בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: ארץ עיר, שנה שלישית ב-TOP3 של באר שבע

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: ארץ עיר, שנה שלישית ב-TOP3 של באר שבע

06/06/2023
ארץ עיר נדלן

בקבוצת ארץ עיר מאמינים בלעשות דברים אחרת – החל מדגש על חדשנות ואוטומציות, וכלה בשיווק דירות בבאר שבע דווקא לתושבי תל אביב. "אנחנו חברה רעננה וחדשנית שמביאה תוצאות", אומר אביחי בוחניק, מנהל המשרד 

"אנחנו חברת נדל"ן רעננה וחדשנית, שעושה דברים אחרת ומביאה תוצאות", אומר אביחי בוחניק, מנהל המשרד של קבוצת ארץ עיר תיווך ויזמות נדל"ן, שמדורגת זו השנה השלישית ברציפות (!) ב-Top3 של באר שבע והסביבה. "הערכים שלפיהם אנחנו עובדים הם לא רק הערכים הקלאסים של נאמנות, מקצועיות ויחס אישי וצמוד לכל לקוח, אלא גם חדשנות, אוטומציות והשתנות לפי מצב השוק. אנחנו מאמינים שלכל אחד יש את הבית שהכי מתאים לו, יותר מכל האחרים, ועונה בדיוק על הצרכים שלו – וזה הבית שאנחנו נמצא בשבילו".

גם מוכרי דירות מקבלים מהמשרד ליווי צמוד, וגם חשיפה לקהלים רחוקים: "אנחנו משווקים חזק מאד בכל המדיות, ויש לנו גם קשר ישיר למשרדי ליווי משקיעים בתל אביב, מה שנותן לנו בידול עצום", מסביר בוחניק. "זה נותן לנו יכולת חשיפה גדולה מאד של הלקוחות המוכרים שלנו למשקיעים שלא מהאזור. הרבה מהפגישות שלנו מתבצעות בתל אביב, עוד לפני שרואים דירות".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"נרתמנו לסדר ולצבוע את הבית"

קבוצת ארץ עיר אמנם מכרה השנה 268 נכסים, אבל עסקה אחת הם יזכרו במיוחד. "הגיעו אלינו זוג עיוורים, שכבר שנים חושבים למכור את הדירה שלהם", מספר בוחניק. "הדירה הייתה מאד מוזנחת עקב המוגבלות שלהם, אז נרתמנו – כל צוות המשרד – לסדר ולצבוע להם את הבית, כדי שנוכל למכור להם אותו במחיר שוק ולא במחיר נמוך יותר. תוך כחודשיים הדירה נמכרה, וגם מצאנו להם דירה גדולה יותר, כמו זו שהם חלמו עליה שנים".

לעמוד המשרד במדלן >>

.

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים