מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר ביה"ס הימי מבואות ים, מכמורת כיתות ז - יד, ממלכתי
location_on
כתובת
מכמורת, מכמורת
כתובת
מכמורת, מכמורת
call
טלפון
09-8662213
טלפון
09-8662213
school
מנהל/ת
אשר קסו
מנהל/ת
אשר קסו
group
מספר תלמידים
1314
מספר תלמידים
1314
group
תלמידים בכיתה
29.5
תלמידים בכיתה
29.5
security
רשות חינוך
עמק חפר
רשות חינוך
עמק חפר
שנת הקמה
1951
1951
מספר כיתות
22
22
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
אנגלית: 60%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 50%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 50%
אנגלית: 20%
ספרות: 10%
הבעה עברית: 10%
תנ'ך: 20%
הסטוריה: 20%
אנגלית: 30%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 20%
תנ'ך: 40%
הסטוריה: 30%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את המושב
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 59 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
59
|
2015 |
62
|
2014 |
17
|
2013 |
29
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 50%מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 60%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 20%
ספרות: 10%
הבעה עברית: 10%
תנ'ך: 20%
הסטוריה: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 20%אנגלית: 30%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 20%
תנ'ך: 40%
הסטוריה: 30%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
73.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.6%
/
1.3%
אחוז הנושרים
8.9%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
12.1%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
40.9%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
73
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 45)
82
/
75
חקלאות (מספר תלמידים שנגשו 37)
79
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 34)
79
/
71
מערכות חשמל (מספר תלמידים שנגשו 30)
89
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 28)
79
/
66
מערכות פקוד ובקרה (מספר תלמידים שנגשו 24)
84
/
76
בקרת מכונות (מספר תלמידים שנגשו 22)
81
/
73
שווק וקדום מכירות (מספר תלמידים שנגשו 18)
91
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 18)
83
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 16)
91
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 14)
92
/
74
אמנות שימושית (מספר תלמידים שנגשו 13)
75
/
72
מדעי הים (מספר תלמידים שנגשו 12)
90
/
75
מחשבת ישראל לבי"ס כל (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
59%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
81%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
86%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
84%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
78%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
20%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
11%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
8%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
6%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
26%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
17%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
35%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
21%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
19%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
75%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
70%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
9%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
88%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
26%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
59 | ביה"ס הימי מבואות ים | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 10% | 35% | 73% |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את המושב
מכמורת, מושב, מועצה אזורית עמק חפר
מה מחיר הדירות במושב?
מה מחיר השכירות במושב?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
המחנה הציוני
המחנה הציוני
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 5.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 5.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 3.0
12/11/2017
יתרונות: לעומת בתי ספר אחרים רק "שם"
חסרונות: מורים חושבים את עצמם שהיוקרה והכסף מדברים אבל זה ממש לא נכון אפשר גם בלי יוקרה וכסף ויש מקומות יותר מעולים מרמות ים כמו הלידה ליד האוניברסיטה העברית בויאר למחוננים שטיינברג למחוננים יש המון אלימות וכמעט חברה שלי איבדה את הבן שלה ששנה שלמה בבל אלימות בבית הספר
מכיר את בית הספר:
14/05/2017
יתרונות: בית ספר על הים
חסרונות: צוות ההנהלה והמורים לא בשיא וגם לוח המבחנים בנוי בצורה נוראית
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
27/08/2016
יתרונות: כעת, עם בואו של מנהל הכפר וביה"ס אפשר לומר 2 דברים שהשתפרו:1. בבית הספר יש המון מקומות ישיבה לשיחות עם חברים והפסקות.2. האווירה האפורה שהייתה בשנתיים הראשונות שלו מחלימה לאט לאט...מיקומו על הים - רק מוסיף לכל הטוב.בית ספר גדול מאוד.מגוון רב של מגמות שמוצעות לתלמידים.תלמידים ממקומות שונים - בהחלט יתרון מבחינתי, ויש שיחשבו אחרת...מורים מעולים אחד אחד !ויש עוד הרבה מה לומר...
חסרונות: אינו מכיר כ"כ בתלמידי 4-5 יח' מתמטיקה/אנגלית.תלמידי פנימייה מועטים בכיתת מופת (כ- 2 מתוך 30).ההנהלה משבצת הרבה חניכים מהפנימייה בכיתות כמו מב"ר ואומץ (דבר שאותי באופן אישי נורא מעצבן. חשוב לציין שבכיתות מסוג זה אין אפשרות בבחירת המגמות הרגילות) ואני לא מדבר על תלמידים עם ציונים רעים, אלא להפך, תלמידים עם ציונים של 75 ו- 85 ואני מכיר תלמידים כאלה וחבל שהם יתפספסו במגמות שהם בכלל לא ביקשו...לדעתי אם האיחוד לא היה קורה, הכפר לא היה מגיע לאן שהוא הגיע (מבחינות כאלה ואחרות). בקיצור הכפר התפספס לי מאוד במהלך השלוש שנים (ואני כן פעיל בגופים כאלה ואחרים ומשתתף ויודע לנצל את מה שהוא מעניק) שאני כאן והשנה הרביעית והאחרונה שלי שבפתח... וכן אני מודע לטוב שהאיחוד הביא עם עצמו (פחות מעניין אותי כרגע...)מקווה שחסרונות אלה יפתרו במהרה.אני רוצה להגיד שגם אני בהתחלה לא כל כך אהבתי את הרעיון של האיחוד, ואז כשהגיע האיחוד בכלל שנאתי אותו. אבל עם הזמן הבנתי שאין כל כך הרבה מה לשנות, כי גם אם אני יבוא ויגיד את מה שאני חושב זה לא כל כך ישנה..התעצבנתי לא מעט על האיחוד הזה.שנאתי את האיחוד משנה לשנה יותר ויותר, אבל עכשיו, אני מתחיל את השנה האחרונה שלי בביה"ס ובפנימייה, שנת י"ב, בשיא האופטימיות (מאחר שמנהל הכפר הוא גם מנהל ביה"ס), בתקווה שנביא לשינוי וסידור המערכת הבית ספרית הזאת פעם אחת ולתמיד. ומאחל הצלחה לכולם- המנהלים, המורים והתלמידים כמובן. בהצלחה !
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
07/06/2016
יתרונות: הוא חם ואוהב ונתן לי את מלוא ההכוונה בכול כיוון
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
15/04/2016
יתרונות: כפר הנוער הימי מבואות ים מיכמורת הוא לא סתם בית ספר או סתם פנמיה הוא הבית,אותו הבית שהנחיל ערכים גבוהים באותם התלמידים שזכו להיכניס לכתליו.על צוות הפנמיה בשיתוף פעולה מלא עם צוות המורים יש כול כך הרבה דברים טובים שאפשר להגיד,אנשים אכפתים עם רצון לתת מעצמם לדור הצעיר וללמד ולהשקיע כול מורה או מדריך בפנמיה או בבית ספר,מקום שעוטף את תלמידיו באהבה ומחבק,אין ספק שהפנמיה בשילוב הבית ספר יוצרים "חממה לימודית" למען התלמידים ומשקיעים בהם בין אם זה מתחיל בלימודים וממשיך לסיפריה והמון תיגבורים בשעות הערב ועד לאינסוף חוגים שמאפשרים להעשיר את הידע,ובכללי סתם מקום כיפי להיות בו
חסרונות: חסרונות הבית ספר לפי דעתי הם שתלמידים לא יודעים מספיק להעריך את מה שהם מקבלים.לכול אותם אנשים שאומרים שהמקום ניראה כמו בית חולים הייתי אומר תיתפסו יוזמה ותשדרגו את בית הספר לאיך שהייתם רוצים שהוא יראה ולא רק לדעת לקטר,בית הספר וכול כפר הנוער הימי ניראה מצויין לאחר כמה סדרות שיפוצים לא קטנות שנעשו שם והושקע המון כסף (דעו להעריך).חיבור עם בית הספר של עמק חפר הביא איתו כמה חילוקי דעות בין תלמידי הכיתות ולהם הייתי ממליץ בחום לכבד אחד את השני ולהיות יותר חברותיים,ולדעת להיסתכל לאנשים בגובהה העיניים ולכבד כול אדם באשר הוא.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
18/10/2015
יתרונות: שיש את הים.
חסרונות: יש אווירת בית חולים בבית ספר, מורי הפנימייה לא כאלה טובים, בית ספר משעמם וחסר כל חיים, הבית ספר לא כזה יפה לעין או בנוי טוב (במיוחד לחורף...).
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
03/08/2015
יתרונות: המורים הקשובים בעיקר בימאות
חסרונות: האיחוד עם רמות חפר
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
01/01/2015
טען עוד...
יתרונות: מיקום על הים, צוות מוריםמשקיע ואכפתי, למידה בקבוצות, ריבוי מגמות
חסרונות: שנה ראשונה של אינטגרציה עם הפנימיה הותיקה, תהליך שאורך זמן.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!