בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: טופ נכסים, שנה רביעית ב-TOP3 של הוד השרון

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: טופ נכסים, שנה רביעית ב-TOP3 של הוד השרון

11/06/2023
טופ נכסים מורן מארין

"האכפתיות היא זו שמייחדת אותנו", אומר מורן מארין, בעלים ומנהל טופ נכסים. "הידע הנרחב, העבודה עם הלב והניסיון הרב, הפכו את המשרד שלנו לכתובת מקצועית שאליה חוזרים ופונים לקוחות ואנשי מקצוע רבים מענף הנדל"ן"

יש מעט מאד משרדים שמדורגים מדי שנה בעשירייה הראשונה של מדד המתווכים מבית מדלן, ועוד פחות מהם כאלה שמצליחים להתברג שנה אחר שנה לא רק לעשירייה המובילה, אלא גם למקום הראשון. טופ נכסים מהוד השרון, בבעלותו ובניהולו של מורן מארין, הוא אחד המשרדים הנדירים האלה, והוא מדורג ב-TOP3 של העיר כבר ארבע שנים ברציפות (!). איך הם עושים את זה?

"האכפתיות היא זו שמייחדת אותנו – הרצון שלנו להבין ולראות את הדברים דרך העיניים של הלקוח כדי שנהיה מסוגלים לעזור לו באופן הטוב והמתאים ביותר עבורו", מסביר מארין. "לא תמיד הדברים הם פשוטים – מארג השיקולים שנוגע לעולם הנדל"ן הוא לעיתים לא פשוט. לפעמים הדרך ברורה, אך לפעמים צריך קודם לכן למפות אותה בקפדנות ביחד עם הלקוח. אנחנו כאן כדי לעזור ללקוח לחדד ולנתח בצורה בהירה יותר את המטרה שלו, להגדיר נכון את הצרכים. אנחנו פה כדי למצוא עבורו את הפתרון הטוב וההגיוני ביותר, כזה שעומד בקנה אחד לא רק עם הצרכים אלא גם עם היכולות שלו".

 מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

20% מעל מחיר השיא

"למרות שהשוק מאתגר מאד בימים אלה, היו לנו כמה עסקאות יוצאות דופן השנה", מספר מארין. "פנה אלי בעל קרקע וביקש את שירותי למכירתה תוך זמן קצר ככל האפשר. שינסנו מותניים ותוך כמה שעות איתרנו מספר פוטנציאליים, ובסופו של דבר המכירה שיקפה עליית מחיר של 20% לערך מהשיא הקודם לקרקע בהוד השרון! 

"ככלל, הערכים המובילים את משרדנו הינם מקצועיות, מצוינות יצירתיות והכי חשוב – שקיפות. אנו מאמינים כי עלינו להעניק ללקוחותינו יחס אישי ומקצועי כאחד, להתאים לכל לקוח את ה'חליפה' הטובה ביותר עבורו. הידע הנרחב, העבודה עם הלב והניסיון הרב, הפכו את המשרד שלנו לכתובת מקצועית שאליה חוזרים ופונים לקוחות ואנשי מקצוע רבים מענף הנדל"ן, והם תמיד מקבלים שירות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. השאיפה המתמדת של המשרד היא להעניק שירות מצוין ללקוחותיו, זה ערך עליון בעיני". 

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים