בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: ריל קפיטל מרמה"ש דוגלת ב"רמה אחת מעל"

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: ריל קפיטל מרמה"ש דוגלת ב"רמה אחת מעל"

03/07/2023
מדד המתווכים

"הכרת השוק, שירות לקוחות יוצא דופן ויכולות ניהול משא ומתן גבוהות מביאות את ריל קפיטל להצלחה מרובה במציאת החיבור הנכון בין הקונה, המוכר והנכס", אומרת יעל גלוזברג, שייסדה את החברה ב-2013

ריל קפיטל (Real Capital), שדורגה השנה ב-TOP3 של רמת השרון, היא אחת החברות הפרטיות הגדולות בישראל להשקעות ותיווך נדל"ן. לחברה יש שורשים עמוקים בטורונטו, קנדה, וכיום יש לה לא פחות מארבעה סניפים בישראל – ברמת השרון, במרכז תל אביב, ברמת החייל בתל אביב וברעננה, בהם עובדים עשרות סוכנים מהשורה הראשונה. זוהי השנה השלישית שבה ריל קפיטל מדורגת בין עשרת המשרדים המצטיינים ברמת השרון במדד המתווכים של מדלן, והשנה השנייה ברציפות שהיא ב-TOP3.

"הכרת השוק, שירות לקוחות יוצא דופן ויכולות ניהול משא ומתן גבוהות מביאות את החברה להצלחה מרובה במציאת החיבור הנכון בין הקונה, המוכר והנכס", אומרת יעל גלוזברג, שייסדה את ריל קפיטל ב-2013. כדוגמה היא מציינת את העסקה הגדולה ביותר שנסגרה השנה על וילה ברמת השרון המזרחית: "בשנתיים האחרונות – ובשנה האחרונה ביתר שאת – אנחנו חווים אינפלציה מטורפת במספר עסקאות הנדל"ן ברמת השרון. בעסקה המדוברת ריל קפיטל שיווקה את הנכס בשני הצדדים – ליאת ערד ייצגה את בעלי הנכס, ותמר ירוסקי-טל ייצגה את הרוכשים". לדברי ערד, "הווילה, שנמכרה לבסוף ב-18.5 מיליון שקל, נבנתה בסטנדרטים גבוהים, עם עיצוב אדריכלי מוקפד, מודרני ומינימליסטי". 

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"מקצועיות ושירות הם ערך עליון"

"אנחנו מאמינים שהערך העליון של המקצוע שלנו הוא השירות והמקצועיות", אומרת גלוזברג. "זו הסיבה שהמשרד שלנו דוגל בשיטת הכשרה פרקטית לסוכנים, בהנחיית מנטור (מדריך סוכנים) In House מטעם החברה פלוס איש שיווק מכוחותינו, שמלווים את הסוכנים שלנו להצלחה מקסימלית עבור הלקוחות. בשונה ממשרדים אחרים, הסוכנים שלנו לא משלמים בכלל על שירותי וליווי המשרד – וזו הסיבה שאנחנו מקפידים לבחור את הטובים ביותר – ממש רמה אחת מעל".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים