בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » ה-TOP של מדד המתווכים: הומרקט, TOP3 בת"א כבר 4 שנים ברציפות

ה-TOP של מדד המתווכים: הומרקט, TOP3 בת"א כבר 4 שנים ברציפות

07/08/2023
רונן סיונוב

"מקצוענות, מצוינות, עקביות, שקיפות והקשבה ללקוח", אלו הערכים שמובילים את חברת הומרקט, שחולשת על השוק התל אביבי ממשרדים במרכז שדרות רוטשילד

"מקצוענות, מצוינות, עקביות, שקיפות והקשבה ללקוח", אלו הערכים שמובילים את חברת הומרקט, שמדורגת כבר 4 שנים ברציפות כאחת משלושת משרדי התיווך המובילים בעיר תל אביב. מאז נוסדה ב-2019, הומרקט חולשת על השוק התל אביבי מהלב של לב העיר – המשרד שלה ממוקם במרכז שדרות רוטשילד, ומחלונותיו השקופים ניתן לראות חלק מהנכסים שהחברה משווקת.

הומרקט הוקמה על ידי ה-CEO רונן סיונוב כשילוב בין שני ניגודים – מצד אחד מוצר חדש ורענן עם דגש על טכנולוגיה, אפקטיביות, שקיפות ויעילות, ומצד שני ניסיון של שנים בעולם הנדל"ן, שכן סיונוב הוא מומחה נדל"ן תל אביבי ויזם מוביל, שערך מאות עסקאות לאורך השנים.

"ויתרנו על העולם הישן של התיווך ויצאנו לאפיקים חדשים כדי להיות הכי רלוונטיים ועדכניים עבור הלקוחות שלנו", מסביר סיונוב. "יש לנו את כל הכלים האפשריים לקחת את השיווק של הנכס שלכם קדימה – הן ברמה האנושית וכמובן גם ברמה הטכנולוגית". התוצאות, כאמור, מדבור בעד עצמן עם 145 נכסים שנמכרו בשנה האחרונה וארבע שנים רצופות של הצטיינות יוצאת דופן.    

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2023 >>

"הון אנושי ומערכת טכנולוגית"

"בסופו של דבר, אין כמו להיכנס לדירה חדשה ולדעת שמצאתם בית", אומר סיונוב. "אנחנו בהומרקט מכירים את הרגע הזה מקרוב, וכדי לאפשר לכל אחד לחוות אותו אנחנו מקפידים להעסיק אצלנו הון אנושי משובח, בשילוב מערכת טכנולוגית פנימית עקבית ומקצועית שעוזרת לנו לנהל בצורה סופר-מקצועית ושקופה את העסקה המיועדת. שני אלה יחד הופכים את חווית הלקוח לחוויה מאוד אישית ומותאמת לצרכיו. הוא מקבל מאיתנו יחס אישי וליווי מקצועי מסור ומדויק תוך כדי שאנחנו מנהלים מולו שיח אינטליגנטי ובגובה העיניים, כדי להפוך את כל התהליך להרבה יותר מדויק, פשוט ומהנה. אין דבר שיותר מרגש אותנו".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים