בלוג מדלן » מדריכי קניה » יולי חם מהרגיל: כמה מהעסקאות הכי מעניינות שמתפרסמות עכשיו בלוח מדלן

יולי חם מהרגיל: כמה מהעסקאות הכי מעניינות שמתפרסמות עכשיו בלוח מדלן

26/07/2021
הזדמנויות נדלן יולי 21

פנטהאוז בהרצליה שיש פעם בעשור, דירה בקו ראשון לים בטירת הכרמל, השקעה בטוחה בכפר סבא, דירת גן בתל אביב, דירה למי שחולמים על גינה גדולה בהוד השרון ועוד מציאות

צילום: דני רז לוגשי, רז נדל"ן

פנטהאוז בבניין המערבי ביותר בפרויקט צמרות המבוקש והיוקרתי בהרצליה הצעירה, קומה 18 מתוך 18 עם נוף מלא ומהמם לים. שטח הפנטהאוז כ-220 מ"ר מ"ר שבמקור תוכננו ל-6 חדרים, אך הוסבו ל-3 חדרי ענק מפנקים במיוחד – אבל גם ניתן לשנות את החלוקה הפנימית בחזרה בקלות. לפנטהאוז 3 כיווני אוויר מלאים ומרפסת שמש של 100 מ"ר. במתחם יש בריכה, חדר כושר ושומר 24/7 והוא ממוקם מעל מרכז קניות שיש בו הכל – מסופרמרקט ועד בית קפה מוצלח.

מחיר מבוקש: 12.18 מיליון שקל

למה: נכס נדיר במיוחד שיוצא רק פעם בעשור לשוק, בפרויקט ששומר על יוקרה ורמות ביקוש גבוהות לאורך שנים.

למי מתאים: בעיקרון זו סביבה נהדרת למשפחות, אבל התצורה הנוכחית של הפנטהאוז תתאים במיוחד למצמצמי דיור – כלומר זוגות עם ילדים בוגרים שצברו הון ועכשיו רוצים לחיות קרוב להכל, וברמה הכי גבוהה שיש. 

למודעה >>

קו ראשון לים בפחות מ-2 מיליון שקל

צילום: אבישי חיים, North Real Estate

דירת 5 חדרים בשטח של 120 מ"ר, קומה 6 מתוך 19, והשוס – קו ראשון לים, עם נוף חסר תחליף שבתל אביב תשלמו עליו הרבה (הרבה) יותר. הדירה, ברחוב סחלב בשכונת גלי כרמל/ז'בוטינסקי בטירת הכרמל, חדשה לחלוטין ופנויה לכניסה מיידית. בדירה יחידת הורים גדולה, מרפסת וחניה פרטית מקורה. השכונה עצמה חדשה וקרובה מאד ליציאה מהעיר, מה שחוסך פקקים בשעות העומס. בית הספר הסמוך לדירה (יגאל אלון) קיבל ציון טוב מאד במדד מדלן לחינוך.

מחיר מבוקש: 1.67 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש ירד לאחרונה ב-20 אלף שקל ועכשיו הוא נמוך ב-40 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן.

למי מתאים: משפחות שחולמות על קו ראשון לים ודירה מרווחת ומפנקת במחיר סביר (ויש שיאמרו אפילו נמוך).

למודעה >>

דירת גן במחיר מציאה בתל אביב

הדמיה: משה שבתאי תיווך

דירת גן בת 5.5 חדרים בשטח של 144 מ"ר בבניין חדש ברחוב מעפילי אגוז שבשכונת נווה חן בתל אביב. הבניין בן 6 קומות, לאחר תמ"א 38. לדירה גינה בגודל של 35 מ״ר, 3 כיווני אוויר, 3 חדרי רחצה מלאים וחניה בטאבו. בשכונה, שנמצאת באמצעו של תהליך התחדשות מאסיבי, יש גנים, בתי ספר, מרכזי קניות ותחבורה ציבורית, והיא סמוכה מאד לשלושה פארקים (פארק וולפסון, הפארק הלאומי, פארק דרום-מנחם בגין), עם דרכי תחבורה נוחות ויציאות מהירות לכביש הטייסים ,כביש 4 ולנתיבי איילון. אכלוס באוגוסט.

מחיר מבוקש: 3.43 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש נמוך ב-80 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן, ואין עמלת תיווך.

למי מתאים: משפחות המעוניינות בהשקעה בעלת פוטנציאל. מיקום השכונה מוצלח מאד, ובשכונתה המערבית – יד אליהו – המחירים כבר משתוללים.

למודעה >>

דירה משופצת במרכז ראשון לציון

צילום: ניר קופרברג

דירת 4 חדרים בשטח של 90 מ"ר בבניין שעבר תמ"א 38 לפני שנתיים ברחוב הירשפלד שבשכונת רמז המרכזית בראשון לציון. במסגרת התמ"א הדירה עברה שיפוץ כללי, כולל אינסטלציה, חשמל ומזגנים חדשים. לבניין יש חנייה משותפת, והוא קרוב מאד לבית הספר אשכולות, שקיבל ציון מעולה בממד מדלן לחינוך, ולגני ילדים. למרות שהרחוב עצמו שקט הוא קרוב מאד לרחוב הרצל הראשי, שלאורכו אפשר למצוא מגוון אפשרויות מסחר ובילוי ושלל קווי אוטובוס. השכונה כולה נהנית מגישה נוחה לצירי תחבורה ראשיים כמו כביש 4, כביש 431 ונתיבי איילון. 

מחיר מבוקש: 1.88 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש נמוך ב-110 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן, ואין עמלת תיווך.

למי מתאים: הדירה קצת קטנה, כך שהיא תתאים בעיקר לזוגות צעירים ומשפחות שמעוניינות לגור בסביבה שקטה אך מרכזית מאד. רמז נחשבת לשכונה ותיקה אך מבוקשת, שעברה בשנים האחרונות גל התחדשות מאסיבי באמצעות תמ"א 38.

למודעה >>

דופלקס במחיר אטרקטיבי בלב הפארק ברעננה

צילום: איציק כהן, Home Team

דופלקס בשטח של 155 מ"ר בקומה 2 מתוך 2 בבניין בוטיק של 5 דיירים בלבד בשכונת לב הפארק ברעננה. 6 חדרים עם 2 חניות ו-2 מרפסות, האחת בשטח של כ-30 מ"ר שיוצאת מהסלון, והשניה בקומה השנייה של כ-10 מ"ר. יחידת ההורים כוללת שירותים ומקלחת וגם חדר ארונות. לב הפארק היא שכונה שרובה צמודי קרקע ובנייה נמוכה והיא נחשבת לשכונה משפחתית מאוד. קל ללכת בה ממקום למקום כי יש בה הרבה שבילים והרבה שטחים ירוקים. חיי הקהילה בשכונה נחשבים לטובים, ובית הספר הסמוך לדירה (שקד) נחשב מעולה.

מחיר מבוקש: 3.5 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש נמוך ב-210 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן.

למי מתאים: משפחות שחולמות לגור בתנאים מפנקים בשכונה מצויינת במרכז הארץ, במחיר שנחשב למציאה (יחסית).

למודעה >>

השקעה סולידית בכפר סבא

צילום: אורית ישראלסון

דירת 4 חדרים בשטח של 106 מ"ר ברחוב מאפו שבשכונת מעוז בכפר סבא, סמוך מאד לבית החולים מאיר. הדירה בקומה 6 מתוך 8, מלאת אור ומרווחת, עם סלון גדול ונוח שמשקיף לנוף פתוח. קרובה לבית ספר מעולה (בן גוריון), למכולת ולסופרמרקט, ובמרחק הליכה קצרה מקניון ערים. 

מחיר מבוקש: 1.98 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש נמוך ב-120 אלף שקל מהשווי המוערך על ידי מד מדלן, ואין דמי תיווך.

למי מתאים: בגלל הקירבה הגדולה לבית החולים, הדירה מתאימה גם למשפחות וגם למשקיעים שמחפשים השקעה סולידית במיקום שיש בו דרישה גבוהה לדירות שכורות. כלומר – גם אם שווי הנכס לא יקפוץ בחדות בשנים הקרובות, זו דירה שככל הנראה אף פעם לא תעמוד ריקה.

למודעה >>

פנטהאוז מפנק בצפון תל אביב

הדמיה: עמירם בן עזרא, MyPlace

פנטהאוז 6 חדרים שמשתרע על קומה שלמה בפרויקט בוטיק שבניתו בדיוק הסתיימה ברחוב פייבל הקטן והשקט בצפון הישן של תל אביב. שטח הפנטהאוז, שנמצא בקומה 5 מתוך 5, כ-252 מ"ר בנוי במפלס אחד, ועוד 75 מ"ר מרפסת שמש. 4 כיווני אוויר, תקרות גבוהות (3,05 מטר), סטנדרט גמר גבוה ואיכותי, נוף פתוח, מעלית ו-2 חניות בטאבו. הפנטהאוז נמצא במרחק שתי דקות הליכה מכיכר המדינה המתחדשת, מתחנת הרכבת סבידור ומרחוב ארלוזרוב, שבו יעברו בעתיד שני קווים של הרכבת הקלה. גם לנהגים המיקום אידאלי – עם נגישות גבוהה ליציאה מהעיר ולנתיבי איילון.

מחיר מבוקש: 15.33 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש אמנם אינו נמוך, אבל השילוב של מגורי יוקרה בסטנדרט הגבוה ביותר, רחוב שקט ואיזור מתחדש עשוי להוכיח את עצמו גם כהשקעה מעניינת.

למי מתאים: חובבי החיים הטובים שהפרוטה מצויה בכיסם ונמאס להם מהפקקים ביציאה מהעיר.

למודעה >>

דירת גן עורפית ושקטה ברמת השרון

צילום: אופיר גולן

דירת גן יפה בת 6 חדרים, בשטח של 192 מ"ר, ברחוב בן גוריון ברמת השרון. קומת קרקע מתוך 3 בבניין בוטיק שמור ומטופח. הדירה עורפית ושקטה, בלב אזור ירוק, והחדרים וחללי האירוח בה מרווחים מאוד. הגינה גדולה ומושקעת, עם דק עץ, וחלקה מוצלת. הדירה כוללת ממ"ד, חנייה וסורגים. מעוצבת ושמורה היטב. 

מחיר מבוקש: 6.25 מיליון שקל

למה: המחיר המבוקש ירד לאחרונה ב-200 אלף שקל.

למי מתאים: משפחות שרוצות להגשים את חלום הגינה ברמת השרון בקצת פחות.

למודעה >>

בחזרה לאתר מדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים