בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: אדוה תיווך עם חיוך, מתווכת מצטיינת בגבעתיים

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: אדוה תיווך עם חיוך, מתווכת מצטיינת בגבעתיים

30/05/2023
אדוה קורן

משרד אדוה תיווך עם חיוך הוא אחד מעשרת המשרדים המצטיינים בגבעתיים. "ה'אני מאמין' שלנו זה לתת ללקוחות שלנו את אותו יחס שהיינו רוצים לקבל בעצמנו", אומרת אדוה קורן, מייסדת ומנכ"לית המשרד

(צילום: לירן שמש)

זוהי השנה הרביעית שבה משרד "אדוה תיווך עם חיוך", שנוסד על ידי אדוה קורן ב-2017 משתתף במדד המתווכים של מדלן כאחד מעשרת המשרדים המצטיינים בגבעתיים. קורן עצמה עוסקת בתיווך ובמכירת דירות משנת 2007, יותר מ-16 שנה, ויצאה לעצמאות אחרי שבמשרד הקודם הגיעה למקום הראשון מבין הסוכנים ברמת גן ובגבעתיים. משרד "אדוה תיווך עם חיוך" יושב כיום בלב שכונת רמב"ם הפופולרית בגבעתיים, משם הוא חולש הצוות, הנשי בעיקר, על עשרות נכסים ועסקאות בגבעתיים, רמת גן ותל אביב. 

"האני מאמין שלנו זה לתת ללקוחות שלנו את אותו יחס שהיינו רוצים לקבל בעצמנו", אומרת קורן. "אם אתם רוצים למכור או אפילו להתייעץ אם כדאי לכם למכור, מה המחיר הנכון, מה העיתוי הנכון, איך למכור את הדירה שלכם בעסקה הכי טובה עבורכם – אני והצוות שלי פה בשבילכם. התקשרו אלינו ונעזור לכם בשמחה ובאהבה, ללא התחייבות ועלות".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"שקיפות, אמינות, מקצועיות וחיוך"

"הערכים המובילים שלנו הם שקיפות, אמינות, מקצועיות וחיוך", מסכמת קורן. "לפני שקונים או מוכרים בית יש הרבה התלבטויות ומחשבות, ותכנון נכון מביא תוצאות מדוייקות ואפקטיביות. בשביל זה אני פה בשבילכם, לייעוץ, עזרה וגם שיווק ומכירה – ואפשר לראות לא מעט סרטונים והמלצות של לקוחות מרוצים שלנו ביוטיוב ובפייסבוק. אם תזמינו אותי לכוס תה – בלי סוכר! – אעזור לכם בשמחה".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים