מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר ישיבה תכונית בר אילן, תל אביב - יפו כיתות ז - יב, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
תל אביב - יפו, שדרות רוטשילד 124
כתובת
תל אביב - יפו, שדרות רוטשילד 124
call
טלפון
03-6851448
טלפון
03-6851448
school
מנהל/ת
בנימין זנויל פרל
מנהל/ת
בנימין זנויל פרל
group
מספר תלמידים
307
מספר תלמידים
307
group
תלמידים בכיתה
25.2
תלמידים בכיתה
25.2
security
רשות חינוך
תל אביב-יפו
רשות חינוך
תל אביב-יפו
שנת הקמה
1990
1990
מספר כיתות
6
6
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 60%
עברית: 40%
אנגלית: 90%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 70%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 80%
אנגלית: 70%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 60%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 90%
אנגלית: 70%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 50%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 90%
אנגלית: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 40%
הסטוריה: 50%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 90%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 74 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
74
|
2015 |
80
|
2014 |
79
|
2013 |
74
|
2012 |
85
|
2010 |
90
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 60%
עברית: 40%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 90%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 70%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 70%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 60%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 70%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 50%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 60%אנגלית: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 40%
הסטוריה: 50%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 80%אנגלית: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%עברית: 90%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
95.0%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
1.0%
/
1.3%
אחוז הנושרים
10.0%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
37.5%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
60.0%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
73
/
77
תושבע'פ ותלמוד (מספר תלמידים שנגשו 35)
91
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 14)
75
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 14)
83
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 14)
84
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 14)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
0%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
31%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
41%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
21%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
32%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
52%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
30%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
35%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
14%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
79%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
29%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
63%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
12%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
12%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
86%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
5%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
70%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
70%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
75%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
71%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
88%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
4%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
26%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
33%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
74 | ישיבה תכונית בר אילן | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 23% | 11% | 67% |
100 | בי"ס לאמנויות | חט"ב | ממלכתי | 2017 | 7% | 27% | 90% |
97 | גבריאלי-הכרמל | יסודי | ממלכתי | 2017 | 15% | 35% | 80% |
95 | עירוני א' לאמנויות | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 8% | 23% | 70% |
93 | בלפור | יסודי | ממלכתי | 2015 | 14% | 10% | 83% |
70 | לאמנויות | יסודי | ממלכתי | 2017 | 20% | 78% | |
בית יעקב רסג ת"א | יסודי | חרדי | |||||
תיכון בית יעקב תל אב | תיכון | חרדי | |||||
ת"ת בעל"ז | יסודי | חרדי | |||||
גבעון | יסודי | ממלכתי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את השכונה
לב תל אביב, בתל אביב יפו
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
4,352,000 ש"ח
4,352,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
המחנה הציוני
המחנה הציוני
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
7 מתוך 10
7 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 5.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 3.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 5.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 2.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 5.0
05/11/2019
יתרונות: קטן ואינטימי, מפתח בהחלט חשיבה עצמאית, נותנים לכל אחד להשמיע את קולו, ישיבה שאין כמותה בארץ.
חסרונות: התלמידים המתייחסים בזלזול ובכפיות טובה כלפי צוות המורים והציוד של בית הספר, יש לחנך מוסר ברמה חזקה יותר ולאכוף בצורה בררנית יותר את חוקי הישיבה (שכן לא פעם ולא פעמיים מורה או אפילו רב המורים, ראש הישיבה, ויתר לתלמיד ברוב חסדו).
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
28/02/2017
יתרונות: רמת הלימודים אכן גבוהה, לדעתי, בתור תלמיד כיתה י"א שעזב את הישיבה.
חסרונות: גזענות ויחס עוין כלפי דעות לא ימניות פנאטיות כמו של מספר מורים בבית הספר הם רק קצה הקרחון ביחס של ששורר בין מספר מן המורים לבין התלמידים.
השימוש במילה כושי, אתיופי הינם די נפוצים.
גזענות אינה מושתקת בכותלי בית הספר, במהלך שנות הלימוד שלי במוסד הנ"ל ראיתי ושמעתי גזענות, קללות וגידופים כלפי בני מיעוטים.
הביטויים הנפוצים ביותר היו בין השאר "מוות לערבים"
"ערבי טוב זה ערבי מת" "כושי" "שמאלנים זה זבל" ועוד ועוד...
מספר מורים הדוגלים בימין קיצוני לא עוצרים בעדם ואף מעודדים את התלמידים להשתמש בביטויים אלה.
פגיעה ברגשות הקהילה הגאה, המנהל פרל, על אף שמציג עצמו כאיש שמאל.
פגע לא פעם ברגשות הקהילה בין אם לימד על טוהר המשפחה ובין אם דיבר על ביטול המצעד.
החוויה שלי בתור תלמיד לשעבר במוסד הנ"ל הייתה זוועתית
לא מבחינה לימודית, מבחינה נפשית.
כאשר הדעה שלך לא עולה בקנה אחד עם דעתו של המורה את נמצא על הכוונת שלו וכדאי לך להתכונן לטלטלה.
אין לי הרבה דברים טובים להגיד על המוסד הנ"ל, מורים שמשתיקים דעות, פנאטים, גזענים וקנאים.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
21/05/2016
יתרונות: רמה גבוה
חסרונות: לא כל כך נקי
מכיר את בית הספר:
15/04/2016
יתרונות: התיכון ברמה הגבוהה ביותר שיש. התרכזות במקצועות הליבה בצורה משמעותית יותר מבתי ספר אחרים: עידוד לציונים גבוהים, מגמות איכותיות, הוצאת תעודת בגרות עם מספר רב מאוד של יחידות ויחס אישי ותומך מצד המורים בכל המקצועות!בתור תלמיד עבר, אני ממליץ על המקום כמקום שמוציא ראשי ממשלות!
חסרונות: הלוואי שהיו כי אז הוא היה משתפר אפילו עוד יותר ונהיה לבית הספר האולטימטיבי!
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
16/02/2016
יתרונות: בית בפרט ברמה גבוה
חסרונות: שעות לימודים ארוכות מדי. יותר מדי מקצועות קודש
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/12/2014
יתרונות: במרכז די מתוחזק טוב ורמת לימודים גבוהה מאוד.
חסרונות: יום לימוד ארוך , יותר מדי שעות מקצועות קודש
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/09/2014
יתרונות: בי"ס מעולה מפתח את החשיבה ומעשיר את הידע המוןמומלץ ביותר תפיולת שחרית ומנחה מתנהלות כמו שצריך ואין בעיותכשילדים נכנסים לבי"ס מיד מרגישים בטוחים יותר ויודעים שיש צוות נפלא שמיד כשצריכים אפשר להתיעץ ולהגיד את מה שתרצה.
חסרונות: הלימודי מסתיימים מאוחר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
29/06/2014
יתרונות: בית ספר עם רמה גבוהה.
חסרונות: נגמר מאוחר ומתחיל מוקדם.יש יותר מדי שיעורי תלמוד וחומרה רבה מדי על שיעורי הקודש.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: בית ספר קטן אוהב וחם כולם מכירים את כולם ויש יחס אישי בין המורים לתלמידים.
חסרונות: הבית ספר מפעיל לחץ גדול.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!