בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: לב הנדל"ן, ב-TOP3 של מודיעין מכבים רעות

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: לב הנדל"ן, ב-TOP3 של מודיעין מכבים רעות

30/05/2023
לב הנדל''ן - מודיעין מכבים רעות

זו השנה השלישית שמשרד לב הנדל"ן מדורג במדד המתווכים, והשנה הוא גם אחד משלושת המשרדים המובילים במודיעין מכבים רעות. "הקו שמייחד ומלווה אותנו הוא העבודה עם הלב", אומרת כרמית בירנבאום, מייסדת המשרד

משרד לב הנדל"ן – כרמית בירנבאום הוא משרד מיוחד, ולא פלא שהוא דורג השנה כאחד מה-TOP3 במודיעין מכבים רעות. "הקו שמייחד ומלווה אותנו הוא העבודה עם הלב – הן בין סוכני המשרד והן עם לקוחותינו הרבים שזוכים ליחס אישי ומקצועי", אומרת כרמית בירנבאום, שייסדה את המשרד בשנת 2016. "יושרה, אמינות, משפחתיות, שירותיות, שקיפות, מקצועיות, מוטיבציה ואכפתיות, אלו הערכים שמובילים את המשרד".

ואכן, האמונה ש"אם תעשה טוב, תקבל טוב" מביאה את המשרד, שזוהי השנה השלישית ברציפות שהוא מדורג במדד, לפעול למען הקהילה במישורים רבים: החל מהתנדבות של הצוות בגן ילדים עם צרכים מיוחדים, עבור בחלוקת חלות ביום שישי וכלה בהשכרת אוטו גלידה לחלוקת ארטיקים והפתעות לילדים ברחבי העיר בתקופת הקורונה. התוצאות מדהימות: 182 נכסים שנמכרו השנה ו-140 נכסים בבלעדיות.

כרמית בירנבאום, מייסדת לב הנדל"ן

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

עסקה תוך 24 שעות

"השנה היתה לנו עסקה מעניינת ברחוב ישעיהו הנביא במודיעין", מספרת בירנבאום. "תושבי חוץ שרצו למכור דירת 3 חדרים שהיתה בבעלותם, וקיבלו המלצה חמה על רפי רוזליס, סוכן נדל"ן בכיר במשרד שלנו שגם הוא תושב הפרויקט. ההתנהלות מולם היתה לא פשוטה כי השעות הפוכות, אבל עוד מהשיחה הראשונה רפי ידע ישר שיש לו משקיעים יחודיים שירצו את הדירה – לא משקיעים קלאסיים שבאים והולכים, אלא אבא ובת, שרצו לקנות את הדירה להשקעה לשלוש השנים הראשונות, ואז הבת תעבור אליה. 

רפי רוזליס, סוכן בכיר בלב הנדל"ן – כרמית בירנבאום

"בסיום השיחה, במקביל לפרסום אגרסיבי במדלן ולאחר תיאום עם השוכרים הקיימים בדירה, האבא והבת הגיעו לדירה וזה היה סיפור אהבה ממבט ראשון. למרות הקשיים בתיאום בין כל הצדדים – עורכי דין, מוכרים מחו"ל וקונים – העסקה נסגרה תוך 24 שעות מהשיחה הראשונה, על מי מנוחות ובניצוחו של רפי רוזליס, שדאג שכולם יצאו מרוצים".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים