בלוג מדלן » מדריכי קניה » בעקבות "חרבות ברזל": מדלן מסייע למפונים למצוא דיור חלופי בחינם

בעקבות "חרבות ברזל": מדלן מסייע למפונים למצוא דיור חלופי בחינם

16/10/2023
אתר מדלן

אלפי אנשים איבדו את ביתם בעקבות "חרבות ברזל", או שהוא אינו מקום בטוח עבורם. מדלן, בשיתוף ארגוני הסיוע, מעוניינים להושיט יד לאלו שזקוקים כעת למקום בטוח לשהות בו.

עקב המצב, פתח לוח מדלן אפשרות לגולשיו להציע דיור חלופי זמני עבור תושבי הדרום, ללא תשלום. באתר, המהווה מאגר עצום של נכסים בכל רחבי הארץ, יוכלו מתווכים או בעלי נכסים פנויים להכניס פרטים, על מנת להציע למפונים נכס על פי מיקום ומספר חדרים. הפרטים יועברו לארגוני הסיוע האזרחיים אשר יסייעו לאתר את המשפחות או האנשים אשר מחפשים דיור חלופי.

כבר בשעות הראשונות להפעלת השירות התקבלו למעלה מ-30 פניות מאזרחים וחברות שמעוניינים לארח בנכסיהם את תושבי הדרום, ללא עלות כמובן. בין הנכסים המוצעים דירות למשפחות בגבעתיים, מכבים, אור יהודה וכרמיאל, לצד דירות לזוגות בתל אביב, קריית אונו ועוד. 

"בימים קשים אלה, רצינו לנצל את הידע שלנו ואת כמות הנכסים העצומה שבלוח מדלן כדי לסייע ככל האפשר לתושבים שאיבדו או נאלצו לפנות את ביתם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "ביקשנו גם מכל המתווכים ויזמי הנדל"ן שעמם אנחנו עובדים בשיגרה להירתם ולמצוא נכסים פנוים, וראינו היענות והירתמות מדהימות למאמץ. גם אנחנו שמחים לתת את חלקנו למאמץ האזרחי, ולהיות צינור מקשר בין מי שמוכנים לתת את נכסיהם בחינם למשפחות וליחידים הנזקקים לכך".

להשארת פרטי דירה לאירוח >>

בחזרה לאתר מדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים