מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר תיכון ליד האוניברסיטה, ירושלים כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
ירושלים, דרך רופין
כתובת
ירושלים, דרך רופין
call
טלפון
--
טלפון
--
school
מנהל/ת
גלעד שמואל אמיר
מנהל/ת
גלעד שמואל אמיר
group
מספר תלמידים
1115
מספר תלמידים
1115
group
תלמידים בכיתה
30.8
תלמידים בכיתה
30.8
security
רשות חינוך
ירושלים
רשות חינוך
ירושלים
שנת הקמה
1934
1934
מספר כיתות
9
9
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 100%
עברית: 100%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
אנגלית: 100%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
עברית: 100%
אנגלית: 100%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 95 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
95
|
2015 |
96
|
2014 |
96
|
2013 |
96
|
2011 |
97
|
2009 |
95
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 100%מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 100%
עברית: 100%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 70%אנגלית: 100%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 100%
הסטוריה: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 100%עברית: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 90%אנגלית: 100%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
96.6%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.8%
/
1.3%
אחוז הנושרים
45.1%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
46.9%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
96.0%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
95
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 64)
94
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 38)
91
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 35)
98
/
70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 33)
91
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 30)
93
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 30)
96
/
76
בקרת מכונות (מספר תלמידים שנגשו 19)
93
/
69
תולדות האמנות והבנתה (מספר תלמידים שנגשו 18)
81
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 12)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
49%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
87%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
52%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
49%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
9%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
18%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
17%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
79%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
7%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
4%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
61%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
16%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
18%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
18%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
95 | תיכון ליד האוניברסיטה | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 6% | 22% | 83% |
97 | בית הכרם | יסודי | ממלכתי | 2015 | 24% | 47% | 81% |
89 | אקדמיה למוסיקה | תיכון | ממלכתי | 2016 | 7% | 30% | 85% |
83 | ישיבת ים לצעירים | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 8% | 4% | 93% |
70 | ביה"ס ממ"ד דרור | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 7% | 25% | 96% |
66 | נועם בנות ק.משה | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 8% | 22% | 79% |
65 | אקדמיה ע ש רובין | יסודי | ממלכתי | 2017 | 10% | 88% | |
בית ספר תיכון מקצועי | תיכון, יסודי | ממלכתי | |||||
חטיבה לגיל הצעיר | יסודי | ממלכתי | |||||
ת"ת אחינועם | יסודי | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
תובנות מומחי מדלן
הכירו את השכונה
גבעת רם, בירושלים
מה מחיר הדירות בשכונה?
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 5.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 5.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 5.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 5.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 5.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 5.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 5.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
11/01/2019
יתרונות: רמת הלימודים מתאגרת את החשיבה יצירתית ומהנה, אין תלמיד שלא יוצא ונכנס בחיוך לבית הספר, מורים קשובים, הלימוד נעשה ברצון ונוכחות מדהימה מהמורים והתלמידים, בית הספר יקשיב לדעותייך, בית הספר מעולה לכל תלמיד המעוניין בלמידה רצינית ויצירתית.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
18/09/2018
יתרונות: בית ספר מעולה,מחנך את תלמידיו על הצד הטוב ביותר. מורים נפלאים, עם אוזן קשבת ורמת לימודים מצויינת לתלמידים מחוננים.
חסרונות: רחוק!
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
08/05/2018
יתרונות: רמת הלימודים גבוהה מאוד ומאתגרת, בית הספר מעודד חשיבה מחוץ לקופסה ומציע לתלמידים העשרות בנושאים מגוונים. רוב המורים מקצועיים מאוד וחברת התלמידים איכותית.
חסרונות: אווירת לימודים תחרותית ואליטיסטית למדי, אוכלוסיית התלמידים איננה רב גונית ונדיר למצוא בכיתות המואצות תלמידים יוצאי עדות המזרח, אתיופים, ערבים או דתיים. בית הספר מכוון את תלמידיו לגיבוש דעה פוליטית אחת תוך הגחכת המציאות והצגתה בצורה בלתי מאוזנת ובכך מהווה חממה לצמיחתן של דעות רדיקליות של פחד ושנאה כלפי מגזרים באוכלוסייה. חלק מן המורים מנצלים את הבמה שניתנה להם כדי להתנשא על תלמידים ונוהגים להפלות ולהשפיל את אלו שלא חושבים כמוהם. בנוסף לכך, על התלמידים מוטל עומס רב של מבחנים ועבודות לימודיות כשהם אינם מתוגמלים על כך בציונים שניתנים להם מבחני הבגרות. בית הספר מתפאר כל הזמן בחדשנות שלו כשזו למעשה איננה קיימת.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/05/2018
יתרונות: רמה לימודית גבוהה, מורים מעולים, ילדים עם יכולת לימודית גבוהה ומוטיבציה גבוהה, אין בעיות משמעת ולכן האווירה בביה''ס טובה מאוד. מעודד חשיבה מחוץ לקופסא, מעודד סבלנות וסובלנות ומחנך לערכים.
חסרונות: מבנה מיושן ולא מתוחזק כראוי. בחורף קפוא!
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
23/05/2017
יתרונות: בית הספר קרוב לאוניברסיטה שמציעה מגוון של תוכניות העשרה אקדמאיות. בחטיבה רוב התלמידים טובים.
ניתן לסיים מתמטיקה 5 ביא'.
הקרבה לאוניברסיטה מאפשרת לשלב בין לימודים אקדמאיים שמוצעים בידי תוכניות חיצוניות לבית הספר.
חסרונות: יש הרבה מאוד מורים מצויינים, אבל כשליש מהמורים לא מדהימים! (מחסור במורים שנגרם כתוצאה משכר נמוך בענף, מוביל לסינון ירוד!).
בתיכון הרמה קצת נמוכה יותר בגלל ערבוב של סוגים שונים של כיתות - הצטיינות, כיתה רגילה ותוכנית חדשה.
הרבה מאוד ילדים מתקבלים בעזרת פרוטקציות!- בעיקר משכונת בית הכרם, ניות, יפה נוף וכו'. חלק מתלמידים אלו מפריעים בשיעורים ואינם מתאימים לבית הספר.
באורט ניתן ללמוד באוניברסיטה העברית כחלק מאקדמיה בתיכון בבית הספר.
עבור ילדים מחוננים ליד"ה טובה אך אורט יותר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: מאתגר, מעודד חשיבה מחוץ לקופסא, מעודד למוצלחות ברמה גבוהה
חסרונות: בשושו מכווין לחשיבה פוליטית חד צדדית, לכולם ברור איזה צד
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: בי״ס ששם דגש על מצוינות, קידום התלמידים ועידוד חשיבה ביקורתית ועצמאית.
חסרונות: התפיסה כבית ספר תחרותי ומתנשא, שאינה נכונה.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
25/05/2016
יתרונות: מתייחס לתלמידים כבוגרים ובעלי שיקול דעת. מעביר תכנים עשירים בשיעורים מעבר לתחום הלימודי.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
15/04/2016
יתרונות: מאתגר, דורש ממך להתעלות על עצמך ולהגיע לרמה גבוהה מאוד, מפתח ביקורתיות, חשיבה עצמאית, אכפתיות סביבתית. למורות ולמורים מאוד אכפת ממך באמת, מתייחסות אלייך בכבוד ורואות איפה החוזק ואיפה החולשה שלך.
חסרונות: התלמידים הרבה פעמים מתנשאים, יש לפעמים תחרותיות מוגזמת.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
12/04/2016
יתרונות: דוחף את התלמידים למעלה, אבל מעיף חלק מהם, מה שנקרא, קרוב מדי לשמש. רמת לימודים גבוהה עם מורים מהאוניברסיטה. תחרותי מאוד.
חסרונות: המבנה מיושן נורא.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: מאפשר מצוינות וחשיבה עצמאית, מורים טובים, רמת לימודים גבוהה, נותן ביטוי להרבה תחומים, כולל פוליטיקה, מאפשר יוזמה אישית, תלמידים נפלאים
חסרונות: נתפס בבתי ספר אחרים כמתנשא ופלצני, שלא בצדק
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
31/01/2016
יתרונות: מאפשר מצוינות וחשיבה עצמאית
חסרונות: מבנה מיושן
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2015
יתרונות: מקדם לחשיבה עצמאית, מתקדם מאוד, לומד ברמה אוניברסיטאית, מגובש, יציאות למעבדות,מוזאונים ואוניברסיטה
חסרונות: נתפס בבתי ספר אחרים כמתנשא ופלצני
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
15/03/2015
יתרונות: מורים טובים, רמת לימודים גבוהה
חסרונות: חסרה הרגשה של בית ספר, מרגיש יותר כמו אוניברסיטה..
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
09/01/2015
יתרונות: שואף למצוינות, מקדם חשיבה עצמאית, נותן ביטוי להרבה תחומים, כולל פוליטיקה, מאפשר יוזמה אישית, תלמידים נפלאים, מורים מאוד טובים.
חסרונות: תחזוקה לקויה, כמעט כל גשם יש נזילה (אבל זה בניין בן יותר מ50, אז צריך לקחת בפרופורציות...)
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
12/12/2014
יתרונות: בית הספר שואף ודוחף אותי למצוינות.
חסרונות: בחורף ניתן לראות שבית הספר לא מתוחזק היטב: נזילות מהתקרה בעיקר...תחרותיות יתר בין התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
05/12/2014
יתרונות: מורים טוביםתלמידים טוביםדוחף למצוינותמפתח חשיבה עצמאיתנותן גמישות לימודיתלא לומדים בשישח
חסרונות: עומס רבשעות לימוד מטורפות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: בית הספר מקדם אותי ונותן לי להביע את דעותיי.
חסרונות: מכיוון שיש כל כך הרבה כיתות בשכבה היחס האישי שכל אחד מקבל קטן יותר מאשר בבית ספר קטן.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: מצויין מבחינה לימודית ומבחינת האוכלוסייה- ילדים חדורי מוטיבציה לימודית ממשפחות "איכותיות".
חסרונות: עומס כבד ולעיתים כבד מדיי בלימודים, תחרותיות קשה מאוד בין תמידים על הישגיהם הלימודיים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: דוחף את תלמידיו להצלחה
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: מקדם את התלמיד שם אותו ואת צרכיו במקום הראשון וממצה מכל תלמיד את הפונמי אל הטמון בו בעזרת שיח עזרה והבנה.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: הרמה הלימודית טובה
חסרונות: בירוקרטי, מאבדים את הילד האינדיבידואלי.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: רמת לימודים גבוהה, אוכלוסיית תלמידים מעולה, מורים טובים מאוד
חסרונות: מבנה בית הספר ישן ורעוע וכך גם רוב הציוד.בכיתה של 40 תלמידים קשה לתת יחס אישי.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!