מקרא
    דירוג:
    גבוה
    נמוך
  • מגורים
  • מסחר או תעשייה
  • מבנה ציבורי
  • פארק, גינה
  • אחר

בית ספר מקיף ע"ש אלדד, נתניה כיתות ז - יד, ממלכתי

location_on
כתובת
נתניה, שד גולדה מאיר 901
call
טלפון
09-8356560
school
מנהל/ת
טובה פינצוב כהן
group
מספר תלמידים
1243
group
תלמידים בכיתה
33.3
security
רשות חינוך
נתניה
שנת הקמה
1991
מספר כיתות
15
יום לימודים ארוך
לא
באופק חדש
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
שפת לימוד
עברית
סקטור
יהודי
מידע נוסף פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק

מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 59 ממוצע ארצי 55

מדד מדלן לבית הספר לפי שנים

שנת בחינה מדד מדלן
2016
59
2015
67
2014
60
2013
68
2012
70
2010
65

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016

בחינות מיצ״ב כיתות ח':

מתמטיקה: 60%
מדע וטכנולוגיה: 50%
אנגלית: 60%
עברית: 50%

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 70%
אנגלית: 70%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 50%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 80%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 50%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 60%
אנגלית: 60%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 40%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013

מבחני בגרות:

מתמטיקה: 70%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012

בחינות מיצ״ב כיתות ח':

מתמטיקה: 90%
עברית: 60%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010

בחינות מיצ״ב כיתות ח':

מדע וטכנולוגיה: 60%
אנגלית: 70%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016

הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי
87.0% / 68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.5% / 1.3%
אחוז הנושרים
10.7% / 7.8%
אחוז המצטיינים
15.3% / 11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
46.5% / 34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
טען עוד...
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ציון ממוצע ביה"ס / ארצי
מקצוע
83 / 78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 73)
73 / 72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 41)
66 / 69
עצוב (מספר תלמידים שנגשו 38)
90 / 80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 31)
85 / 73
אמנות )הקולנוע( (מספר תלמידים שנגשו 30)
81 / 78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 27)
88 / 75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 21)
97 / 84
מערכות רפואיות (מספר תלמידים שנגשו 19)
83 / 75
מדעי הבריאות (מספר תלמידים שנגשו 18)
89 / 70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 17)
79 / 79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 11)
טען עוד...
מחפשים דירה באזור בית הספר? חדש! דירות למכירה באזור הרישום של בית הספר

האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ביה"ס / ארצי

חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

79% / 69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
77% / 65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
50% / 38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
86% / 91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
19% / 29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)

דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ

12% / 12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
5% / 8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
3% / 5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
4% / 5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
71% / 72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
72% / 71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
24% / 22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
13% / 14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
30% / 33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
23% / 22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
17% / 20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
76% / 71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
74% / 70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
7% / 5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
4% / 5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
77% / 77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
70% / 71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
88% / 91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
3% / 5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
4% / 5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
27% / 32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
טען עוד...

השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*

סנן
מדד מדלן שם ביה"ס שכבה פיקוח שנת בחינת אחרונה אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה אחוז המורות שדווחו על שחיקה אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס
59 מקיף ע"ש אלדד תיכון, חט"ב ממלכתי 2016 9% 40% 75%
100 רימלט יסודי ממלכתי 2015 20% 33% 90%
57 מקיף אורט ע"ש גוטמן תיכון, חט"ב ממלכתי 2017 6% 36% 82%
50 נורדאו יסודי ממלכתי 2016 8% 9% 92%
20 אלון יסודי ממלכתי 2016 21% 50% 68%
חיים חפר - עיר ימים יסודי ממלכתי
ישיבת עטרת מתתיהו תיכון חרדי
ממ"ד קרליבך יסודי ממלכתי דתי
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך

הכירו את השכונה
נאות גולדה, בנתניה

איך דרגו השכנים את השכונה?
תחושת קהילה: 2.5
מתאים למשפחות: 4.3
חניה: 3.6
בילוי ופנאי: 2.9
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
1,874,000 ש"ח
שכירות ממוצעת בשכונה:
4,940 ש"ח
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
5 מתוך 10

חוות דעת גולשים על בית הספר

התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
3.0
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
3.0
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
3.0
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
3.0
בית הספר נקי ומתוחזק:
3.0
בית הספר מקדם את תלמידיו:
3.0
המורים בבית הספר טובים:
3.0
אני מרוצה מבית הספר:
3.0
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
3.0
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
3.0
ההורים מעורבים בבית הספר:
3.0
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
3.0
17/06/2018
יתרונות: בית ספר מרווח וגדול בהפסקות יש לכל אחד את מקומו, התלמידים לומדים שיעורי מדעים וביולוגיה במתחם יותר חדש ומתקדם באשכול פיס, בנוסף לכך באשכול פיס מתנהלים מידי פעם כנסים, הצגות וטקסים שיכבתיים. לאחרונה בשנת 2017 הוסיפו לוקרים לחטיבה אשר מקלים על גבם של התלמידים. יש קפיטריה בבית הספר שמיועד לכל התלמידים בתשלום. יש חדר כושר שיותר משומש לתיכוניסטים מאשר לחטיבה. בית הספר קרוב לקניון עיר-ימים.
חסרונות: ההתייחסות של המורים בזילזול לתלמידים מעודדת את התלמידים להרוס את השיעור ולהבריז. רובם של המורים באים על מנת לעשות את מה שנדרש מהם בלי שום יצירתיות ואכפתיות בדרך של: תלמיד שרוצה ללמוד שילמד נקודה. צורת הלימוד בבית הספר ישנה ולא יצירתית, המורים מסכימים איתי ואין שום עיניין או משהו שזז מלנסות להעביר שיעורים ביצירתיות חוץ מאשר לקרוא בספר ולהעתיק מהלוח. לחדר המחשבים בחטיבה יש ריח חונק ומיושן ומחשבים שהמקלדת שבורה או המחשב לא מתפקד. רבים מהתלמידים עוברים לבתי ספר שונים חלקם מהבחינה החברתית שמדכא את התלמידים או על מנת לעבור לבית ספר יותר מתקדם. לשומרים בכניסה לבית הספר לא אכפת איזה תלמיד יוצא מבית הספר ומה הסיבה. תלמידים בכיתות בחטיבה שמעשנים במתחם בית הספר בלי מפריע.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/05/2018
יתרונות: יש כמה מורים טובים ואיכפתיים ( מעט)
חסרונות: בעיקר בחטיבה הנהלה ומורים המקורבים להורים (על בסיס כלכלי לרוב) - בגלל זה תלמידים שעושים מה שהם רוצים ואף אחד לא מעיר להם, הרבה תלמידים לוקחים שיעורים פרטיים, מורים מלמדים שיעורים פרטיים בשכבה בה הם מלמדים או לומדים ילדיהם.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
08/02/2018
יתרונות: בחטיבה יש מורים די בסדר
חסרונות: מורים לא אכפתיים שאין להם זמן או כוח לתלמידים יש תחושה שהם עושים לנו טובה כשהם באים לשיעור ובכללי המורים הם לא נבחרו טוב עדיין לא יצא לי למצוא מורה אחד שיקשיב לילדים ,אפילו לא המחנכות. המבנה לא טוב כי הוא פתוח חלקית ובחורף תמיד נופל הגג וממש קר אבל מצד שני חדר המורים מושקע ויש חימום ,מזל שמשקיעים בהם לפחות (לא מגיע להם בכלל , שקל לא הייתי משלמת להם על העבודה המזעזעת). (בתיכון)
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
17/02/2017
יתרונות: בית ספר טוב, רוב המורים מלמדים טוב ומשתלטים טוב על הכיתה, יש לי קשר אישי וקרוב עם המחנכת מעבר ללימודים, מצליחה במבחנים כמו חלק נרחב מהכיתה שלי, כשמתאפשר מלמדים לקבלת האחר, בעיקר מורה ספציפית שמלמדת אותי
חסרונות: לרוב אין נייר בשירותים (לאחרונה יש שיפור), כדאי ללמד יותר לקבלת האחר (ממליצה להביא מסבירים/מרצים בנושא- למשל מתנועת הנוער הגאה ״איגי״ שעושים הרצאות מאורגנות), ילדים לפעמים עושים בעיות ורעש בכיתה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
20/08/2016
יתרונות: קירבה לבית
חסרונות: יחס מרוחק ונוקשה של חלק מהמורים, הפקידות וההנהלה, לא מפתח מספיק את הפן של מעורבות חברתית וקהילתית של התלמידים והוריהם, התמקדות בהישגים ומיעוט במתן הזדמנויות לילדים שקשה להם, צורך נפוץ הוא בהשלמת חומר עם מורים פרטיים, מוזנח פיזית. אני מדברת כאם ל-4 שלמדו ולומדים וכולם תלמידים טובים, אבל בגלל המצב היינו צריכים להשקיע הרבה אחרי שעות בי״ס.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
12/06/2016
יתרונות: אין
חסרונות: ילדים מופרעים ,אין שמירה על הניקיון , ישנם אזורים מלחיצים שבהם ישנם כאלה שמעשנים. במצוינות לא משקיעים .
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
02/03/2016
יתרונות: הבן שלי לומד פה 6 שנים. בית ספר איכותי. מורים קשובים לתלמידים.הישגים לימודיים מעולים. מטפלים בכל בעייה שצצה באופן מיידי.בית ספר איכפתי מאוד. בין הראשונים בנתניה שזכו בפרס על חינוך ערכי ממשרד החינוךאחוזי גיוס לצה"ל מהגבוהים בעיר. אחוזי זכאות לבגרות מהגבוהים בעיר.מיצבים גבוהים בעשירונים גבוהים.פעילויות ערכיות וחברתיות.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
17/01/2016
יתרונות: לא מצליח למצוא
חסרונות: אין הקשבה= אין למידה, מי שלא לוקח שיעורים פרטיים לא מצליחלא מאמינים בתלמידים, הרשימה ארוכה! בית ספר של רעש וסילסולים...
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
31/10/2015
יתרונות: בית ספר גדול ומרווח, בדרכ התחשבות, פעיליות חברתיות,
חסרונות: חוסר ניקיון,
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
13/10/2015
יתרונות: שהשיעורים בו כיפיים
חסרונות: שלא מטפלים כל כך בילדים אלימים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
02/10/2015
יתרונות: בית ספר גדול
חסרונות: המורים לא מתייחסים אל התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
25/09/2015
יתרונות: אין
חסרונות: הכל, ילדים מפריעים בשיעור ומלוכלך
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
05/09/2015
יתרונות: הכל
חסרונות: כלום
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
26/05/2015
יתרונות: אין
חסרונות: אלימות, אין נייר בשירותים
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
18/05/2015
יתרונות: הקרבה לפולג , נורדאו והאירוסים
חסרונות: ילדים מופרעים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/03/2015
יתרונות: כיף
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
27/02/2015
יתרונות: אין
חסרונות: בית הספר גועלי מידה רבהאין להם תקציב לנקות את בית הספרהמנקות של אחר הצהרים משאירים את הכיור באקונומיקה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
25/01/2015
יתרונות: שכולם אוהבים להיות בבית הספר וכיף בו ויש תמיד אווירה טובה
חסרונות: שיש תלמידים שמפחדים לבואו לבית ספר או שמאיימים אליהם
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
22/01/2015
יתרונות: אין
חסרונות: מורים מתנכלים לתלמידים מסוימים, תלמידים ברמה רדודה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
05/01/2015
יתרונות: יש לי קשר אישי עם המחנכת,קשר של אשם ובת מעבר למורה ותלמידה. המחנכת נותנת לי השראה ללמידה.
חסרונות: אין נייר בשירותי בית ספר,המנקה מדברת בזלזול כמבקשים נייר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
05/10/2014
יתרונות: אין
חסרונות: מורים עייפים. יחס קלוקל ושפה נמוכה כלפי התלמידים. המון שעור חוסר ואין מספיק מילוי מקום.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
12/08/2014
יתרונות: בית הספר כיפי בשבילי אני מרגישה בטוחה לבוא לבית הספר ומכירה היטב את צוות המורים. המחנכת נותנת יחס אישי לכל תלמיד בית הספר הוא מקום שבשבילי נותן הכל משאבים התנסויות ובסך הכל בית הספר שלי הוא בית ספר מעולה.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/07/2014
יתרונות: צוות מורים מעולה משתדלים מאוד מכל הבחינות, הילדים אוהבים ללכת לבית הספר, אנטגרציה יפה בין השכונות,
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: אין כאלה
חסרונות: חוסר משמעת, סדר וארגון
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
טען עוד...

מה דעתך על בית הספר?

התלמידים אוהבים ללכת לביה"ס:
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
בית הספר נקי ומתוחזק:
בית הספר מקדם את תלמידיו:
המורים בבית הספר טובים:
אני מרוצה מבית הספר:
הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
ההורים מעורבים בבית הספר:
מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:

מחפשים דירה באזור?

בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!