מקרא
    דירוג:
    גבוה
    נמוך
  • מגורים
  • מסחר או תעשייה
  • מבנה ציבורי
  • פארק, גינה
  • אחר

בית ספר ברנקו וייס קריית שמונה, קרית שמונה כיתות י - יב, ממלכתי

location_on
כתובת
קרית שמונה, הנשיא 25
call
טלפון
04-6951953
school
מנהל/ת
ניצן אשבל
group
מספר תלמידים
95
security
רשות חינוך
קרית שמונה
שנת הקמה
2003
יום לימודים ארוך
לא
באופק חדש
כן
מעמד ביה"ס
מוכר שאיננו רשמי
שפת לימוד
עברית
סקטור
יהודי
מידע נוסף פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק

מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 19 ממוצע ארצי 55

מדד מדלן לבית הספר לפי שנים

שנת בחינה מדד מדלן
2016
19
2015
16
2014
16

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 10%
אנגלית: 20%
ספרות: 10%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 40%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 10%
אנגלית: 10%
ספרות: 30%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 10%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014

מבחני בגרות:

אנגלית: 20%
ספרות: 10%
הסטוריה: 10%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016

הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי
35.0% / 68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.9% / 1.3%
אחוז הנושרים
0.0% / 7.8%
אחוז המצטיינים
0.0% / 11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
0.0% / 34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
טען עוד...
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי

יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

100% / 91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
6% / 20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
82% / 70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
56% / 29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)

חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

92% / 71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
82% / 65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
21% / 14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)

דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ

8% / 8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
6% / 5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
67% / 71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
25% / 33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
6% / 5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
4% / 5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
טען עוד...

השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*

מדד מדלן שם ביה"ס שכבה פיקוח שנת בחינת אחרונה אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה אחוז המורות שדווחו על שחיקה אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס
19 ברנקו וייס קריית שמונה תיכון ממלכתי 2016 8% 25% 82%
74 אולפנית דרכא תיכון, חט"ב ממלכתי דתי 2017 6% 33% 63%
43 תל חי-קרית שמונה יסודי ממלכתי 2017 6% 14% 84%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך

הכירו את השכונה
אזור א, בקרית שמונה

איך דרגו השכנים את השכונה?
תחושת קהילה: 3.0
מתאים למשפחות: 3.0
חניה: 2.5
בילוי ופנאי: 1.0
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
750,000 ש"ח
שכירות ממוצעת בשכונה:
2,400 ש"ח
מי התושבים שגרים בשכונה?

מה דעתך על בית הספר?

התלמידים אוהבים ללכת לביה"ס:
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
בית הספר נקי ומתוחזק:
בית הספר מקדם את תלמידיו:
המורים בבית הספר טובים:
אני מרוצה מבית הספר:
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
ההורים מעורבים בבית הספר:
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:

מחפשים דירה באזור?

בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!