בלוג מדלן » מדריכי קניה » הכירו את אינדקס יועצי המשכנתאות הראשון בישראל

הכירו את אינדקס יועצי המשכנתאות הראשון בישראל

06/09/2023
אינדקס יועצי משכנתאות

תנאי השוק המשתנים הופכים את ייעוץ המשכנתאות לנדרש מתמיד. אינדקס יועצי המשכנתאות החדש של מדלן מציע לכם מידע מפורט על עשרות יועצי משכנתאות מובילים 

אם אתם רוצים למצוא את המשכנתא המשתלמת ביותר עבורכם או למחזר משכנתא קיימת, לקבל סיוע בניהול מו״מ מול הבנקים או ליהנות מתוכנית פיננסית מותאמת אישית – בואו להכיר את אינדקס יועצי המשכנתאות שלנו, שבו ריכזנו עבורכם מידע על עשרות יועצי המשכנתאות הפרטיים המובילים בארץ.

יועצי המשכנתאות הפרטיים, כמי שאינם עובדים עבור בנק ספציפי, יכולים להסתכל בראייה רחבה על החלופות הקיימות ולהציע לכם את הבנק שייתן לכם את המסלול הנכון בריבית הכי משתלמת. הם גם יכולים לבצע עבורכם את השוואות המחירים והריביות, ולחסוך שעות של התרוצצות בין הבנקים – וגם עשרות אלפי שקלים.

באינדקס, הכולל עשרות יועצים פרטיים מכל רחבי הארץ, תוכלו לקרוא על תחומי ההתמחות של כל יועץ ועל השירותים שהוא נותן, ולצפות בחוות דעת של לקוחותיו. 

אתר יועצי משכנתאות

בין השירותים שאפשר לקבל מיועצי המשכנתאות: 

  1. מניהול מו"מ מול הבנקים: יועצי המשכנתאות הפרטיים שברשימה שלנו אינם מחוייבים לעבודה מול בנק אחד, אלא רק לאינטרסים שלכם! הם ינהלו עבורכם מו״מ עם כל הבנקים, על פי הצורך. 
  2. תוכנית פיננסית מותאמת אישית: יועצי המשכנתאות עוברים איתכם על הצרכים והמשאבים העומדים לרשותכם ומרכיבים לכם תוכנית החזרים שמתאימה בדיוק. 
  3. חיסכון של עשרות אלפי ש״ח: יעוץ משכנתאות מקצועי יכול לחסוך לכם עד כמאה אלף ש״ח בלקיחת משכנתא חדשה או במיחזור משכנתא קיימת. 
  4. קיצור תקופת המשכנתא: כשרוצים לקצר (או לשנות) את תקופת המשכנתא צריך לקחת בחשבון גורמים רבים כמו שינויים צפויים בריביות, עמלות ועוד. בואו לשמוע מהמומחים בתחום איך לעשות את זה הכי נכון. 
  5. גרירת משכנתא: העברת משכנתא מנכס קודם לנכס חדש, באופן המשתלם ביותר.
  6. איחוד הלוואות: ריכוז ההלוואות להחזר חודשי ׳קבוע ומשתלם יותר. 
  7. ייעוץ למסורבי משכנתא: קיבלתם סירוב למשכנתא מאחד הבנקים? יועצי המשכנתאות יוכלו להגיש עבורכם בקשה חדשה לאחר סירוב. 

מוכנים לחסוך עשרות אלפי שקלים? הכנסו לאינדקס יועצי המשכנתאות של מדלן 

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים