בלוג מדלן » Careers
1

Careers

(Brand Manager) מנהל/ת מותג

Tel Aviv, Israel
Full-time

About The Position

מנהל/ת מותג (Brand Manager)

מדלן היא הפלטפורמה המובילה בישראל לשוק הנדל"ן, המשלבת לוח דירות מתקדם עם מקור מידע מקיף ושקוף. אנחנו עוזרים לאנשים להגשים את החלום הנדל"ני שלהם עם גישה למאגר הנכסים הגדול ביותר בישראל ועם נתונים שיעזרו להם לקבל את ההחלטה הנכונה.

תיאור התפקיד:

אנחנו מחפשים מנהל/ת מותג עצמאי/ת, מוכשר/ת להוביל ולהוציא לפועל את האסטרטגיה התקשורתית והשיווקית של מדלן.

התפקיד כולל אחריות מקצה לקצה על בניית המותג, קמפיינים שיווקיים, תוכן, ניהול ספקים, ניהול תהליכים פנים ארגוניים ועוד.

תפקיד זה משלב עבודה עם קהל לקוחות מגוון (B2B ו-B2C) והתמקדות ביצירת חוויה דיגיטלית ושיווקית ברמה גבוהה.

התפקיד הוא ציר מרכזי בצמיחת החברה, ומשלב חשיבה אסטרטגית, דיגיטלית וקריאייטיבית ויכולת ביצועית גבוהה.

אנחנו מחפשים מועמדים שנרכשו ניסיון משמעותי ראשון בתחום ומחפשים את הצעד המשמעותי הבא בקריירה.


תחומי אחריות:

אסטרטגיה וניהול מותג:

  • גיבוש האסטרטגיה השיווקית והטקטית של המותג, כולל ניתוח שוק ומתחרים.
  • אחריות על יוזמות אסטרטגיות לשיפור נוכחות המותג וערכיו, בשיתוף עם צוותי הפיתוח והמוצר.
  • ניהול ובקרה על תקציב השיווק. מעקב אחר עלויות וניהול דוחות תקציביים.
  • מעקב אחר טרנדים עדכניים והתאמת התכנים למגמות שוק.

ניהול קמפיינים שיווקים:

  • תכנון, ניהול והוצאה לפועל של קמפיינים שיווקיים רחבים, החל משלב הרעיון ועד לניתוח ביצועים.
  • אחריות על תוכן קריאטיבי (פוסטים, רילס, סטוריז), ועל כתיבה שיווקית וניהול תכנים במגוון ערוצים (כולל דיוור שיווקי).
  • אחריות על ניתוח ביצועי התוכן והקמפיינים, ושימוש בדאטה לשיפור מתמיד (Google Analytics, Meta Business Suite).
  • הפקה וניהול של וובינרים, כנסים ואירועים (פיזיים ודיגיטליים).

שותפויות, ספקים, פיתוח עסקי:

  • התנהלות שוטפת, חשיבה משותפת ומענה למחלקת המכירות וה-CSM. 
  • ניהול שוטף של התקשורת מול ספקים חיצוניים (משרדי פרסום, גרפיקאים, בתי הפקה וכו').
  • איתור וניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגים, משפיענים וגורמים מובילים בענף הנדל"ן.

Requirements

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בשיווק או בפרסום 
  • ניסיון של 2-3 שנים בתפקידים דומים בתחום הדיגיטל, פרסום והשיווק.
  • הבנה מעמיקה בסושיאל מדיה: יצירת תוכן וניהול פלטפורמות (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok).
  • שליטה בכלים דיגיטליים לניהול תוכן, ניתוח נתונים ודיוורים.
  • יכולת עבודה מול ספקים ועמידה בלוחות זמנים.
  • העבודה במשרה מלאה והיברידית בתל אביב (בקרבת רכבת)