בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: משפחת רז נדל"ן מה-TOP3 של הרצליה

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: משפחת רז נדל"ן מה-TOP3 של הרצליה

29/05/2023
משפחת רז נדל"ן

כבר 4 שנים ברציפות שמשרד התיווך משפחת רז נדל"ן מדורג כאחד מעשרת המשרדים הטובים בהרצליה. "אנחנו יודעים לתת ללקוח תשומת לב פי שלוש: אצלנו כולם עובדים בשביל כולם, כך שלכל לקוח יש בעצם שלושה מתווכים שעובדים עבורו בו זמנית", אומרת ענת רז-לוגשי, מייסדת המשרד

זוהי השנה הרביעית שבה משרד משפחת רז נדל"ן מדורג במדד המתווכים של מדלן כאחד מעשרת המשרדים המצטיינים בהרצליה – והשנה הוא גם בשלישיה הראשונה בעיר! משפחת רז נדל"ן נוסד בישראל ב-2010 על ידי ענת רז-לוגשי, לאחר שפעל בארצות הברית משנת 1982. כיום עובדת בו ענת רז-לוגשי יחד עם שלושת ילדיה – הבנים בן (40) ודני (36), מומחי נדל"ן בהרצליה, והבת ליטל, מנהלת השיווק של המשרד. 

"אמינות, מקצועיות, מרץ, חריצות ואהבת המקצוע – כל אלה כשהם מהולים בחום, ידידות, חן ותחושה מחבקת ומלאת ביטחון, הם חלק ממאפייני העבודה עם המשרד שלנו", אומרת ענת רז-לוגשי. "אצלנו יש יחס חם ואישי לכל לקוח, הקשבה לכל צורך, זמינות למענה ומתן תשובות מדויקות ומקצועיות בשמחה ובהבנה. יש לנו יכולת לחיבור אישי בגובה העיניים עם בני אדם".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור".

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"כל העבודה שלנו מגיעה מפה לאוזן"

 "אנחנו משרד בוטיק משפחתי שכולל רק 3 סוכני מכירות, אבל אנחנו מצליחים לעבור בכמות העסקאות משרדים עם הרבה יותר סוכנים", אומרת ענת רז-לוגשי. "כל העבודה שלנו מגיעה מפה לאוזן, ממוכרים וקונים מרוצים שממליצים למכרים שלהם. אחת הסיבות לכך היא היכולת לתת תשומת לב ללקוח פי שלוש: לרוב במשרדי תיווך, גם אם זה משרד של 30 סוכנים, בסופו של דבר כל מתווך הוא לעצמו. במשפחת רז נדלן כולם עובדים בשביל כולם, כך שלכל לקוח יש בעצם שלושה מתווכים שעובדים עבורו בו זמנית. בנוסף, האווירה המשפחתית והאכפתית שמשפחת רז נדלן מעניקה – אין שני לה מבחינת תחושת הביטחון של הלקוח, שהיא חשובה כל כך במכירת או קניית בית החלומות".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים