בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: לי ירמיהו, מתווכת מצטיינת בתל אביב

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: לי ירמיהו, מתווכת מצטיינת בתל אביב

20/06/2023
לי ירמיהו

"אני ילידת תל אביב, גדלתי והתחנכתי בצפון הישן, כך שיש לי היכרות מעמיקה עם העיר", אומרת לי ירמיהו, שדורגה כאחת מ-Top10 המתווכים בעיר. "המטרה שלי היא לעזור לאנשים בצומת חשובה מאוד בחיים שלהם ולייצר איתם מערכות יחסים ארוכות טווח"

לי ירמיהו ייסדה את המשרד שבראשו היא עומדת, "נכס תל אביבי" בשנת 2017, וזוהי השנה הראשונה שבה היא מדורגת בעשיריה הראשונה של המתווכים המצטיינים בעיר. המשרד מתמחה בתל אביב ובעיקר בלב העיר, בצפון הישן, בשכונות הצפוניות הקרובות למרכז ובחלק מהשכונות הדרומיות. "אני ילידת תל אביב, גדלתי והתחנכתי בצפון הישן, כך שיש לי היכרות מעמיקה עם העיר על רבדיה השונים", היא מסבירה. 

"אני מאמינה שבתחום התיווך ובחיים בכלל It's all about the day after", אומרת ירמיהו. "המטרה שלי היא לעזור לאנשים בצומת חשובה מאוד בחיים שלהם ולייצר איתם מערכות יחסים ארוכות טווח. אני אף פעם לא חושבת על העסקה הבאה אלא על השירות הטוב והעזרה המקצועית שאתן ללקוחות, ואני יודעת שבעתיד הם ישמחו לספר עליהם ולהמליץ עלי. 

"אני מאמינה שתיוך הוא מקצוע שמחייב זמינות, רגישות, אופטימיות ובעיקר הבנת גודל האחריות שמוטל עלי ועל הצוות, לסייע לאנשים בעסקה הכמעט הכי חשובה בחייהם, אם לא החשובה ביותר".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"לפצח את המכירה"

כשהיא נשאלת על הערכים המובילים אותה ואת משרדה, ירמיהו לא מהססת. "אני והצוות שלי מאמינים בזמינות, נגישות, שקיפות ומקצועיות. אנחנו דוגלים בביצוע שיתופי פעולה עם מתווכים אחרים, שמאפשרים לנו למקסם עבור המוכרים את מחיר הנכס, ואילו לקונים אנחנו מציעים שירות ענייני וממוקד יחד עם ליווי צמוד בתהליך החיפוש.

"השנה למשל מכרתי נכס מאוד מיוחד, שהיה בשוק מספר שנים וטופל על ידי כמה משרדי תיווך, און אנד אוף. זה היה נכס נישתי, שפונה לקהל יעד מצומצם יחסית, כך שמראש היה יותר מאתגר למצוא עבורו קונים. המוכר הגיע אלי דרך המלצה של חבר טוב והחליט לתת לי את המנדט. לאחר מספר חודשים, שבמהלכם שוק הנדל"ן שינה לגמרי את פניו, לשמחתי הצלחתי במשימה. הנאמנות של המוכר הייתה אבסולוטית לאורך כל הדרך, ואני מנגד פעלתי בכמה אסטרטגיות, ובעזרת שיווק חכם ויצירתי פיצחתי את המכירה".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים