בלוג מדלן » תכנון ופיתוח » הטיפים של לאטי יזמות ובנייה ומעוז דניאל ליזם הנדל"ן המתחיל

הטיפים של לאטי יזמות ובנייה ומעוז דניאל ליזם הנדל"ן המתחיל

19/11/2020
תמונת רעננה - מדלן
לכבוד יום היזמות החלטנו במדלן לפרגן לשני יזמים שבונים את הארץ. כמי שבונים בפועל פרויקטים חדשים בכל רחבי המדינה, יזמי הנדל"ן נמצאים בליבת העשייה של ענף הנדל"ן, ולמעשה מהווים את חוד החנית שלו. יזמות נדל"ן היא ענף מורכב וקשה, שכולל התמודדות עם מגוון גורמים – רשויות ממשלתיות ומקומיות, אנשים פרטיים, עובדים מתחומים שונים. הקמת פרויקט נדל"ן בישראל היא משימה סבוכה שלוקחת שנים, ובכל זאת – יזמי הנדל"ן שרואיינו לא היו מחליפים את המקצוע שלהם בשום דבר אחר.

לאטי יזמות ובנייה

חברת לאטי ימות ובנייה פועלת כבר למעלה מ-18 שנה, תוך הגדרה מחדש של התפיסה האדריכלית המודרנית. הפרויקטים של לאטי מציגים סטנדרט בנייה גבוה בשילוב של חזון עיצובי. החברה מבצעת את הפרויקטים עם האדריכלים, היועצים ומעצבי הפנים המובילים בארץ, כאלה שיודעים לקחת חלום ולהפוך אותו לבית. לאחר מכן לאטי פועלת בשיתוף עם הספקים המובילים בארץ לעבודות נגרות, דלתות פנים וחוץ, אלומיניום, מעקות זכוכית, סניטציה ועוד.

כל הפרויקטים של לאטי נבנים תוך שימת דגש והקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ופיקוח צמוד של תווי התקן המחמירים ביותר. כל פרויקט של החברה משקף יוקרה, הן באיכות הבניה והגימור והן בנופים המרהיבים שמקיפים כל בניין, מבנה ודירה.

מאחורי החברה מוניטין עשיר, עם שלל פרויקטים גדולים ומוצלחים ביותר. כיום היא בונה כמה פרויקטים בנהריה, קריית אתא, חיפה וכפר יונה.

פרויקטים לדוגמה

לאטי נהריה. שני מתחמים – לאטי BOUTIQUE ולאטי TOWER בלב השכונה החדשה והמבוקשת קריית יצחק שמיר הנבנית בימים אלו בנהריה. השכונה נבנית לצד מרחבים ירוקים, בקרבה לאחד מקווי החוף היפים בארץ ובסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים (כביש 4 וכביש 89 שיתחבר עם כביש 6).

לאטי יזמות - פרוייקט לאטי BOUTIQUE ולאטי TOWER
לאטי בוטיק בנהריה

אלונים בוטיק. בגבעת אלונים, השכונה המובילה בקריות, פרויקט אלונים בוטיק הוא מתחם סגור ומיוחד במינו שיכלול ארבעה בנייני בוטיק של 4 קומות כל אחד.

לאטי יזמות - פרוייקט אלונים בוטיק
הדמיה של אלונים בוטיק

ארלוזורוב בוטיק. ברחוב המבוקש ביותר בקרית אתא, בניין בן 7 קומות מעוצב בקו חדשני ומודרני.

לאטי יזמות - פרוייקט ארלוזורוב בוטיק

הדמיה של ארלוזרוב בוטיק

הטיפ של יוסי לאטי, בעלי לאטי יזמות ובנייה, ליזם הנדל"ן המתחיל:

"יזם חייב לראות שלושה צעדים קדימה, רחוק ככל שניתן, לזהות ולנצל הזדמנויות. יזם חייב להיות בעל ידע מקיף ומקצועי בכדי להגדיל את הרווחים העתידיים. יזם חייב להוביל, להתוות דרך ולראות את ה'לא נראה', כדי שבסופו של דבר הוא יוכל להפוך אותו למשהו ממשי וגדול, שישאיר חותם. יזם חייב להשאיר חותם בכל פרויקט ובכל עשייה. הכיף ביזמות הוא אדיר, כי אין סיפוק גדול יותר מלראות 'כלום' שהופך בסופו של דבר למשהו גדול ויפה".

יוסי לאטי, בעלי לאטי יזמות ובנייה
יוסי לאטי, בעלי לאטי יזמות ובנייה. "יזם חייב לראות את ה'לא נראה'"

מעוז דניאל בע"מ

מעוז דניאל היא חברת נדל"ן משפחתית הנמנית על החברות האיתנות והוותיקות בישראל. החברה, שהוקמה לפני יותר מ-30 שנה, עוסקת ביזום, תכנון ובנייה והיא בעלת הסיווג הקבלני המקצועי הגבוה ביותר בישראל (ג' 5), תו תקן איכות בינלאומי ISO 9002, וכוכבית גדולה לביצוע עבודות עבור גורמי הממשלה. לאחר בניית אלפי יחידות דיור בישראל החברה צברה ניסיון מעשי רב בכל התחומים, לרבות התמחות והובלה בתחום ההתחדשות העירונית. לכל הפרויקטים של החברה יש ליווי בנקאי צמוד הכולל מתן בטחונות וערבויות על פי חוק המכר לרוכשים, מה שמעניק להם בטחון ושקט נפשי.

פרויקטים לדוגמה

WHITE רמת גן. ברחוב הפודים השקט והיוקרתי נבנה בניין חדש ומפואר בן 9 קומות, הכולל 41 דירות בגדלים שונים עם שתי מעליות, חניון תת קרקעי של 3 קומות, לובי מפואר, מפרט עשיר ובנייה בסטנדרט גבוה. מיקום מעולה
בסמוך לשכונת הגפן ובמרחק דקות הליכה מפארק הירקון, קניון איילון, הבורסה ובקרוב גם הרכבת הקלה.

מעוז דניאל בע"מ - פרוייקט WHITE רמת גן
הדמיה של הפודים 8 רמת גן

ever green רעננה. הפרויקט נמצא בחלק הצפוני, הירוק והגבוה ביותר של שכונת נווה זמר. הוא נבנה כמתחם סגור הכולל גינות ושטחים ירוקים רבים, וביניהם שבעה בנייני בוטיק בני שבע קומות, עם 99 דירות בלבד (2-3 דירות בקומה). בניית הפרוייקט הסתיימה בהקדמה של מועדי המסירה ב-4-6 חודשים לפני המועד שהובטח.

מעוז דניאל בע"מ - ever green רעננה
ever green רעננה

דונש 1 רמת גן. במיקום מעולה, בסמוך לפארק מרום נווה ובסביבת כל השירותים הקהילתיים, נבנה בניין חדש ומפואר בן 8 קומות ובו 22 דירות (3 דירות בלבד בכל קומה). כולל מפרט טכני עשיר, מעלית, חניון תת קרקעי, לובי מפואר ועוד.

מעוז דניאל בע"מ - פרויקט דונש 1 רמת גן
הדמיה של דונש 1 רמת גן

הטיפ של רחל ופיני מלכה, מנכ"לים ובעלים משותפים במעוז דניאל, ליזם הנדל"ן המתחיל:

"תלמד את כל מה שאתה עושה על בוריו, תהיה מקצוען.
תיהיה ישר ונכון לתת לרוכשים ממך את מה שמגיע להם – ועוד קצת.
תכבד את עצמך, ואת כל מי שאתה עובד איתו".

רחל מלכה, מנכ"ל ובעלים משותפים במעוז דניאל
רחל מלכה, מנכ"ל ובעלים משותפים מעוז דניאל
פיני מלכה, מנכ"ל ובעלים משותפים במעוז דניאל
פיני מלכה, מנכ"ל ובעלים משותפים מעוז דניאל

בחזרה לאתר מדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים