בלוג מדלן » עושים שכונה » גנים, בי"ס ואפילו גלידה: הפוטנציאל של נאות אריאל שרון מתחיל להתממש

גנים, בי"ס ואפילו גלידה: הפוטנציאל של נאות אריאל שרון מתחיל להתממש

28/11/2023
הדמיית חוץ מתחם אומאמי

 

המיקום המרכזי, הגישה הנוחה והשטחים הירוקים הופכים את השכונה החדשה לאחת המבטיחות ביותר בעיר המבוקשת. פרויקט אומאמי הייחודי של חברת קרסו, שנבנה מתוך מחשבה מעמיקה על איכות חייהם של דייריו, בולט בה במיוחד  

 

לאחר שנים ארוכות של ציפייה ותכנונים, קמה שכונה חדשה במרכז של מרכז הארץ: נאות אריאל שרון שבצפון-מערב קריית אונו המבוקשת. החולפים בכביש 4 או בכביש 471 יכולים כבר לראות את השכונה החדשה – ובפרט את פרוייקט אומאמי של חברת קרסו, שבו כבר הושלמה בנייתם של 3 מתוך 6 מגדלי יוקרה יפהפיים בני 31 קומות כל אחד. מי שייכנס אל השכונה ימצא בה כבר בית ספר פעיל על שם רונה רמון ז"ל, הורים האוספים את ילדיהם מאחת מ-5 כיתות הגן החדשות, מרכז קהילתי ובית כנסת שוקקי חיים, חנויות, ואפילו בית קפה וגלידריה, שהתורים בה הולכים ומתארכים מדי יום. 

לקראת סוף העשור יתחיל לפעול ממזרח לשכונה הקו הסגול של הרכבת הקלה, עם תחנה שתהיה במרחק הליכה מרוב בתיה. עם הקו הסגול ניתן יהיה להגיע בקלות לאזורי תעסוקה בגבעתיים, תל אביב ורמת גן, לשווקים ולמקומות בילוי (כמו חוף הים) בתל אביב.

 

אומאמי: תוכנן לאנשים שאוהבים לבשל ולארח

 

בסופו של דבר תכלול שכונת אריאל שרון 1,650 יחידות דיור לצד חמישה מגדלי משרדים ומסחר (ועוד שני בנייני משרדים נמוכים יותר), כך שהיצע השירותים – ואפילו התעסוקה(!) – בתוך השכונה צפוי לגדול. כל הבנייה הצפויה לא תפגע בתחושת השטח הירוק שקיימת בשכונה כיום, שכן מתוכנן בה גם פארק ענק, בשטח  של 50 דונם, ומבני ציבור נוספים – בהם גם אולם מופעים ומגרשי ספורט (פרט למגרש הספורט בבית הספר רונה רמון, שכבר פועל).

 

הפרויקט הבולט ביותר בשכונה, כאמור, הוא אומאמי של חברת קרסו, יזמית נדל"ן הפועלת מאז שנת 1933 ומאחוריה מאות פרויקטים גדולים למגורים, מסחר, משרדים והייטק. הפרויקט בולט מאד מבחינה אדריכלית ותכנונית – עבודה של משרד האדריכלים הנודע יסקי מור סיוון, שאחראי לפרויקטים כמו הגדלים מרכז עזריאלי בתל אביב. ששת מגדלי היוקרה המעוצבים פזורים סביב פארק פרטי בשטח של 20 דונם, ובנויים כך שאף דירה לא פונה במלואה לדירה סמוכה – מה שמוסיף לתחושת הפרטיות של התושבים.

 

 

הדמיית דירה באומאמי קריית אונו (באדיבות חברת קרסו)

 

בפארק שבין המגדלים יש גינות תבלינים ועצי פרי שונים, וזה לא במקרה: אומאמי נבנה כולו מתוך מחשבה על חובבי הבישול והאירוח, מה שמשתקף הן בדירות עצמן והן בשטחים המשותפים: פרט לגינת מאכל, בכל מגדל יש חדר יינות ובו תא פרטי לכל משפחה, וחדר ציוד ובו שולחנות וכסאות שהדיירים יכולים להשתמש בהם כשעולה הצורך לארח קבוצות גדולות. 

 

המחירים: עלייה של 21% מאז 2021

 

הדירות באומאמי מרווחות ומגיעות במגוון תצורות, כולל דירות 3 חדרים – מצרך נדיר ומבוקש בקריית אונו – ודירות 4ו-5 חדרים במגוון גדלים, כך שכמעט כל הרכב משפחתי יוכל למצוא בהן מענה. כל המטבחים בדירות תוכננו ועוצבו בשיתוף פעולה בין היועצת הקולינרית של הפרויקט, אשת הקולינריה לימור לניאדו-תירוש, לאדריכלית הפנים קארן ראובני מראובני אדריכלים, מתוך מחשבה על אנשים שאוהבים לבשל ולארח. מבנה הדירות מתייחס למטבח, לסלון ולמרפסת כיחידה הוליסטית אחת, כך שגם מי שעובד במטבח יכול לשמור על קשר עין עם שאר בני הבית. המטבחים עצמם כוללים משטחי עבודה רחבים, אריחים קלים לניקוי, חללי אחסון גדולים ועוד, ואילו המרפסות רחבת הידיים כוללות גם הכנה לגינת תבלינים פרטית עם מערכת השקיה מובנית.

 

דירה 5 חדרים

 

חלל מרכזי בדירה באומאמי, אידאלי למי שאוהבים לבשל ולארח (הדמיה באדיבות קרסו)

 

הקהילה של דיירי אומאמי הולכת ומתהווה בימים אלו, שכן שניים מהמגדלים כבר אוכלסו והשלישי עומד בפני אכלוס. משפחות של משפרי דיור, זוגות צעירים וזוגות מבוגרים שילדיהם כבר עזבו את הבית – כולם כבר מתגוררים בפרויקט ונהנים משלל יתרונותיו הייחודיים, כמו גם מיתרונותיה של השכונה כולה והפוטנציאל הגדול שלה, גם לאחר שהמחירים בה כבר זינקו ב-21% מאז שנת 2021.

 

לקבוצת קרסו >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים