מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר עירוני ג', ירושלים כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
ירושלים, כט' בנובמבר 13
כתובת
ירושלים, כט' בנובמבר 13
call
טלפון
02-5617711
טלפון
02-5617711
school
מנהל/ת
שלמה בניטה
מנהל/ת
שלמה בניטה
group
מספר תלמידים
582
מספר תלמידים
582
group
תלמידים בכיתה
27.2
תלמידים בכיתה
27.2
security
רשות חינוך
ירושלים
רשות חינוך
ירושלים
שנת הקמה
1939
1939
מספר כיתות
12
12
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 20%
אנגלית: 40%
עברית: 20%
אנגלית: 80%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 70%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
אנגלית: 70%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 60%
אנגלית: 60%
אנגלית: 70%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
עברית: 50%
אנגלית: 60%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 46 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2017 |
46
|
2016 |
57
|
2015 |
57
|
2014 |
57
|
2013 |
57
|
2011 |
47
|
2009 |
50
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2017
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 30%מדע וטכנולוגיה: 20%
אנגלית: 40%
עברית: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 50%אנגלית: 80%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 50%אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 70%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 50%אנגלית: 60%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 50%אנגלית: 70%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 40%עברית: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 40%אנגלית: 60%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2017
*שנת בחינה אחרונה: 2017
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
77.3%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
1.6%
/
1.3%
אחוז הנושרים
8.6%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
9.4%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
57.8%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
88
/
74
אמנות שימושית (מספר תלמידים שנגשו 26)
83
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 24)
88
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 20)
74
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 16)
86
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 15)
88
/
73
אמנות )הקולנוע( (מספר תלמידים שנגשו 15)
85
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 12)
75
/
71
חנוך גופני (מספר תלמידים שנגשו 12)
98
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
85%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
83%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
30%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
55%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
83%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
12%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
8%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
8%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
65%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
73%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
25%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
11%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
39%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
35%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
22%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
70%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
83%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
76%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
88%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
23%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
46 | עירוני ג' | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2017 | 8% | 37% | 63% |
100 | בית ספר מ"מ רחביה ע"ש דוד ופולה בן גוריון | יסודי | ממלכתי | 2016 | 15% | 15% | 84% |
94 | תורני נסויי הרטמן | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2017 | 25% | 42% | 80% |
93 | חורב | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 38% | 23% | 58% |
93 | הרטמן בנות | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 1% | 30% | 81% |
87 | סאלד | יסודי | ממלכתי | 2015 | 29% | 57% | 76% |
77 | חורב בנות | יסודי | ממלכתי דתי | 2017 | 16% | 22% | 81% |
67 | יהודה הלוי | יסודי | ממלכתי דתי | 2016 | 21% | 19% | 79% |
63 | א.ד.רוטשילד | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 5% | 44% | 90% |
59 | תיכון לאומנויות | תיכון, יסודי | ממלכתי | 2016 | 5% | 36% | 79% |
30 | וולדורף אדם | יסודי | ממלכתי | 2015 | 18% | 27% | 80% |
ישיבת אוהל שמעון | תיכון | חרדי | |||||
מקיף שש שנתי אלטור לבנים | חט"ב, תיכון | ממלכתי | |||||
בית הצייר | חט"ב, תיכון | ממלכתי | |||||
בית יעקב הארי | יסודי | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
תובנות מומחי מדלן
הכירו את השכונה
המושבה הגרמנית, בירושלים
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
3,938,000 ש"ח
3,938,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
8 מתוך 10
8 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 5.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
10/11/2018
יתרונות: אין!!
חסרונות: בית הספר הדרדר רבות מאז כניסתה של הנהלה חדשה . אין רישום של תלמידים, וגם רבים מהתלמידים עוזבים. יש תחושה שהתלמידים שקופים ואין מענה לשום בעייה ושום רגישות מכלל הצוות כולו. פשוט בושה וחרפה. צריך להעשות בדק בית במהירות האפשרית ולהחליף את הההנהלה במיידי. כך יוכל בית הספר אולי לשוב לקדמותו. בינתיים לא להירשם!!!
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
30/12/2017
יתרונות: תיכון מדהים, עברתי אליו אחרי הרבה מחשבות והרבה בתי ספר אחרים, סוף סוף מצאתי את המקום שלי ואת נישה שלי עם אנשים מחזקים תומכים וחברים לחיים. מודה על כל רגע שזכיתי ללמוד שם.
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
02/09/2017
יתרונות: אין
חסרונות: אין מספיק אוזן קשבת, תחושה שמתייחסים לדברים שוליים ולא לדברים שחשובים באמת מבחינה חברתית.
יש מורים לא טובים. לא ממליץ
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/08/2017
יתרונות: אין
חסרונות: תחושת חוסר כבוד לתלמידים לא מקשיבים להם יש מורים לא טובים וממש לא כיף ללכת לבית ספר לא מטפלים בצורה ראויה בבעיות חברתיות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
24/06/2014
יתרונות: יש אוזן קשבת. המנהל מכיר כמעט את כל התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/06/2014
יתרונות: המורים הכי טובים שיש ופשוט אין על הבית ספר
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: לא מצליח לחשוב על יתרונות
חסרונות: לדוגמא: למרות שעוד לא הסתיימה שנת הלימודים כבר שבועיים שלא מלמדים בכיתות. כך למשל ביום שישי האחרון הגיע בני לבית הספר ונמסר לו שהמורים לא הגיעו ועדיף שילך הבייתה!!! בשעה 9 בבוקר.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: קשר הדוק של המורים והתלמידים, מגמות רבות לבחירה, אפשרות למצוינות והצלחה
חסרונות: אי אפשר לבחור ביותר ממגמת מדעים אחת, אין מספיק איזורים ירוקיםבבית הספר
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
20/05/2014
טען עוד...
יתרונות: אין יתרונות מזלזלים בהורים ובתלמידים
חסרונות: אינפורמציה לקויה אין התיחסות נאותה לא קשובים לתלןנות רהורים אין שעות קבלה מסודרות לפגישת הורים מתחמקים מאחריות אין שעות פרטניות עם תלמידים למרות אופק חדש
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!