מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף אזורי עמי אסף, בית ברל כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
בית ברל, בית ברל
כתובת
בית ברל, בית ברל
call
טלפון
09-4513347
טלפון
09-4513347
school
מנהל/ת
מרב פרידלנדר
מנהל/ת
מרב פרידלנדר
group
מספר תלמידים
1433
מספר תלמידים
1433
group
תלמידים בכיתה
30.8
תלמידים בכיתה
30.8
security
רשות חינוך
דרום השרון
רשות חינוך
דרום השרון
שנת הקמה
1960
1960
מספר כיתות
22
22
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 90%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 80%
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 90%
אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 80%
אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 80%
אנגלית: 90%
אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 90%
עברית: 100%
אנגלית: 100%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את הישוב מוסדי
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 84 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
84
|
2015 |
85
|
2014 |
91
|
2013 |
92
|
2011 |
95
|
2009 |
95
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 90%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 70%מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 90%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 90%אנגלית: 90%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%עברית: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 90%אנגלית: 100%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
97.6%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.5%
/
1.3%
אחוז הנושרים
12.6%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
27.2%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
58.9%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
85
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 58)
92
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 55)
88
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 47)
86
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 47)
74
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 44)
86
/
74
אמנות שימושית (מספר תלמידים שנגשו 25)
88
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 23)
100
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 22)
86
/
73
אמנות )הקולנוע( (מספר תלמידים שנגשו 21)
89
/
70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 17)
88
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 13)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
1%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
21%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
12%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
83%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
82%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
81%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
78%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
87%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
15%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
15%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
17%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
6%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
27%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
11%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
33%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
22%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
72%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
78%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
6%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
68%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
84 | מקיף אזורי עמי אסף | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 12% | 27% | 75% |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את הישוב מוסדי
בית ברל, מועצה אזורית דרום השרון
מה מחיר הדירות בישוב מוסדי?
מה מחיר השכירות בישוב מוסדי?
מי התושבים שגרים בשכונה?
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 5.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 3.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 5.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 5.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 5.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
14/05/2017
יתרונות: בית ספר איכותי שמקדם אותך, נותן יחס אישי ומענה לכל בעיה. יש קירבה בין המורים לתלמידים ואתה מרגיש משמעותי ובטוח בבית ספר
חסרונות: מבנה מיושן, הסביבה אינה מקדמת חשיבה יצירתית והבית ספר פחות "רפורמי" בכך שהוא לא קולט שאנחנו במאה ה 21 ולא מנגיש אוו בהתאם לזמן.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: טיפוח מגמות כמו מגמת התיאטרון שהיא מצוינת, אווירה טובה ונוער איכותי.
חסרונות: אין מספיק עיסוק בחלשים והבינוניים. אין מספיק תגבורים ויחס אישי מהרבה מהמורים. העיסוק העיקרי הוא בציונים ומי שלא עומד ברף מקומו לא בבית הספר
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: מרב המנהלת המושלמת וכלל הצוות החינוכי
חסרונות: לעיתים התחזוקה (לפני כמה שנים לפחות)
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
24/06/2014
יתרונות: מעודד הישגיות
חסרונות: לא מתייחס לחלשים בלימודים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
20/06/2014
יתרונות: הרבה הצגות ומופעים, מורים נחמדים מאוד ופתוחים לרעיונות מצד התלמידים, אווירה טובה, הרבה מורים בכל מקצוע, מורים מעולים
חסרונות: יש אזורים לא נקיים, כמה מורים שלא מתייחסים בכבוד לתלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: בית ספר עם חזון, שאיפות, תכנון לטווח ארוך. רצון לקדם ולסייע לכל תלמיד.
חסרונות: בית ספר גדול מאוד, כיתות צפופות.
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: אין
חסרונות: מבנה ישן, מורים לא מרוצים, חשיבה על ציונים בלבד בלי יחס אישי לתלמיד, מספר גדול של ילדים בכיתה, בית הספר לא מתוחזק, מזגנים ישנים ולא פועלים, בעיות בהסעות מבית הספר ולבית הספר, חלק מהמורים לא מתייחסים בכבוד לתלמידים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!