בית ספר עירוני מקיף שי עגנון, נתניה
חט"ב ותיכון, כיתות ז - יב, ממלכתי

מדד מדלן לבית הספר:
37 (שנת בחינה אחרונה: 2013)

כתובת: נתניה, שפינוזה
טלפון: 09-8844999
מנהל/ת: מנחם פנטלקה
שנת הקמה: 1995
מספר תלמידים: 1259
תלמידים בכיתה: 32.5
מידע נוסף
מספר כיתות: 12
רשות חינוך: נתניה
יום לימודים ארוך: לא
באופק חדש: כן
מעמד ביה"ס: רשמי
שפת לימוד: עברית
סקטור: יהודי

תוצאות בחינות המיצ"ב לבית הספר

מגמת מדד מדלן לבית הספר:

מדד מדלן 37 50 70
שנת בחינה 2013 2011 2009
(הסבר על המיצ"ב ומדד מדלן)

ציונים במקצועות הליבה:

בבחינת המיצ"ב נבחנים התלמידים במקצועות הליבה - עברית, אנגלית, מתמטיקה ומדעים.
לפניכם עשירוני ההישגים של תלמידי בית הספר בבחינות האחרונות. העשירונים נעים בין 1, המייצג את בתי הספר עם הציון הנמוך ביותר, ובין 10, המייצג את בתי הספר עם הציון הגבוה ביותר

שנת 2013

כיתות ח':

מדע וטכנולוגיה: 3
אנגלית: 6

שנת 2011

כיתות ח':

מתמטיקה: 4
עברית: 2

שנת 2009

כיתות ח':

מדע וטכנולוגיה: 7
אנגלית: 7

מה חושבים התלמידים והמורים על האווירה בבית הספר?

בבחינת המיצ"ב ממלאים התלמידים והמורים שאלון בו הם מציינים אם הם מסכימים עם הגדים שונים על בית הספר ואווירת הלימודים. בטבלה הבאה מוצגים אחוז התלמידים או המורים שהסכימו עם ההגדים בבחינה בשנת 2013.

מה חושבים התלמידים והמורים על בית הספר ז'-ט'
בבית הספר יש חבורות של תלמידים אלימים המציקים לתלמידים אחרים ופוגעים בהם 35%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות 5%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי 16%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים 8%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי 4%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי 30%
בחודש האחרון תלמידים מבית הספר שברו או הרסו ציוד של בית הספר 41%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי 38%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים 20%
רוב המורים מכבדים את מה שאני חושב ומרגיש 66%
טוב לי בבית הספר 82%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים 67%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש 64%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) 60%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) 32%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) 88%

השוואה לבתי הספר בסביבה

מדד ממוצע לבתי ספר בנתניה: 57

סנן
מדד מדלן שם ביה"ס שכבה פיקוח שנת בחינת מיצ"ב אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה אחוז המורות שדווחו על שחיקה אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס
100 הלל צור, נתניה יסודי ממלכתי 2012 11% 12% 80%
87 תורני ואולפ' בר אילן, נתניה חט"ב, תיכון ממלכתי דתי 2012 1% 36% 72%
76 ממ"ד נועם, נתניה יסודי ממלכתי דתי 2015 19% 76%
72 עירוני משה שרת, נתניה חט"ב, תיכון ממלכתי 2015 13% 34% 80%
72 בארי, נתניה יסודי ממלכתי 2013 14% 67% 91%
55 ע"ש נעמי שמר, נתניה יסודי ממלכתי 2012 18% 29% 78%
47 ממלכתי אזורי, אביחיל יסודי ממלכתי 2013 17% 50% 92%
37 עירוני מקיף שי עגנון, נתניה חט"ב, תיכון ממלכתי 2013 16% 32% 82%
37 ממ"ד ישורון, נתניה יסודי ממלכתי דתי 2013 26% 41% 78%
35 ממ"ד יבנה, נתניה יסודי ממלכתי דתי 2013 18% 33% 81%
10 בית חנה, נתניה (*) יסודי ממלכתי דתי 2013
10 דרכי אבות, נתניה (*) יסודי ממלכתי דתי 2013
בר אילן בנים, נתניה חט"ב, תיכון ממלכתי דתי null
מח' ילדים לניאדו, נתניה יסודי, תיכון ממלכתי דתי
תת שערי ציון מנחת שי, נתניה יסודי חרדי
ישיבת דברי חיים, נתניה תיכון חרדי
אמי"ת אורגד, נתניה יסודי ממלכתי דתי
גוונים, נתניה יסודי ממלכתי
גימנסיה נתניה, נתניה תיכון ממלכתי
ת"ת ברקאי, נתניה יסודי ממלכתי דתי null
נוה הדר, נתניה יסודי, תיכון ממלכתי
תיכון בית חנה, נתניה תיכון ממלכתי דתי
לבתי ספר המסומנים ב-(*) דירוג חלקי מאחר ופרסמו רק חלק מציוני הליב"ה. הדירוג יעודכן עם פרסום התוצאות.

כמה הבית שלי שווה?

לקבלת מידע נוסף באימייל הרשמו לשירות הבית שלי בחינם
@
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש

דרוגי גולשים לבית הספר


2.0 (4)

2.0 (4)

3.0 (4)

4.0 (4)

1.0 (4)
דירוגים נוספים

2.0 (4)

3.0 (4)

3.0 (4)

2.0 (4)

2.0 (4)

2.0 (4)

2.0 (4)

חוות דעת גולשים על בית הספר

13/09/2016
יתרונות: הצגות, טיולים איכותיים, מורות מחנכות מקסימות ותומכות.
חסרונות: המורים בסדר, אך רמת הבריונות בבית הספר גבוהה, רוב בית הספר מתאסף לחבורות של ילדים מקובלים, הכל סובב סביב מי "מקובל" ומי לא. רוב התלמידים הם ילדים "פרחות" ו"ערסים" וילד שונה, שלא חושב ששנאה, שפגיעה באחר היא התשובה, "זוכה" להתעללות ופגיעה בביטחון ובהערכה העצמית. לתשומת לבכם.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
24/08/2016
יתרונות: הגודל, זהו
חסרונות: חוויתי שם בריונות בערימות, תוך כדי שספגתי יחס כל כך מזלזל מצד המורות העלובות שישי שם. כשניסיתי להתאבד הם לא התעניינו בי בכלל וחוץ מפגישה של רבע שעה עם היועצת המעפנה שלהם לא קרה כלום בנידון. בכיתה ז נעלו אותי בחלון למשך שיעור שלם והעונש שהחלאת אדם שעשה לי את זה היה לשבת שעתיים במזכירות. קיבלתי מכות מול כיתה שלמה ולא עשו כלום למאביקים בטענה ש״אין ראיות על כל המשתתפים״ עלק. בעקבות מה שעברתי שם אני סובלת מפוסט-טראומה וישבתי ארבעה חודשים בבית במקום ללמוד. כשניסיתי לעבור בית ספר אמא שלי הייתה צריכה להלחם איתם על זה ובנוסף לכל אני גם לא זכאית לתעודת סיום החטיבה כי נשארתי בבית. למרות שזה בגלל שזה בעקבות טראומה קשה, הם אפילו לא הסכימו להכיר במה שעברתי שם וטענו שאני מגזימה.רמת הלימודים היא על הפנים אלא אם אתם בכיתות המצוינות. לדוגמה המורה למתמטיקה (הקבצה ב) עשתה לנו הרצאה שלמה על כמה שבלי לעשות 4/5 יחידות לימוד אין טעם לנסות למצוא עבודה או להיות מוצלחים בחיים במקום אשכרה לקדם אותנו אל רמה גבוהה יותר. בקיצור, הורים, אם אכפת לכם מילדיכם ואתם לא רוצים שהם יהיו סתם סתימה של חור, תתרחקו משם
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
23/08/2016
יתרונות: הרוב המכריע של המורים הם אנשים נהדרים ומאירי פנים. יש הרבה השקעה במגמות(חוץ מערבית). יש הרגשה של אנושיות ואכפתיות מצד רוב המורים בתיכון לפחות. השירותים כמו שאחרים אמרו התלמידים לא שומרים עליהם אבל ייאמר לזכותו של הבית ספר שהוא שולח עובד שיינקה אותם כמה פעמים ביום.
חסרונות: המבנה של הבניינים הוא באמת קטסטרופה. יונים מעופפות בתוך הבניין ומחרבנות פעם אחת הם חירבנו על חברים שלי lol כמו כן בחורף קר( תודה לאל שיש מזגנים בכיתות לפחות). מתקמצנים עלינו בטיולים. יש ערסים אבל איפה אין? ועצה קטנה יש לי לתת לכל אלה שעכשיו עולים לי"א ומתלבטים על איזה מגמה הם רוצים לקחת- לא משנה איזה מגמה תקחו העיקר תתרחקו ממגמת ערבית כמו מאש
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
08/08/2015
יתרונות: קרוב לתחנת אוטובוס
חסרונות: חוסר כבוד של המורים כלפי התלמידים בהם וברעיונותיהם . אין מקום לבטא את הרעיונות ולמורות כבר אין כוח ללמד
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
25/07/2015
יתרונות: השקעה המצטיינים ובמגמות הנבחרות בחטיבה
חסרונות: מורים שחוקים.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
24/07/2015
יתרונות: אין
חסרונות: בחורף הגשם חודר לבניינים וקר.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
06/05/2015
יתרונות: יש לנו כרסומת
חסרונות: אין לנו מושג מה זה כרסומת או למה יש לנו כזאת
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: הכותב הקודם ממורמר. מציג שטויות.1. מגמת רובןטיקה מיועדת למצטיינים והיא אחלה. הרבה נרשמים. בשכבה שלי יש 3 קבוצות מליאות.לומדים עד מאוחר, כי רוצים. זה לא חובה. אפשר ללמוד בכיתה רגילה.2. המבנה חדשני והאדריכל זכה בפרסים עליו. הוא יפה ומיוחד.3. שאלתי את המורה למה הכרסומת לא בפעולה והתשובה היא שהגיע למגמה המון ציוד חדש וקשה להשתלט על הכל מהר. לאט לאט קולטים את כל הציוד.4. השירותים בבוקר נקיים. מנקים אותם בשנית בשעה 10.00. הילדים לא שומרים עליהם וחבל.5. זה בית ספר מצויין. המנהלים אכפתיים. ביה"ס מצטיין וזוכה בהמון פרסים.6. אין בעייה של טושים למורה. זה ממש שטויותתתת
חסרונות: יש ערסים. אך איפה אין !!!
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: אחלה בית ספר. אחלה מורים. הרבה מגמות בחטיבה. התלמידים המצטיינים יכולים ללמוד במגמות מתאימות. אך שם צריך להשקיע ולעבוד קשה ושם לומדים עד מאוחר. מי שזה לא מתאים לו שילמד בכיתה רגילה.ברובוטיקה יש הרבה דברים חדשים כל שנה. נכון, לא הגיעו ללמד את הכרסומת, שאלתי את המורה למה והתשובה היא שקולטים השנה הרבה דברים חדשים וקשה להשתלט על הרבה דברים בזמן קצר. הזמן של הכרסומת יגיע. הביתספר זכה השנה בהרבה פרסים. רובוטיקה מקום ראשון בתכנות בארץ. ידוע לי שגם התיכון מצטיינים. נראה לי שהתלמידה שכתבה היא תלמידה ממורמרתתתת.
חסרונות: יש ערסים. מומלץ להתרחק מהם.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: אחלה בית ספר. מורים טובים. רמה גבוהה. מבנים ממש יפים. מגמת רובוטיקה זה לגאונים. מי שלא מתאים לו שלא ילמד
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
10/04/2015
יתרונות: וואלה לא יודע
חסרונות: אין טיולים שנתיים, לומדים תנ"ך, לומדים מורשת
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
26/12/2014
יתרונות: לצערי הרב, לא משנה עד כמה שאני אחפש, יהיה לי מאוד קשה למצוא יתרונות .
חסרונות: בית ספר לא מתוחזק ומנוהל בצורה של סדרי עדיפויות, מבנה בית הספר נוראי, ואף יש לציין את אופן בו בית הספר נבנה, בחורף מאוד קשה להיות במבנים עקב חורים בתקרה, שלא נוצרו במהלך השנים, אלה נבנו כך, ויש תלונות רבות בנוגע לנושא זה, אך לאף אחד לא באמת אכפת . יש עומס נוראי על התלמידים, ואני לומדת במגמה ״המייצגת״ את בית הספר . מגמת רובוטיקה, שבחדר המחשבים לכל דבר מודבק מחירון וסך עלות המכשירים בחדר, תתפלאו לשמוע שגם על המדפים והכיסאות ישנו תג מחיר. הבעיה, שבכיתת המחשבים במגמה, ישנם בערך כ20 ומשהו מחשבים, מחציתם אינם עובדים, מוצרים נלווים כגון עכבר ומקלדת לא תמיד נגישים, וזה עוד בימים טובים . אני מסיימת כמעט כל יום ב4 אחר הצהריים, ומאחר שאני ילדת הסעות שגרה במרחק נאה מבית הספר, אני מגיעה עם הסעות ״מאורגנות״ הביתה . זאת אומרת שעת ההגעה הקבועה שלי הביתה היא בערך 20 לחמש בערב . הדרישות שאני אמורה לבצע בזמן שאני בבית : להכין שיעורי בית 9 או 8 מקצועות שיש לי ליום הבא, ותוך כדי ללמוד ל5 בחנים ומבחנים למינהם . אומרים שכל עוד אנחנו ילדים, יש לשמר את ילדותנו ונעורינו . אך לצערי, זה ממש לא כך . אין לי זמן לצאת לחוגים, לקרוא ספרים, ואף לארוחת הערב אני מגיעה אחרונה בשעות לא הגיוניות . אם בצורה הזאת הם רוצים ״לבנות לי את העתיד״ אני בספק אם יהיה לי כוח להגיע לעתיד . שמעתם פעם על יכולת התאפקות של 9 שעות כל יום ? כי אני כן . אני וחברותיי מתאפקות 9 שעות ביום לא להיכנס לשירותים שבספק אם אפשר לקרוא להם ככה . שעת נעילת השירותים הם בין השעה החמישית לשישית . זאת אומרת פחות ממחצית היום שלי . המחנכת שלי התלוננה, על כך שטושי הלוח שלה כבר כמעט ולא כותבים, וכשביקשה מ״מנכ״ל״ בית הספר טען כי אזל תקציבו, ובעניין הזה תצטרך להתעזר בסבלנות . אך מדוע נגמר תקציבו לפי דעתכם ? לאחרונה הוא רכש מכשיר הקרוי ״כרסומת״ למגמת הרובוטיקה . הכרסומת והתוכנות שנלוות לה, עלו סכום מאוד נאה, ואף מוגזם אם יורשה לי לומר . ותתפלאו לדעת, שמאמצע השנה שעברה, לא נעשה בכרסומת אף לא שימוש אחד . הכרסומת כבר נהייתה בדיחה בקרב המורים והתלמידים . ״טושים ללוח אין, אבל העיקר שיש כרסומת !״ . ביזיון . בית הספר במצב נוראי, שירותים מטונפים, מורים ממורמרים, תלמידים אלימים, וסלחו לי על הביטוי זה נהיה בית ספר של ערסים ופרחות, ממש פרודיה של העולם התחתון . ואפילו דקת מנוכה אין . זאת אומרת נכון יותר להגיד, אין לי חיים חוץ מבית ספר . ואני בטוחה שהרבה אחרים יסכימו איתי בעניין הזה . לפעמים אני קמה בבוקר עם הרגשה מגעילה . ואני חושבת לעצמי : ״ אני קצה בבוקר ללכת לבית ספר, את בטוחה שזה שווה את זה ?״ . במקום לקום ולדעת שאני הולכת להיות במקום טוב כשאני קמה בבוקר, עצוב לי לדעת שהמצב הפוך . אני מבינה שזה נורא קל לבוא ולהאשים, ואני בעצמי סולדת ממנהג מגונה זה, אך אין לי מילים אחרות, אבל זה המצב .
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס

מכיר את בית הספר? דרג אותו!













לחצו לשליחה!

הכירו את נתניה

מחירי דירות:

מדד מדלן*: 1,785,000 ש"ח

מדד למ"ר: 17,100 ש"ח
מספר הדירות שנמכרו: 1,207

מחירי שכירות מבוקשים:

מדד השכירות של מדלן*: 3,760 ש"ח

מדד שכירות למ"ר: 47 ש"ח
מדד תשואת שכירות: 2.3%

מחירון דירות לפי חדרים

חדרים דירות חדשות יד שניה משנות ה-90 ואילך יד שניה משנות ה-70 וה-80 יד שניה עד שנות ה-70
2.0 1,154,000 862,000 774,000 728,000
2.5 - - - 1,036,000
3.0 1,619,000 1,304,000 1,163,000 1,097,000
3.5 1,499,000 - - -
4.0 2,100,000 1,698,000 1,477,000 1,378,000
4.5 2,011,000 1,752,000 - -
5.0 2,311,000 1,929,000 1,806,000 -
6.0 - 2,383,000 - -
דירות מיוחדות 2,450,000 2,271,000 - -
צמודי קרקע - 2,547,000 2,700,000 -

מחירון שכירות מבוקשת לפי חדרים

חדרים שכירות מבוקשת תשואה
2 2,820 3.1%
2.5 2,980 3.3%
3 3,410 2.9%
3.5 3,750 2.8%
4 4,560 2.8%
4.5 4,900 2.7%
5 5,620 2.8%
דירות מיוחדות 4,020 1.9%
צמודי קרקע 4,670 1.9%

יתרונות:

  • חיים במרכז העניינים
  • שקטה בעיקר
  • קרוב לקניון לשוק למרכז העיר וליציאה מהעיר
  • רחוב סגור בשבת ,בתים פרטיים עם גינות ,בית כנסת, ביטחון,כרוב למרכז העיר
  • תחושת קהילה. אזור ותיק וירוק, יחסית לאזורים אחרים. אזור שעומד בפני התחדשות ובנייה לגובה במסגרת פינוי בינוי. סמוך למחלף הכניסה הצפוני הנבנה בימים אלה מכביש החוף לרחוב איינשט...

חסרונות:

  • הבתים רובם מאוד ישנים ועוברים שיפוץ
  • הכל רחוק
  • שכונה לא מפותחת לא נראת טוב ויזואלית
  • אין
  • סמוכה לשכונה לא טובה

שכונות בעיר:

שכונה דירות חדשות יד שניה משנות ה-90 ואילך יד שניה משנות ה-70 וה-80 יד שניה עד שנות ה-70
מרכז העיר צפון 1,789,000 1,655,000 1,385,000 1,011,000
עיר ימים 3,277,000 2,547,000 2,420,000
מרכז העיר דרום 2,183,000 1,516,000 1,380,000 1,262,000
אגמים 2,102,000 2,011,000
קרית השרון 2,950,000 1,868,000 1,835,000
בן ציון 1,572,000 1,454,000 1,062,000 920,000
רצועת המלונות 2,842,000 2,018,000 1,728,000 1,330,000
קרית נורדאו 1,090,000 1,080,000 953,000
נאות שקד 2,305,000 1,321,000 1,023,000 850,000
גלי הים 2,437,000 1,900,000
נוף הטיילת 3,429,000 1,532,000 875,000 600,000
רמת פולג 1,899,000 3,450,000
משכנות זבולון 2,007,000 1,608,000
נאות הרצל 2,169,000 1,913,000 1,066,000 828,000
נוף גלים 1,694,000 1,690,000
נאות גולדה 950,000 1,227,000
רמת חן 1,888,000 1,553,000 1,304,000
רמת ידין 1,435,000 820,000 855,000
רמת אפרים 2,192,000 1,533,000 1,465,000
קרית צאנז 921,000 1,713,000 1,450,000
גבעת האירוסים 1,507,000 1,635,000
נאות גנים 1,198,000 1,101,000 850,000
פרדס הגדוד 2,100,000 1,978,000
הארי גרינטל 1,950,000 1,680,000
קרית רבין 1,510,000
נווה שלום 3,275,000
נווה איתמר 1,170,000
חזית הים הדרומית
עין התכלת
אזור תעשיה ספיר
אגם 3
טוברוק והמע"ר חדש
אזור תעשיה קרית אליעזר

מדד חברתי כלכלי: 5 מתוך 10

מעמד מוניציפלי: עיר
מספר תושבים: 202,428
אחוז אקדמאים: 22%
שכר ממוצע: 6,690 ₪
מפלגה מובילה בבחירות: הליכוד, 34%
שנת בניה ממוצעת: 1980
דת יישוב: יהודי
שנת הקמה: 1929
מדד פריפריאליות: 4 מתוך 5
מוצא: אירופה-ברה"מ, 35%
תעסוקה: צווארון כחול, 48%
נפשות בדירה: 3
*הנתונים מבוססים על נתוני ועדת הבחירות המרכזית, עיבוד נתוני הלמ"ס, לרבות סקר הלמ"ס משנת 2008, ועוד
   
מבוסס על עיבוד דיווחי רשות המיסים

מפת הסביבה

מקרא
    דירוג:
    גבוה
    נמוך
  • מגורים
  • מסחר או תעשייה
  • מבנה ציבורי
  • פארק, גינה
  • אחר
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!