בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: המרכז הישראלי לנדל"ן, TOP3 בחולון

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: המרכז הישראלי לנדל"ן, TOP3 בחולון

19/06/2023
ערן דרורי

"אנחנו תמיד נחשוב קודם כל מה נכון וטוב ללקוח", מסביר ערן דרורי, מייסד ובעלי המשרד, שכבר ארבע שנים ברציפות מדורג כאחד משלושת המשרדים המובילים בחולון 

כבר ארבע שנים ברציפות שהמרכז הישראלי לנדל"ן מקבוצת ערן דרורי מדורג כאחד משלושת המשרדים המובילים בחולון והסביבה. "אנחנו תמיד נחשוב קודם כל מה נכון וטוב ללקוח", מסביר דרורי כיצד הגיע המשרד להישג המרשים הזה, שמשרדים מעטים ברחבי הארץ זכו לו. "אנחנו משרד ותיק עם אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים, והערכים המובילים אותנו הם מקצועיות, יושרה, אמינות, ומעל הכל – טובת הלקוח".

המשרד הוקם על ידי דרורי בשנת 2010 ומתמחה כאמור בחולון והסביבה. "החברה שלנו נותנת שירות בכל תחומי הנדל"ן", מספר דרורי. "תיווך יד שנייה, שיווק פרויקטים חדשים, התחדשות עירונית ויזמות נדלן, מסחרי. כשלקוח מגיע אלינו אנחנו יודעים לבדוק את כל הפרמטרים האפשריים של הנכס, כולל פוטנציאל עתידי להתחדשות עירונית".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"יצרנו תחרות על הנכס"

כשהוא מתבקש לספר על עסקה יוצאת דופן שהמשרד ביצע דווקא בשנה מורכבת זו, דרורי לא מהסס. "היתה עסקה שביצענו ברחוב הערבה בחולון. בגלל שתימחרנו נכון את הנכס יצרנו תנועה, היתה כמות גדולה של מתעניינים כך שבסופו של דבר היתה תחרות על הנכס. הצעות המחיר עלו ועלו עד למחיר השיווק המלא של הנכס, ובסופו של דבר הנכס נמכר תוך זמן קצר, כ-14 יום, ובמחיר המלא שדרשנו". 

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים