בלוג מדלן » מדריכי השכרה » 5 טיפים שחובה להכיר למציאת דירה

5 טיפים שחובה להכיר למציאת דירה

27/07/2020
סלון גדול עם נוף מרהיב - מדלן

למצוא דירה חדשה זה לא תמיד קל. דירת החלומות שלכם נמצאת אי שם בשוק, אבל הדרך אליה עשויה להיות מסובכת. השוק מלא בדירות למכירה או בדירות להשכרה, אז הכנו לכם 5 טיפים למציאת דירה, בתקווה שתוכלו למצוא בקלות יחסית את זו שתקראו לה בית.

1. להתחיל לחפש מוקדם

הטיפ הראשון למציאת דירה אידאלית הוא כדאי להתחיל לחפש אותה חודש וחצי לפחות לפני התאריך שבו תרצו לעבור. העונה החמה לחיפושי דירות מתחילה סביב פסח ונגמרת בתאריך סופי וידוע מראש – 1 בספטמבר, כשהילדים חוזרים לבתי הספר. נזכרתם בשבוע האחרון של אוגוסט שבעצם אתם רוצים לעבור? שיהיה לכם בהצלחה. אמנם אפשר למצוא דירות שוות גם בתאריכים אחרים, אבל בזמן הזה יש יותר תנועה בשוק.

בכל מקרה, כדאי להתחיל לחפש מוקדם ככל האפשר לא רק כדי לבחון את ההיצע בשוק, אלא גם כדי להבין מה בעצם אתם רוצים וצריכים, אילו שכונות מעניינות אתכם יותר או פחות, ומה רמת המחירים בהן.  

לכל הדירות למכירה בתל אביב >>

2. להיסגר על תקציב

למרבה הצער, זו הנקודה שבה רוב החלומות פוגשים בקיר המציאות. כמה באמת אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על דירה? אם מדובר בדירה לרכישה, כדאי לערוך את כל חישובי ובירורי המשכנתא ולהבין איזה סכום באמת עומד לרשותכם. אם אתם רוצים לשכור, נסו לחשוב איזה אחוז מההכנסה החודשית שלכם אתם יכולים להקצות לסעיף הדיור, ומה יקרה במידה וההכנסה שלכם תופסק או תרד בדרמטיות – כמה חודשים תוכלו להמשיך ולשלם? ברגע שתדעו, החיפוש שלכם יהפוך להרבה יותר ממוקד וגם תוכלו להשוות טוב יותר בין חלופות שונות. 

לכל הדירות למכירה בחיפה >>

3. לעשות רשימה של מה שאתם חייבים בדירה

יבאס אתכם לגור בדירה בלי מרפסת? חייבים גינת כלבים בסביבה? לא סובלים רעש? או שפשוט – יש לכם ילדים ואתם רוצים להיות באזור רישום של בית ספר מעולה? את כל הדברים האלו תוכלו לבדוק מראש בחיפוש במדלן. לאחר הגדרה קצרה של הדברים שאתם חייבים בדירה, מנוע החיפוש שלנו יראה לכם את המודעות המתאימות ביותר לרצונות שלכם, כך שלא תיאלצו להתפשר על מה שבאמת חשוב לכם.

לכל הדירות למכירה בירושלים >>

4. לבחון את הסביבה

לפעמים מרוב התלהבות מהדירה עצמה שוכחים לבדוק היטב את סביבת המגורים. זו טעות חמורה כי לסביבת המגורים יש השפעה על איכות החיים בדירה לא פחות – ולפעמים גם יותר מאשר הדירה עצמה. כדי שתדעו מה בדיוק צריך לבדוק הכנו לכם מדריך מפורט

לכל הדירות למכירה בבאר שבע >>

5. להיות סבלניים

מציאת הדירה האידאלית עבורכם היא קצת כמו מציאת בן או בת זוג לחיים. זה לא תמיד פשוט, ייתכן ותראו הרבה דירות שלא יתאימו לכם בדיוק, אבל אם אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם, ולא מחפשים מקום מגורים בדחיפות – שווה להמתין עד שהדירה הנכונה תצוץ.

לכל הדירות למכירה בראשון לציון >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים