בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: רשת דיפלורה, תיווך מצטיין בצפון תל אביב

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: רשת דיפלורה, תיווך מצטיין בצפון תל אביב

05/06/2023
דיפלורה

לרשת דיפלורה שני סניפים בלב ההתרחשות של שוק הנדל"ן הצפון תל אביבי, מהם היא מטפלת בנכסים החמים ביותר באזור. זוהי השנה הרביעית ברציפות שבה מדורגת הרשת, שיוסדה ומנוהלת על ידי דוד פרנקל, כאחת מ-10 משרדי התיווך המובילים בעיר

"הניסיון העשיר, המומחיות, המיומנות והעבודה היסודית והבלתי מתפשרת מיצבו את המשרד כמקצועי ומוביל בזירת הנדל״ן התל אביבית, עם מומחיות ייחודית בטיפול בנכסי יוקרה", כך אומר דוד פרנקל, מנכ"ל ובעלים של רשת דיפלורה נכסים, שמדורגת זו השנה הרביעית ב-TOP של מדד המתווכים בתל אביב-יפו. לרשת דיפלורה שני סניפים, שניהם ממוקמים בלב ההתרחשות של שוק הנדל"ן הצפון תל אביבי, ומטפלים בנכסים המבוקשים והחמים ביותר באזור – לרוב בבלעדיות.

"רוב עסקאות הנדל״ן בצפון תל אביב נעשות באמצעות משרדי תיווך", מסביר פרנקל, " אנחנו מאמינים בשיווק נכסים בבלעדיות, כי בדרך זו הלקוחות נהנים מנכסים ייחודיים ולא משלמים עמלת תיווך מיותרת על נכס שיכלו למצוא גם ללא תיווך. הצעד הראשון שלנו הוא לבצע לכל אחד מלקוחותינו הליך אפיון מדוייק, שבאמצעותו אנחנו מנתחים את צרכיו הייחודיים. הגדרת המטרות וההעדפות מסייעת לנו להעניק לכל לקוח ולקוח שירות יעיל, ממוקד ומניב, במקום שיסתובב סתם בין עשרות נכסים שלא מתאימים לו כלל".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

ידע, זמינות ויושרה מקצועית

"הערכים המובילים את המשרד הם ידע מקצועי נרחב, תודעת שירות גבוהה, חריצות, מיומנות ועבודה קשה", מסכם פרנקל. "זאת בנוסף לזמינות ויושרה מקצועית. אנו מקפידים להעמיד לרשות לקוחותינו את מיטב הכלים, שיעזרו להם להפיק מעסקאות הנדל״ן שלהם את המקסימום, ויהפכו אותן למשתלמות ורווחיות ביותר עבורם. שוק הנדל"ן בצפון תל אביב הוא שוק חם מאוד, עם מבחר גדול של לקוחות וביקוש גבוה לנכסים, לכן חשוב לנו – כמשרד מוביל – לגייס את הדירות הטובות ביותר בבלעדיות על מנת לספק את צרכיהם של הלקוחות שלנו".

לעמוד המשרד במדלן >>

.

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים