בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » ה-TOP של מדד המתווכים: בית הנדל"ן, TOP3 בחדרה וחריש – ולא רק שם

ה-TOP של מדד המתווכים: בית הנדל"ן, TOP3 בחדרה וחריש – ולא רק שם

23/07/2023
בית הנדל"ן

40 סוכנים, שני סניפים וארבע שנים ברציפות ב-TOP3 – מאחורי ההצלחה המרשימה של בית הנדל"ן עומדת השקפת עולם סדורה. "הערכים שמובילים אותנו לאורך כל השנים הם יושרה ומקצועיות ללא פשרות, מתוך מחויבות עמוקה ללקוח", אומרים סער תמם וניסן להט, ממנהלי הרשת

משרד התיווך בית הנדל"ן אמנם מדורג כבר ארבע שנים ברציפות ב-TOP3 של חדרה וחריש, אבל אלו לא הערים היחידות שבהן הוא פועל. מאז נוסד ב-2017, המשרד, שלו יש כיום שני סניפים, פועל בערים חדרה וחריש, אך משירותיו נהנים גם תושבי אור עקיבא ופרדס חנה. למעשה, בנוסף לסניף ברחוב הרברט סמואל בחדרה, הסניף השני של הרשת נמצא ברחוב הרב קוק – באור עקיבא.

"הרשת מונה היום יותר מ-40 סוכנים פעילים, כולם בעלי רישיון תיווך", אומרים סער תמם וניסן להט, ממנהלי המשרד. "בית הנדל"ן היא הרשת היחידה שמכשירה את הסוכנים שלה להיות אנשי נדל"ן אמיתיים. מה שמייחד ומבדיל אותנו משאר משרדי התיווך זה שאנחנו יודעים לתת ללקוחות שלנו מענה בכל תחום שקשור לעסקה – פתרונות מימון, קבלנים למיניהם, עורכי דין, יועצי משכנתא ועוד. המטרה שלנו היא ללוות את הלקוח בתהליך מכירת או רכישת הנכס תוך שאנחנו נותנים לו את הידע והביטחון הנדרשים לקידום התהליך ולקבלת החלטות נכונות שיובילו אותו בדרך לעסקה חכמה ומשתלמת. אנחנו עושים זאת בעזרת צוות מיומן, שיטות שיווק מתקדמות ומעטפת של בעלי המקצוע והמומחים והאמינים ביותר". 

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים של מדלן >>

"משפחה אחת גדולה ומאוחדת"

"הערכים שמובילים אותנו לאורך כל השנים הם יושרה ומקצועיות ללא פשרות, מתוך מחויבות עמוקה ללקוח", מוסיפים תמם ולהט. "בית הנדל"ן היא הרשת המובילה כיום בערים חדרה ואור עקיבא ומטפלת במאות

נכסים ממגוון סוגים, כמו דירות יד שנייה, דירות חדשות מקבלן, מסחר, משרדים וקרקעות.

"כל סוכן שמצטרף אלינו מקבל יחס וליווי אישי מהמנהלים מראשי הצוותים החל מהיום הראשון שלו בעבודה, כשצוות המנהלים הינו בעל ניסיון רב בענף הנדל"ן ובעל יכולות ניהול משא ומתן גבוהות. מבחינתנו הדבר הכי חשוב זה שכולנו כאן משפחה אחת גדולה ומאוחדת שהולכת וממשיכה להתרחב".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים