בלוג מדלן » עושים שכונה » האייקון החדש של הרצליה: דירות איכות בגליל ים במחיר מתאים למשפחות

האייקון החדש של הרצליה: דירות איכות בגליל ים במחיר מתאים למשפחות

29/11/2023
דירות איכות בגליל ים

שכונת גליל ים בהרצליה נהנית מיתרונות מרובים, החל בלוקיישן המרכזי וכלה בפארקים הירוקים, בקהילה החזקה ובחוף הים הסמוך. קטה גרופ משווקת ומבצעת בימים אלו את פרויקט KATA-ICON, שעתיד להיות הבולט ביותר בשכונה

ההחלטה איפה לרכוש דירה ראשונה היא אחת החשובות ביותר שתקבל כל משפחה בחייה: כשרוכשים דירה מחליטים בעצם איפה לטעת שורשים, באיזו סביבה לגדל את הילדים, ולרוב גם איפה להשקיע את מירב החסכונות. המוצר המבוקש ביותר ברכישת דירה ראשונה כיום הוא דירת ארבעה חדרים – רצוי בשכונה עם אוכלוסייה וקהילה חזקה, בתי ספר טובים, ואם אפשר גם נוף ירוק וסביבה שלווה (אבל נגישה מאד, כדי שהדרך לעבודה לא תתארך). כל הגם וגם וגם הזה עולה בדרך כלל לא מעט, במיוחד כשמדובר במעגל הראשון לתל אביב, ולכן פרויקט KATA-ICON של קטה גרופ, שמושק בימים אלה בשכונת גליל ים שבהרצליה, בולט וייחודי כל כך.

KATA-ICON בשכונת גליל ים שבהרצליה (באדיבות קטה גרופ)

גליל ים היא כיום אחת השכונות המתפתחות והמבוקשות ביותר במרכז. במרחק מחלף אחד מתל אביב ו-5 דקות נסיעה מחוף הים של הרצליה צומחת מאז 2014 שכונה שנהנית ממגוון יתרונות משמעותיים: החל מלוקיישן פנטסטי מבחינת נגישות, עבור בקהילה חזקה ומגובשת, וכלה בפארק גדול ומטופח עם אגמי חורף, שמתמלאים מדי שנה במי הגשמים. 

בסוף 2021 התגוררו בגליל ים כ-4,500 תושבים, 37% מהם ילדים עד גיל 14 – מה שמעיד על אחוז גבוה במיוחד של משפחות צעירות. לרשות התושבים, שמדורגים על ידי הלמ"ס באשכול סוציו אקונומי 10 (מתוך 10) ומאוגדים בוועד שכונה חזק ואקטיבי, עומדים מוסדות חינוך לכל הגילאים – מגני ילדים ומעונות יום ועד לבית ספר תיכון. בקרוב ייפתח בשכונה גם מרכז קהילתי ענק, בן 5 קומות, ובו אולם מופעים בן 320 מקומות, גלריה לאמנות, בית קפה, מועדון נוער, חדרי חוגים ועוד.

KATA-ICON: הלב החדש של גליל ים

ממש מול המרכז המסחרי הפופולרי של השכונה, שכולל חנויות, מסעדות ובתי קפה, מושק בימים אלה KATA-ICON, פרויקט הדגל של חברת קטה גרופ, שצפוי להפוך לנקודת ציון ואייקון בשכונה. על כיכר מרכזית בשכונה ייבנו שני בניינים בני 13 קומות ובהם 98 דירות, שייבנו בסטנדרט שכמותו עוד לא נראה באזור. 

בנייני KATA-ICON במיקום מרכזי בשכונה (באדיבות קטה גרופ)

פרויקט אייקון תוכנן על ידי LSA, סטודיו לאדריכלים לזרוביץ', משרד רב תחומי העוסק בתכנון אדריכלי, אדריכלות נוף ותכנון עירוני. הפרויקט תוכנן מתוך אמונה שהאיחוד של בניין ונוף יכול ליצור לדיירים חוויית מגורים בריאה ושמחה יותר, והתוצאה היא יצירה ארכיטקטונית בסטנדרט בנייה ומפרט גבוהים הנגלים בכל פרט בפרויקט: החל מהעיצוב המודרני והמוקפד של הדירות, העושה שימוש מיטבי באור הטבעי, עבור בחללים המשותפים שעוצבו על ידי מעצבת הפנים טל גולדשמידט פיש, כמו הלובי המשותף ומועדון הכושר, וכלה בגינת החזית המעוצבת, שגודלה דונם וחצי, ובה בריכת נוי, בוסתן ופינות ישיבה קסומות.

דירת 4 חדרים
דירת 4 חדרים ב-KATA-ICON (באדיבות קטה גרופ)

ההקפדה על התכנון בולטת גם בדירות הייחודיות שמציע הפרויקט. ב-KATA-ICON ניתן למצוא מגוון דירות 3, 4 ו-5 חדרים לצד דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. עם זאת, שווה להתעכב על דירות ה-4 חדרים, שמגיעות בשני גדלים: 94 או 98 מ"ר. הדירות האלו הותאמו במיוחד לשכונה, ותוכננו תוך ניצול מקסימלי של כל סנטימטר משטחן, במטרה לשמור על מחיר שמאפשר למשפחות צעירות לרכוש דירת 4 חדרים. אלו דירות שתוכננו בצורה אידאלית למשפחות צעירות, והן מאפשרות להן להגשים את חלום הדירה במחיר מצוין יחסית לשכונה – ובעיקר לשכונות צפון תל אביב הסמוכות.

גליל ים: פוטנציאל שעדיין לא מוצה

הפוטנציאל הגדול של גליל ים החדשה, שהוקמה על אדמות שהיו שייכות בעבר לקיבוץ גליל ים הסמוך, עדיין רחוק ממיצוי, למרות שרק בשנה האחרונה עלו מחירי הדירות בה בכ-4%. מהשכונה יש גישה נוחה לדרך שבעת הכוכבים, שמובילה לכביש החוף ולנתיבי איילון, אך גם למרכז העיר ולאיזור התעסוקה הרצליה פיתוח – מה שמושך אליה הייטקיסטים רבים, שיכולים לרכב לעבודה באחד משבילי האופניים שחוצים את השכונה ומתחברים לרשת העירונית המתפתחת, שתחובר בקרוב גם לתל אביב. 

דירת 5 חדרים ב-KATA-ICON (באדיבות קטה גרופ)

במרחק הליכה קצרה מפרויקט KATA-ICON נמצאת תחנת הרכבת "הרצליה", אחת התחנות המרכזיות והפעילות ביותר ברשת הרכבות הארצית, ובצמוד לתחנת הרכבת יש מסוף אוטובוסים עם מספר רב של קווים שמגיעים למגוון יעדים. בעתיד אמור כביש חדש לחבר את השכונה ישירות לכביש החוף וקיימת גם תוכנית להאריך את הקו הירוק של הרכבת הקלה לאזור. גם תחנת המטרו בצפון מתחם גלילות תהיה במרחק הליכה או רכיבה קצרה מהשכונה.

למרות מרכזיותה, גליל ים היא שכונה ירוקה מאוד. פרט לפארק הגדול במרכז ובצפון השכונה, שנמצא ממש מול פרויקט KATA-ICON וכולל מדשאות רחבות, עצי צל, מתקני משחק וכושר ועוד, החלק הצפוני של הפארק, שהושלם לאחרונה, כולל גם מגרשי ספורט ובית קפה שצפוי להיפתח בקרוב. גינות קטנות יותר מתוכננות גם הן ברחבי השכונה, ולמעשה מקיפות את אייקון – שגם כך נמצא במרחק הליכה קצרצרה מפארק הרצליה הענק והספורטק, שבהם ניתן למצוא מגוון רחב עוד יותר של פעילויות ואטרקציות.

קטה גרופ: חברה משפחתית פורצת דרך

קטה גרופ היא חברה פרטית בבעלות משפחתית, הפועלת כבר למעלה משני עשורים בשוק הנדל"ן. החברה נמצאת בשליטת מר גיל קטה, קבלן ויזם נדל"ן ותיק ומוכר, שמכהן כמנכ"ל החברה. קטה גרופ יוזמת, מנהלת ובונה בעצמה פרויקטים רבים ומגוונים למסחר ומגורים, מה שמעניק ללקוחותיה ביטחון ואחריות – יש להם כתובת אחת לקבל שירות, לפני ואחרי מסירת הדירה. 

החברה התרכזה עד כה בבנייה בפתח תקווה, שם צברה מוניטין מצויין הן בגלל איכות הבנייה הגבוהה והן בגלל שכל הפרויקטים שלה אוכלסו לפני המועד הצפוי. אייקון גליל ים הוא פרויקט הדגל של קטה גרופ, פריצת הדרך שלה וחלק חשוב בהליך המתוכנן של הפיכה מחברה מקומית לחברה כלל ארצית, לאחר שרק לפני כשנה החלה לבנות לראשונה מחוץ לפתח תקווה (בהוד השרון). כיום יש לה 12 פרויקטים בעבודה ו-15 בשיווק, כשפרויקטים עתידיים מתוכננים גם בחולון, רמת גן, גבעתיים וגבעת שמואל.

לובי בקטה אייקון
לובי ב-KATA-ICON (באדיבות קטה גרופ)

קטה גרופ מעסיקה כיום כ-130 עובדים, והיא נהנית מאיתנות פיננסית גבוהה ומנכסים מניבים רבים, כשברקע גם תוכניות להגיע לשוק ההון – בין אם באמצעות עסקה עם גוף מוסדי או בהפיכה לחברה ציבורית. את פרויקט אייקון, שיהווה את כרטיס הביקור שלה, החברה מתכננת להשלים בעוד כשנתיים, מה שמאפשר לה להציע כיום לרוכשים גמישות מימונית מירבית, וכמעט כל פיתרון מימון אפשרי לתנאי השוק המשתנים.

בחזרה לאתר מדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים