בלוג מדלן » עושים שכונה » תל אביב או בני ברק? מגדלי ב.ס.ר ראש בראש מול אזור התעסוקה של רמת החייל

תל אביב או בני ברק? מגדלי ב.ס.ר ראש בראש מול אזור התעסוקה של רמת החייל

10/10/2021
רמת החייל

במרחק קצר זה מזה נמצאים שניים מאזורי התעסוקה הכי פופולריים באזור המרכז, מגדלי ב.ס.ר בבני ברק ורמת החייל שבתל אביב. מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? ואיפה תשלמו יותר?

BBC מגדלי ב.ס.ר רמת החייל
מיקוםבצפון בני ברק, בין רחוב ששת הימים מצפון, רחוב בן גוריון ממערב, דרך ז'בוטינסקי מדרום, ורחוב מבצע קדש ממזרח.בצפון-מזרח תל אביב, בין רחוב ראול וולנברג מצפון, פארק הירקון מדרום, ורחוב הארד ממזרח.
נגישות בתחבורה הציבוריתתחנות אוטובוס רבות עם תדירות אוטובוסים גבוהה מאוד. ב-2022 תתחיל לפעול במרחק הליכה הרכבת הקלה (הקו האדום) שתפעל בתדירות גבוהה ותחבר בין בת ים לפתח תקווה. גם תחנת הרכבת "בני ברק-רמת החייל" נמצאת באזור – אבל לא במרחק הליכה נוח.תחנות אוטובוס עם תדירות אוטובוסים גבוהה, כולל מסוף האוטובוסים עתידים. מסוף אוטובוסים חדש אמור לקום באזור בשנים הקרובות. ב-2027 תתחיל לפעול במרחק הליכה הרכבת הקלה (הקו הירוק) שתפעל בתדירות גבוהה ותחבר בין תל אביב והרצליה לחולון וראשון לציון. גם תחנת הרכבת "בני ברק-רמת החייל" נמצאת באזור, אבל למרות שמה היא לא במרחק הליכה נוח.
נגישות באופנייםשביל אופנידן חדש נסלל בצמוד לאזור, אך הוא מוגבל בגלל שההמשכים שלו לכיוון פתח תקווה ותל אביב עוד לא נסללו (כנראה יושלמו עד 2023). אין באזור שבילי אופניים נוספים ולא מתוכננים כאלה, כך שכיום אין ממש נגישות באופניים.תכנית המתאר המתוכננת לאזור כוללת רשת שבילי אופניים פנימית, אך גם אם תאושר – אין לוח זמנים או וודאות לגבי סלילתם.בהיקף אזור התעסוקה יש שבילי אופניים שמתחברים לרשת השבילים העירונית הענפה והמתפתחת, ושביל האופנידן צפוי להגיע לאזור עד 2023 (ולקשר אותו עם פתח תקווה). כיום אין בתוך האזור שבילי אופניים, ורק שביל בודד מתוכנן ברחוב הנחושת, אך אין לו לוח זמנים לביצוע.
נגישות ברכבהאזור מוקף בכבישים ראשיים שמספקים נגישות טובה למגוון ערים בסביבה ולרשת הכבישים הארצית. עם זאת, הכבישים באזור נמצאים בעומס כמעט תמידי. בצד האופטימי: יש סיכוי שהפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה ב-2022 תקל במקצת על העומסים ברחוב ז'בוטינסקי (לפחות בטווח הקצר).בגלל מיקומו בקצה השטח הבנוי של העיר הגישה ברכב לאזור התעסוקה מוגבלת ונעשית רק מצפון וממערב, וזאת למרות הקירבה לכביש 4 ודרך אם המושבות. הגישה אל ומאזור התעסוקה ברכב כרוכה בעומסים כבדים, בעיקר בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
איפה אוכלים?באזור התעסוקה יש מסעדות רבות, בעיקר מזללות שמשרתות את העובדים באזור. באזור התעסוקה יש מסעדות רבות, כולל מזללות, מסעדות יוקרה וברים (אך חלקם פעילים רק בשעות הערב).
מרחב ציבוריאזור התעסוקה כולל שילוב של מגדלים חדשים ובניינים ישנים. לרוב המגדלים החדשים יש רחבה ציבורית מעוצבת, אך לא תמיד היא נוחה לשהייה. עם זאת, רוב המרחב הציבורי באזור התעסוקה מיושן ומוזנח, עם מדרכות צרות ולעתים ללא מדרכות כלל, ועם מעט מאוד עצי צל. למעט מספק מוקדים ירוקים, המרחב הציבורי באזור התעסוקה אינו נעים, עם מדרכות צרות שנחתכות תכופות על ידי רמפות לחניונים, ועם מעט מאוד עצי צל. רוב השטחים הפתוחים באזור משמשים לחניית רכבים.
מחיר לפי דו"ח נת"מ68 שקל למ"ר72.5 שקל למ"ר

למדלן מסחרי, לוח הנדל"ן המסחרי למכירה ולהשכרה המוביל בישראל >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים