מקרא
    דירוג:
    גבוה
    נמוך
  • מגורים
  • מסחר או תעשייה
  • מבנה ציבורי
  • פארק, גינה
  • אחר

בית ספר ת"ת וב"י שערי תורה, חיפה כיתות א - ח, חרדי

location_on
כתובת
חיפה, הגבורים 17
call
טלפון
04-8667031
school
מנהל/ת
לאה פרוידה גראטש
group
מספר תלמידים
78
security
רשות חינוך
חיפה
שנת הקמה
1990
יום לימודים ארוך
כן
באופק חדש
כן
מעמד ביה"ס
מוכר שאיננו רשמי
שפת לימוד
עברית
סקטור
יהודי
מידע נוסף פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק

חוות דעת גולשים על בית הספר

21/07/2017
יתרונות: הכיתה שלי החברות שלי שוק פורים
חסרונות: ההנהלה אינה קשובה לתלמידים, מאז התחלפות ההנהלה הפרדה בין בנים ובנות גברה וסוגרים את הילדים בעולם והילדים אינם יודעים מה מתרחש סביבם.
מכיר את בית הספר:
22/09/2016
יתרונות: שיש בו הרבה פעילוית ומופעים לדוגמא מופע חנוכה שהו נעשה במתנס בבמה גדולה או שוק פורים שווה במיוחד
חסרונות: החליפו את המנהל במנהלת אחרת שהיא לא רצינית ואם יש בעיות או שהבנים מציקים לבנות למנהלת לא אכפת
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/07/2015
יתרונות: היתרונות היחידים של בית הספר שערי תורה אלו השנים הראשונות של הלימוד,זאת אומרת א ו-ב. בשנים אלו עוד ניסו לחנך את התלמידים, ללמד אותם משהו, המורות שלימדו היון בעלי תואר להוראה, לפחות תואר ראשון, והתלמידים אהבו ללכת לבית הספר. והיתרון השני, שבגללו תלמידים הלכו ללמוד לשם, אלו ההסעות , ומיקומו של בית הספר. הורים רבים יכלו להיות בטוחים שהילדים שלהם בטוחים, ונמצאים בידי המורים, ולא היו צריכים לדאוג, איך הילדים שלהם יגיעו לבית הספר.
חסרונות: מכיתה ג ומעלה, לא לימדו שם כלום, זה היה סגירת העתיד של התלמידים. הייתה הפרדה מוחלטת בין שני המינים, וזאת בהתחשב בעובדה, שבבית הספר כולם, עד האחד היו תלמידים חילוניים. היו מקרי אלימות נרחבים ורציניים לפחות 2-3 פעמים בשבוע, כמה פעמים המורים, בכוונה תחילה הביכו את התלמידים הקטנים מול כל הכיתה,כדי שאלו ירגישו רע בנמוגע למה שעשו, למרות ששום דבר מבייש ואסור הם לא עשו.תלמידים חכמים ומוצלחים, לא יכלו לפתח את ידיעותיהם ואת מוחם. בית הספר לא נתן אפשרות לילדים להתפתח, והחזיק אותם בעולם סגור, בו הילדים לא ידעו על כלום. המצטיינת של כל בית הספר, כך קראו לי המורים, אך כשהגעתי לבית ספר חדש, והתחלתי ללמוד שם, לא ידעתי דברים רבים מחומר הלימוד הנדרש, שהתלמידים בבית הספר החדש עברו כבר בכיתה ב, ושערי תורה החלו ללמד את התלמידים באמצע כיתה ה.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
01/11/2014
חסרונות: המורים גרועים ולא יודעים איך ללמד מכיוון שההנהלה בוחרת את החברים שהוא מכיר והוא חושב שהם מורים טובים. המורים לא יודעים איך להסביר נושאים. לבית ספר אין תקציב . ההנהלה העיפה כבר את כל המורים הטובים שהיו והביאה מורים שאין להם שום ניסיון וכמו שכולם יודעים הדתיים לא יודעים כלום אין להם השכלה גבוהה ויודעים דברים בסיסיים למשל כפל וחילוק אבל יותר מזה לא. לאף מורה אין תואר בשום דבר וחושבים שהם מורים טובים המורים מפנקים יותר מדי את התלמידים ולא מלמדים דבר.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
טען עוד...

מה דעתך על בית הספר?

התלמידים אוהבים ללכת לביה"ס:
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
בית הספר נקי ומתוחזק:
בית הספר מקדם את תלמידיו:
המורים בבית הספר טובים:
אני מרוצה מבית הספר:
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
ההורים מעורבים בבית הספר:
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:

מחפשים דירה באזור?

בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!