מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף ממ"ד יגאל אלון, יהוד-מונוסון כיתות ז - יב, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
יהוד-מונוסון, בן צבי 12
כתובת
יהוד-מונוסון, בן צבי 12
call
טלפון
03-5366636
טלפון
03-5366636
school
מנהל/ת
מבשרת ניצה יעקבס
מנהל/ת
מבשרת ניצה יעקבס
group
מספר תלמידים
255
מספר תלמידים
255
group
תלמידים בכיתה
16.2
תלמידים בכיתה
16.2
security
רשות חינוך
יהוד נווה אפרים
רשות חינוך
יהוד נווה אפרים
שנת הקמה
1995
1995
מספר כיתות
4
4
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 40%
אנגלית: 40%
עברית: 30%
אנגלית: 50%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 20%
הסטוריה: 40%
מחשבת ישראל וספרות: 70%
אנגלית: 10%
הבעה עברית: 30%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל וספרות: 30%
אנגלית: 50%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 50%
מחשבת ישראל וספרות: 60%
אנגלית: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 30%
מחשבת ישראל וספרות: 70%
עברית: 30%
אנגלית: 50%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 41 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2017 |
41
|
2016 |
47
|
2015 |
33
|
2014 |
47
|
2013 |
45
|
2012 |
45
|
2010 |
45
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2017
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 30%מדע וטכנולוגיה: 40%
אנגלית: 40%
עברית: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 40%אנגלית: 50%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 20%
הסטוריה: 40%
מחשבת ישראל וספרות: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 10%
הבעה עברית: 30%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל וספרות: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 40%אנגלית: 50%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 50%
מחשבת ישראל וספרות: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 30%
מחשבת ישראל וספרות: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 60%עברית: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 40%אנגלית: 50%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2017
*שנת בחינה אחרונה: 2017
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
89.7%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.0%
/
1.3%
אחוז הנושרים
2.6%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
7.7%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
30.8%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
70
/
77
תושבע'פ ותלמוד (מספר תלמידים שנגשו 38)
73
/
76
תקשורת וחברה (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
0%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
14%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
88%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
76%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
81%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
27%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
63%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
86%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
13%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
18%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
73%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
23%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
18%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
29%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
35%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
17%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
72%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
76%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
94%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
5%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
23%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
41 | מקיף ממ"ד יגאל אלון | תיכון, חט"ב | ממלכתי דתי | 2017 | 16% | 32% | 68% |
57 | רמז | יסודי | ממלכתי | 2017 | 7% | 28% | 92% |
ת"ת ובי' נר ישראל | יסודי | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את השכונה
מכבי (אזור תעשייה), ביהוד מונוסון
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,851,000 ש"ח
2,851,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
4 מתוך 10
4 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 5.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 5.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 5.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 3.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 5.0
24/12/2017
יתרונות: מכוון שהבית ספר קטן יש יותר התייחסות אישית לכל תלמיד .
כיף ללמוד בבית ספר הזה .!
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: יחס אישי. הרגשה של בית
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
28/11/2016
יתרונות: כולם מכירים את כולם יחס אישי
חסרונות: חלק מהמורות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/10/2016
יתרונות: בית ספר מעולה ילדים טובים תעודת בגרות מלאה בסוף יב
חסרונות: בית ספר קטן
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
30/09/2016
יתרונות: שהמורים מתייחסים לכולם ועוזרים גם אם זה בנושא לימודי וגם אם זה בנושא אישי עוזרים בקשיים גם אם זה כולל שיעורי תגבור אחריי הלימודים משעות הפנים של המורים הבית ספר הוא כמו שכונה ממש כיף כולם מכירים את כולם יש צחוקים כיף שם .
חסרונות: יש חיסרון אחד שלרוב הימי גיבוש בלי הבנים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
16/08/2016
יתרונות: בית ספר טוב עם יחס ומורים שאוהבים את התלמידים
חסרונות: בית ספר כמו שכונה אבל בסוף כולם יוצאים עם תעודת בגרות טובה .
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
07/05/2016
יתרונות: מספר התלמידים לא גדול מה שמאפשר למורים לתת יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד. בית הספר עוזר מבחינה לימודית. אם זה תגבורים אחרי הלימודים או באמצע הלימודים. המורים, ובמיוחד המחנכים עושים הכל כדי לעזור לתלמידים בבעיותיהם בין אם זה בבית הספר ובין אם זה בבית. יש אוזן קשבת, תמיד יש למי לפנות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
28/01/2016
יתרונות: יש למורים יכולת הקשבה
חסרונות: איו חסרונות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
13/08/2015
יתרונות: שהמורים עוזרים והתלמדים מתחברים לכולם עוזרים לכולם וכיף ממש ההאוירה של האכפתיות
חסרונות: שאין צלצול להפסקת אוכל ובהפסקה של החצר ילדים לא אוכלים כי הם רוצים להספיק לשחק חשוב שתהיה 10 דקות של הפסקת אוכל כך הילדים יוכלו
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/11/2014
יתרונות: יחס אישי. לא יוצאים מבית ספר בלי תעודת בגרות.
חסרונות: יש כמה ילדים בודדים שחושבים תצמם ״מלכים״ .
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
03/11/2014
יתרונות: שמלמדים ברמה גובה עוזרים לך ואכפת להם ממך
חסרונות: שהמורים מענישים יותר מדי
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/08/2014
יתרונות: בית הספר בעל כמות תלמידים קטנה מה שמאפשר יחס יותר אישי לכול תלמיד
חסרונות: בית ספר ברמה נמוכה . עם תלמידים בעיתיים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
29/06/2014
טען עוד...
יתרונות: אין יתרונות
חסרונות: מפנים עורף לילדים החלשים, מתייחסים אך ורק לילדים שממוצע הציונים שלהם גבוה !!!גדולתה של מערכת היא לקבל ילד עם ממוצע נמוך ולעלות לו את הממוצע זאת הצלחה!!!
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!