בלוג מדלן » מדריכי קניה » לגור ליד בתי הספר הטובים בארץ: המציאות הכי שוות ליד התיכונים הכי טובים

לגור ליד בתי הספר הטובים בארץ: המציאות הכי שוות ליד התיכונים הכי טובים

31/08/2021
לגור ליד התיכון הכי טוב
כשמחפשים דירה, השאלה הכי חשובה אחרי "איך השכנים בבניין?" היא "איך בתי הספר בשכונה?". החינוך גורם למשפחות לעבור דירה ולפעמים אפילו להתפשר על הנכס רק כדי שהילדים יזכו ללכת למוסד באיכות גבוהה. אבל כמה זה עולה להן? מומחי מדלן חיפשו מציאות שוות ליד התיכונים הטובים ביותר בישראל.

לדברי טל קופל, מנכ״ל madlan, “איכות בית הספר משפיעה על כל הסביבה וקובעת בסופו של דבר גם את ערך הנכס, כי בית הוא לא רק בית – הוא גם חלק מקהילה, שהעוגן שלה הוא בית הספר. למרות זאת, ולמרות שבדרך כלל מדובר באזורים מבוקשים ביותר, גם ליד בתי הספר הכי טובים אפשר לפעמים למצוא ׳מציאות׳: הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא בעזרת חיפוש שם בית הספר במדלן וסינון התוצאות לפי מד מדלן – כך ניתן למצוא בקלות את כל הנכסים באיזור הרישום של בית הספר שעומדים כעת למכירה במחיר נמוך ממחיר השוק״. 

הרצליה: הנדסאים

יהודי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.7 

שכונות סמוכות: זרובבל, מרכז העיר, גליל ים החדשה

מציאה שווה:

הדמיה: גיא ברוך, הטובים לבית 

דירת 5 חדרים חדשה לגמרי ברחוב דון יוסף הנשיא השקט שבמרכז העיר, ישירות מהקבלן, ללא דמי תיווך. הדירה נמצאת בקומה 6 מתוך 7 בפרויקט תמ"א 38 שעתיד להסתיים בדצמבר, והיא פונה לכיוון דרום-מזרח – עם המון אור, שמש, אוויר ונוף לגינה הציבורית הסמוכה. שטח הדירה 123 מ"ר, יש ממ"ד, מעלית, חנייה ומרפסת בשטח של 10.5 מ"ר.  מחיר הדירה ירד לאחרונה ב-50 אלף שקל, וכיום המחיר המבוקש עבורה הוא 2.9 מיליון שקל – מחיר נמוך ב-170 אלף שקל מהשווי המוערך שלה על פי מד מדלן.

למודעה >>

ירושלים: ליד האוניברסיטה

יהודי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.7 

שכונות סמוכות: קרית הממשלה, בית הכרם, קרית משה

מציאה שווה:

צילום: שלמה יאשייב, נדל"ן ירושלים

דירת 3 חדרים בשטח של 75 מ"ר בשדרות הרצל בבית הכרם, קומה ראשונה מ-3. דירה מרווחת בבית אבן "של פעם", במיקום נהדר ליד תחנת הרכבת הקלה כך שאפשר להגיע ממנה בקלות כמעט לכל מקום בעיר (ויש גם חנייה בבניין). בסמוך לבניין, במה שהוא כיום מגרש ריק, אמורים לקום שני מגדלים בני 18 קומות לצד בניין נוסף, בן 6 קומות, כשבשטח שבין הבניינים יוקמו מעברים ובהם גינות ציבוריות לרווחת הקהל הרחב (והשכנים). המחיר המבוקש עומד על 2.2 מיליון שקל, נמוך ב-130 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן.

למודעה >>

לוד: עתיד למדעים

יהודי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.5 

שכונות סמוכות: נווה נוף, גני יער, גבעת הזיתים, רמת אשכול

מציאה שווה:

צילום: טוני זרדאב

דירת 4 חדרים מקסימה ברחוב הפרחים, במרחק שתי דקות הליכה מתיכון עתיד למדעים ומאולפנת צביה אליעד, כך שהיא מתאימה מאוד גם למגזר הדתי. קומה 4 מתוך 8, מיזוג אוויר מרכזי, מטבח משודרג (כולל שיש קיסר) והנמכות גבס בפינת האוכל. פינוי באוקטובר, עם אופציה להקדמה לאוגוסט. המחיר המבוקש ירד לאחרונה ב-50 אלף שקל ל-1.55 מיליון שקל, נמוך ב-10,000 שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן, אך בעלת הדירה מוכנה לגלות גמישות נוספת במחיר.

למודעה >>

רמת גן: אוהל שם

יהודי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.8

שכונות סמוכות: שיכון ותיקים, הגפן, נחלת גנים

מציאה שווה:

צילום: סיגל טובי, Smr Real Estate

דופלקס 5 חדרים בקומה 14 מתוך 29 ברחוב הצלע, מרחק חציית כביש מפארק הירקון ומקריית המוזיאונים המתוכננת ומרחק הליכה מקניון איילון. שטח הדירה 180 מ"ר, ויש לה מרפסת שמש של 14 מ"ר שפונה לצפון מערב ובה ג'קוזי שמשקיף לנוף. בבניין יש חדר כושר, חדר קולנוע, מועדון דיירים ושומר 24/7. בציר ז'בוטינסקי הסמוך עוברים שלל אוטובוסים, ובעתיד תעבור גם הרכבת הקלה. המחיר המבוקש ירד לאחרונה ב-150 אלף שקל, וכיום הוא עומד על 4.35 מיליון שקל – 260 אלף שקל פחות מהשווי המוערך על ידי מד מדלן.

למודעה >>

חיפה: אורתודוקסי ערבי

ערבי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.2 

שכונות סמוכות: קריית אליהו, המושבה הגרמנית, קריית אליעזר, עבאס

מציאה שווה:

צילום: פריד סעיד

דירת 4 חדרים בבניין עם 2 כניסות ברחוב עבאס שעל צלע ההר – מכניסה אחת צריך לעלות כשתי קומות לדירה ומכניסה שנייה לרדת 3 קומות. הרחוב נחשב למבוקש בקרב האוכלוסייה הערבית, כך שניתן יהיה להשכיר את הדירה בקלות. הדירה, שנמצאת במרחק הליכה לא רק מהתיכון האורתודוקסי המצויין אלא גם משני בתי ספר יסודיים ומאיזור הנמל המתחדש והתוסס, משקיפה לנוף משגע של המפרץ. הדירה מלאת פוטנציאל אך זקוקה לשיפוץ קל, מה שמתבטא במחיר: המחיר המבוקש ירד לאחרונה ב-15 אלף שקל וכיום הוא עומד על 855 אלף שקל, נמוך ב-55 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן.

למודעה >>

רמת השרון: חקלאי הכפר הירוק

יהודי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.1 

שכונות סמוכות: נווה גן, המשתלה, גני צהלה, נווה רסקו, גולן, נווה רום

מציאה שווה:

צילום: עמית לביאן, תיווך גרייט לנד

דירת 5 חדרים מרווחת במיוחד ברחוב הגנים, ממש ליד הכניסה לשכונת נווה גן. הדירה, ששטחה 140 מ"ר, נמצאת בקומה 8 מתוך 12, והיא צופה לנוף פתוח וירוק. יש לה ממ"ד, חנייה, מחסן ומרפסת גדולה ומפנקת. במרחק הליכה קצרה מהדירה נמצא לא רק הכפר הירוק, שבו פרט לתיכון החקלאי גם שלל גני ילדים ותיכונים ייחודיים, אלא גם בית ספר יסודי מצוין. המחיר המבוקש – 5.1 מיליון שקל = נמוך ב-310 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן.

למודעה >>

תל אביב: עירוני י' אליאנס

יהודי-ממלכתי

ציון מדד מדלן לחינוך: 9.5

שכונות סמוכות: רמת אביב, תוכנית ל', נווה אביבים, כוכב הצפון

מציאה שווה:

צילום: אירית בר דוד, תיווך נינוה

דירת גג בת 3.5 חדרים ברחוב הררי הירוק והשקט, בשטח של 85 מ"ר. יפה ומשופצת אדריכלית, קומה 2 מ-2. בקומה התחתונה סלון, מטבח ושני חדרי שינה, ואילו בקומה העליונה יש מאסטר הורים מפנק. מרחק הליכה לא רק מאליאנס, אלא גם מסמינר הקיבוצים, מוזיאון א"י ופארק הירקון, ומרחק רכיבת אופניים מנמל תל אביב. המחיר המבוקש עומד על 3.7 מיליון שקל (וכן, בשכונה הזו זה לא הרבה).

למודעה >>

בחזרה לאתר מדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים