בלוג מדלן » מדריכי קניה » 30 דקות והגענו: אזורי תעסוקה זולים יותר במרחק של עד חצי שעת נסיעה מת"א

30 דקות והגענו: אזורי תעסוקה זולים יותר במרחק של עד חצי שעת נסיעה מת"א

18/10/2021
איירפורט סיטי

נמאס לכם ממחירי השכירות הגבוהים שאתם משלמים על המשרד בתל אביב? פרויקט מיוחד של מדלן בשיתוף קבוצת נת"מ, המתמחה בשירותי נדל"ן למגזר העסקי, מצא עבורכם כמה אופציות זולות יותר, כולן במרחק של עד חצי שעת נסיעה מהעיר:

BBC אזור התעסוקה בני ברק

מחיר לפי דו"ח נת"מ: 68 שקל למ"ר

אזור התעסוקה של בני ברק עובר בעשור האחרון מהפכה, ומבני התעשייה הישנים שלו מתחלפים במגדלי משרדים מודרניים וגבוהים. המתחם נהנה ממיקום מרכזי בגוש דן, בסמוך לכבישים ראשיים שמאפשרים גישה ממגוון ערים בסביבה. לאחרונה נסללו בצמוד לו נתיבי תחבורה ציבורית שמאיצים את האוטובוסים באזור, ובסוף 2022 יפתח הקו האדום של הרכבת הקלה עם תחנה במרחק הליכה ממנו. תכנית מתאר חדשה (שטרם אושרה) מציעה הכפלה של זכויות הבנייה במתחם, מה שיאפשר את המשך הפיתוח שלו ויבטיח שיפור של המרחב הציבורי, כולל שבילי אופניים שיאפשרו לעקוף את הפקקים.

היתרון הגדול: מחירים נמוכים בלב המטרופולין.

איירפורט סיטי

מחיר לפי דו"ח נת"מ: 68 שקל למ"ר

אזור התעסוקה הסמוך לנתב"ג מאכלס חברות גדולות מאוד, ובהן חברות היי-טק ולוגיסטיקה. מלבד מחיר השכירות הזול יחסית, העסקים במקום נהנים גם מארנונה נמוכה מאחר והוא נמצא במועצה אזורית עם תושבים מעטים (יחסית לערים). מלבד משרדים ומרלו"גים, יש במקום גם מרכז קונגרסים, היכל תרבות ומסעדות מגוונות. הגישה אליו ברכב קלה יחסית, אך הנגישות בתחבורה הציבורית מוגבלת מאוד. עם זאת, כחלק מהקמת מסילת רכבת מזרחית צפויה לקום תחנת רכבת בסמוך למתחם ב-2026. 

היתרון הגדול: שפע של חניה.

רמת גן – בורסה

מחיר לפי דו"ח נת"מ: 87 שקל למ"ר

מתחם הבורסה ברמת גן, שהיה ידוע בעבר הלא רחוק בהזנחה ובעסקים המפוקפקים שבו, הופך לאחרונה ליעד מועדף לחברות גדולות. היתרונות הבולטים שלו הם הנגישות המעולה – גם ברכב וגם בתחבורה הציבורית – והמיקום במרכז גוש דן. המתחם יושב על צירי תנועה ראשיים, כולל נתיבי איילון והרחובות ז'בוטינסקי ואבא הלל. בנוסף, גשר הולכי רגל מאפשר גישה ישירה בין המתחם לתחנת הרכבת "סבידור – מרכז", וב-2022 תיפתח בצמוד אליו תחנה של הקו האדום של הרכבת הקלה.

תוכנית מתאר שאושרה למתחם לאחרונה הגדילה משמעותית את זכויות הבנייה בו וצפויה לגרום לתנופת פיתוח בשנים הקרובות. התוכנית מאפשרת, בין היתר, עירוב שימושים – כך שצפויים להיבנות בו אלפי דירות, מעונות סטודנטים וחדרי מלון. 

היתרון הגדול: נגישות מעולה בתחבורה הציבורית.

לעמוד משרדים למכירה

למדלן מסחרי, לוח הנדל"ן המסחרי למכירה ולהשכרה המוביל בישראל >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים