בלוג מדלן » מדד המתווכים 2023 » הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: רימקס אושן, TOP3 בת"א בפעם השלישית

הכירו את ה-TOP של מדד המתווכים: רימקס אושן, TOP3 בת"א בפעם השלישית

02/07/2023
שירלי

קבוצת המשרדים שייסדה שירלי ורנר מדורגת במדד זו השנה הרביעית. עם שלושה סניפים וצוותים של מומחים, רימקס אושן חולשת על תל אביב מצפון ועד דרום

זוהי השנה הרביעית שבה מדורגת קבוצת רימקס אושן בעשיריה הראשונה של מדד המתווכים בתל אביב יפו, והשנה השלישית ברציפות שבה היא אחת משלושת המשרדים המובילים בעיר. לקבוצה, שנוסדה לפני יותר מעשור (ב-2012) על ידי שירלי ורנר, יש כיום שלושה משרדים בעיר – הסניף הראשון, שמטפל באזור הצפון הישן ומרכז העיר ונמצא ברחוב אבן גבירול ליד כיכר רבין; הסניף הצפוני, שנוסד ב-2016 ונמצא בשיכון ל' שמעבר לירקון, והסניף הדרומי, שנוסד ב-2020, ברחוב משה דיין בדרום העיר. לכל סניף צוות סוכנים משלו, שמתמחה באותו אזור פעילות, ויחד הם שולטים על העיר כולה – עם כ-200 נכסים בבלעדיות בכל זמן נתון ו-111 נכסים שנמכרו ב-2022.

"אנחנו מאוד מקפידים על מיקוד והכרת אזור הפעילות שלנו, ולכן בחרנו להתנהל תחת 3 משרדים", אומרת ורנר, מנהלת וזכיינית הקבוצה. "בכל משרד יש צוות סוכנים שמכיר ומתמחה באותו אזור פעילות, וכל הסוכנים שלנו עוברים קורסים מקצועיים והכשרות רבות כדי שיתנו את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו".

מדד המתווכים: יותר מ-30 ערים בכל רחבי הארץ

"מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם", אומר טל קופל, מנכ"ל מדלן. "זו השנה הרביעית שמדלן לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור". 

המדד, שסקר השנה יותר מ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן לרוכשי הדירות הפוטנציאליים את האפשרות להכיר טוב יותר ולבחור בחוכמה את המתווך שמטפל בעניינם. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד מבוססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כמו כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

למדד המתווכים 2022/23 >>

"האופציה הראשונה והטובה ביותר"

"אנחנו מרכז הכשרה של סוכני נדל"ן מקצועיים, המהווים את האופציה הראשונה והטובה ביותר עבור כל מוכר או קונה בתל אביב – עם מחויבות טוטאלית, עבודת צוות וגאווה מקצועית", מספרת ורנר. "הפלטפורמה השיווקית שלנו מקיפה וכוללת שיווק ברמה המקומית, הארצית והבינלאומית, וכמובן שיתופי פעולה עם כל מתווכי העיר.

"באופן הזה, כל מוכר שבוחר לעבוד איתנו נהנה מחשיפה מקסימלית לקונים; וכל קונה שבוחר לעבוד איתנו נהנה ממלאי הנכסים הגדול ביותר בעיר. בנוסף, אנחנו עובדים גם בצמוד לבעלי מקצוע משלימים לעסקאות נדל"ן: בנקים למשכנתאות, יועצי משכנתא, עורכי דין למקרקעין, מודדים, שמאים ועוד, כדי לתת ללקוחות שלנו את השירות המקיף ביותר בדרך לעסקה הנכונה".

לעמוד המשרד במדלן >>

גלו כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בית

חשוב לדעת לפני שקונים בית - מדלן

פרסומים אחרונים