בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » ה-TOP של מדד המתווכים: רשת RELOCATION מהקריות, 4 שנים ב-TOP3

ה-TOP של מדד המתווכים: רשת RELOCATION מהקריות, 4 שנים ב-TOP3

19/07/2023
רילוקיישן תיווך יזמות ונדל"ן

"השירותים שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו הם רבים ומגוונים", אומר בר לוקר, מבעלי הרשת וממייסדיה. "הם לא מסתיימים רק בתיווך ובשיווק נכסים, אלא כוללים ליווי וייעוץ צמוד מול שלל גורמים מקצועיים"

כבר ארבע שנים ברציפות שרשת משרדי התיווך RELOCATION תיווך יזמות ונדל"ן בע"מ משתתפת במדד המתווכים של מדלן – ובכל שנה, פעם אחר פעם, היא מדורגת כאחת משלושת המשרדים המובילים בקריות, הישג שמשרדים מעטים מגיעים אליו. RELOCATION, שנוסדה ב-2016, ביססה את עצמה מאז הקמתה כרשת תיווך מובילה בקריות ובסביבתן, עם מוניטין רב וניסיון עשיר בליווי אלפי מוכרים ורוכשים בעסקאות נדל"ן פשוטות ומורכבות.

לרשת יש כיום שני סניפים: סניף אחד בקרית ביאליק, ברחוב הראשי קרן היסוד, וסניף שני בקרית אתא, ברחוב חנקין שבכניסה לעיר. "ערכי היסוד שלנו בחברה הם אמינות, שירות, מקצועיות וחדשנות", מספר בר לוקר, מבעלי הרשת וממייסדיה. "יש לנו צוות רחב של סוכני נדל"ן, כולם בעלי רישיון תיווך, יצוגיים ומקצועיים, ולכל אחד מהם יש ידע ומומחיות רבה באזור הפעילות שלו. כדי להעניק לנכסים שלנו חשיפה מקסימלית אנחנו דוגלים בגישה יצירתית ובשימוש במערכות טכנולוגיות ושיווקיות מתקדמות.

"השירותים שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו הם רבים ומגוונים", ממשיך לוקר, "והם לא מסתיימים רק בתיווך ובשיווק נכסים, אלא כוללים ייעוץ וליווי צמוד מול שלל גורמים מקצועיים, כמו יועצי משכנתאות, בנקים, שמאים, סיוע משפטי של עורכי דין נבחרים, אדריכלים, מעצבי פנים, קבלני שיפוצים ועוד. הלקוחות שלנו נהנים מחווית שירות כוללת, One stop shop שמלווה אותם לאורך כל הדרך עד לדירה המדויקת עבורם".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים של מדלן >>

"תוך 30 יום הדירה נמכרה"

לרילוקיישן יש מאגר לקוחות גדול, הכולל זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים רבים, אך למרות זאת הרשת משתפת פעולה עם כל משרדי התיווך באזור, במטרה להגדיל את קהל המתעניינים ולבצע עסקאות בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר. 

כך למשל קרה השנה עם זוג לקוחות מבוגרים, שחלמו לגור ליד הילדים ורכשו בית חדש – אך לא הצליחו למכור את דירתם הישנה. "הם הגיעו אלי מאוד מפוחדים ולחוצים מהתהליך, כי הם כבר התחייבו להעביר את רוב הכסף לקבלן תוך 3 חודשים", מספר לוקר. "לאחר בדיקה מעמיקה ובדיקת רישום הנכס, שמתי לב שבדירה שלהם קיימת טעות – היה היפוך בין תתי החלקות של הדירות בקומת הקרקע, עניין די נפוץ במבנים ישנים. אם לא היינו מתקנים את זה, אף קונה פוטנציאלי לא היה מצליח לקבל משכנתא על הנכס, ולכן היה צריך לפעול במהירות. כדי לזרז את התהליך דאגתי להחתים את בעלי הדירות בבניין על תשריט מתוקן, ותוך כדי כבר הבאתי קונים פוטנציאלים לדירה, כדי לא לבזבז זמן. לאחר מספר ימים נמצא לדירה קונה ונחתם חוזה שהותנה בתיקון הבעיה. בסופו של דבר תוך 30 יום מהרגע שקיבלתי את הנכס בשיווק בלעדי הכל תוקן – והדירה נמכרה".

ואם הסיפור הזה עשה גם לכם חשק – רשת RELOCATION  מלווה עשרות סוכני נדל"ן בתהליכי הלמידה השונים, החל מקורס הכשרה לקבלת רישיון תיווך ועד לקורס מתקדם לפיתוח קריירת נדל"ן יציבה ומשגשגת.

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים