מאוד על התלמידים הללו, למשל על ידי קביעת ימים ארוכים וקשים ביום ההעשרה, קביעת סיורי חובה ומבחנים ללא התחשבות ועוד. התנהלות ההנהלה כלפי התלמידים הטובים חסרת התחשבות, יש תחושה של רצון לאיזון ברמת התלמידים כלפי מטה, למשל על ידי הכנסת תלמידים מתקשים לכיתות חזקות. למותר לציין שיש תחושה שחלק מהתלמידים הללו פוגעים פגיעה עזה בלמידה הכיתתית. הצוות הייעוצי ברמה נמוכה, תחושה שנעשה ניסיון לתגמל תלמידים בעייתיים בעוד שתלמידים שקטים וטובים לא יכולים לקבל עזרה גם אם הם זקוקים לה. תחושה שאם קורה משבר קולקטיבי הצוות הייעוצי לא מסוגל להתמודד עם הסיטואציה ומגיב בצורה לא מקצועית. רמת הניקיון והתחזוקה לוקה בחסר. למשל מנעולי תאי השירותים נעקרו כולם; פעמים רבות המזגנים לא עובדים או שעובדים במצב ההופכי לצרכים; אפילו גשם קל גורם להצפות במקומות רבים כולל כיתות בקומת קרקע.
חסרונות: בית הספר נמצא במרחק הליכה מרוב השכונות החדשות, כמה מהמורים נהדרים
מכיר את בית הספר:
17/01/2019
יתרונות: רוב המורים טובים
חסרונות: יותר מידי ממסלל במגמות- אם רוצים מגמה מדעית מאשכול א חייבים גם מדעית מאשכול ב. לבית ספר יותר חשוב שיהי לו אחוז גבוה של תעודות טכנולוגיות והרבה שלוקחים מגמות מדעיות משהתלמידים ילמדו מה שהם באמת רוצים...
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
12/08/2017
יתרונות: בית הספר נמצא במרחק הליכה מרוב השכונות החדשות,
כמה מהמורים נהדרים
חסרונות: בתור תלמיד טוב מאוד שמורי בית הספר הכירו לחיוב אני יכול לומר לכם את הדברים הבאים:
מדובר בבית ספר גרוע על אף האוכלוסייה האיכותית באזור. יש תלמידים ברמה נמוכה.
המגמות בסיסיות ביותר, אין גורמי משיכה לבית הספר, יש תחושה שבית הספר מסתיר מהתלמידים תכניות העשרה חוץ-בית-ספריות, ובמידה והם לומדים במסגרות שכאלה בית הספר מקשה מאוד על התלמידים הללו, למשל על ידי קביעת ימים ארוכים וקשים ביום ההעשרה, קביעת סיורי חובה ומבחנים ללא התחשבות ועוד.
התנהלות ההנהלה כלפי התלמידים הטובים חסרת התחשבות, יש תחושה של רצון לאיזון ברמת התלמידים כלפי מטה, למשל על ידי הכנסת תלמידים מתקשים לכיתות חזקות. למותר לציין שיש תחושה שחלק מהתלמידים הללו פוגעים פגיעה עזה בלמידה הכיתתית.
הצוות הייעוצי ברמה נמוכה, תחושה שנעשה ניסיון לתגמל תלמידים בעייתיים בעוד שתלמידים שקטים וטובים לא יכולים לקבל עזרה גם אם הם זקוקים לה. תחושה שאם קורה משבר קולקטיבי הצוות הייעוצי לא מסוגל להתמודד עם הסיטואציה ומגיב בצורה לא מקצועית.
רמת הניקיון והתחזוקה לוקה בחסר. למשל
מנעולי תאי השירותים נעקרו כולם; פעמים רבות המזגנים לא עובדים או שעובדים במצב ההופכי לצרכים; אפילו גשם קל גורם להצפות במקומות רבים כולל כיתות בקומת קרקע.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
06/03/2016
יתרונות: שבית הספר עוזר בכל מה שקשה ושאתה צריך ושהוא נקי ובכלל בית הספר הזה ממש טוב וכיף להיות בו
חסרונות: שאין בבית הספר חדר אוכל ואולם ספורט
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
31/08/2015
יתרונות: אין
חסרונות: שעות לימוד ארוכות..
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/08/2015
יתרונות: הבית ספר חדש, קרוב לבית, מסיים בשעות נוחות למשל אני סיימתי כיתה י ורוב השבוע סיימתי ללמוד בשעה חמישית.
חסרונות: בית הספר לא מעודד תלמדים להצלחה להגשמה עצמית ! לדוגמא ילד בוחר מגמה אבל בית הספר לא נותן לא מה שהוא בחר אלא נותן לה מגמה יותר קלה מבחינה לימודית . לבית הספר חשוב שיהיה לו שלט כתוב על השער "90 ומשהו אחוזי הצלחה בבגרות " אך הם לא נותנים לתלמיד לאתגר את עצמו וללמוד משהו שמעניין אותו באמת , משהו שאולי יסיע לו בעתיד. שגם ככה אין בבית הספר מבחר של מגמות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
12/06/2015
יתרונות: קרוב לבית
חסרונות: מורים לא מתייחסים לתמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
08/06/2015
יתרונות: חברה טובה של ילדים
חסרונות: אין אוזן קשבת , בית הספר מאוד מלוכלך ומזוהם
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
20/03/2015
יתרונות: יש כמה מורות טובות אבל לא יותר מזה
חסרונות: הרבה בעיות משמעת,קשה מאוד ללמוד בשיעורים וההנהלה די מתעלמת מבקשות התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/02/2015
יתרונות: רוב המורות מדהימות
חסרונות: אין מגמות שעוזרות לעתיד
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
16/11/2014
חסרונות: אין יחס והקשבה מהמורים והצוות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
13/09/2014
יתרונות: יחס אישי, מורים מצוינים, הישגים גבוהים
חסרונות: אין מספיק מתקני חצר
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
24/06/2014
חסרונות: אין משמעת בבית הספר
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: האוכלוסיה בבית הספר היא אוכלוסיה איכותית בית הספר חדש
חסרונות: בית הספר לא מצליח לשמור על מורים טוביםהכיתות גדולות מדיאין מספיק מגמות מגוונות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
חסרונות: אינו דוחף תלמידים כלפי מעלה
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: יחס אישי
חסרונות: גדול
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!