מקרא

בית ספר עירוני מקיף שי עגנון, נתניה כיתות ז - יב, ממלכתי

location_on
כתובת
נתניה, שפינוזה
call
טלפון
09-8844999
school
מנהל/ת
מנחם פנטלקה
group
מספר תלמידים
1193
group
תלמידים בכיתה
32.5
security
רשות חינוך
נתניה
שנת הקמה
1995
מספר כיתות
12
יום לימודים ארוך
לא
באופק חדש
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
שפת לימוד
עברית
סקטור
יהודי
מידע נוסף פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק

מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 65 שנת בחינה אחרונה: 2016

מדד מדלן לבית הספר לפי שנים

שנת בחינה מדד מדלן
2016
65
2013
37
2011
50
2009
70

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016

כיתות ח':

מתמטיקה: 80%
מדע וטכנולוגיה: 50%
אנגלית: 70%
עברית: 60%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013

כיתות ח':

מדע וטכנולוגיה: 30%
אנגלית: 60%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011

כיתות ח':

מתמטיקה: 40%
עברית: 20%

הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009

כיתות ח':

מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות המצי"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
מחפשים דירה באזור בית הספר? ללוח הדירות של מדלן

האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ

ממוצע ביה"ס / ממוצע ארצי

יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

81% / 71%
טוב לי בבית הספר
56% / 72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש

חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי

8% / 5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות

דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ

6% / 6%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים
13% / 12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי
67% / 68%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים
93% / 92%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות)
28% / 32%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות)
28% / 22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי
18% / 21%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים
41% / 35%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי
טען עוד...
מחפשים דירה באזור בית הספר? ללוח הדירות של מדלן

השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*

65
בית ספר עירוני מקיף שי עגנון
60
השכונה
59
נתניה
55
ממוצע ארצי
מדד מדלן שם ביה"ס שכבה פיקוח שנת בחינת מיצ"ב אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה אחוז המורות שדווחו על שחיקה אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס
65 עירוני מקיף שי עגנון חט"ב, תיכון ממלכתי 2016 13% 28% 81%
73 ממלכתי אזורי יסודי ממלכתי 2016 22% 35% 85%
72 עירוני משה שרת חט"ב, תיכון ממלכתי 2015 13% 34% 80%
גוונים יסודי ממלכתי
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות המצי"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
מחפשים דירה באזור בית הספר? ללוח הדירות של מדלן

הכירו את השכונה
נאות הרצל, בנתניה

איך דרגו השכנים את השכונה?
תחושת קהילה: 3.0
מתאים למשפחות: 3.4
חניה: 3.4
בילוי ופנאי: 2.4
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
1,619,000 ש"ח
שכירות ממוצעת בשכונה:
3,040 ש"ח
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
4 מתוך 10

חוות דעת גולשים על בית הספר

התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
2.0
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
2.0
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
2.0
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
4.0
בית הספר נקי ומתוחזק:
1.0
בית הספר מקדם את תלמידיו:
2.0
המורים בבית הספר טובים:
3.0
אני מרוצה מבית הספר:
3.0
הייתי מעדיף בית הספר אחר:
2.0
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
2.0
ההורים מעורבים בבית הספר:
2.0
מנהל בית הספר מכיר אותי:
2.0
14/05/2017
יתרונות: רוב המורים הם אנושיים ואכפת להם מהתלמידים שלהם.
חסרונות: בית הספר בנוי בצורה נוראית, לא נקי בכלל, צוות המורים בחטיבת הביניים נוראי, יש העדפה בולטת למגמת הרובוטיקה שזה לא דבר נוראי אבל כמות המשאבים שמושקעת במגמה היא כל כך גבוהה שמגמות אחרות מקבלות יחס נחות יותר.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
13/09/2016
יתרונות: הצגות, טיולים איכותיים, מורות מחנכות מקסימות ותומכות.
חסרונות: המורים בסדר, אך רמת הבריונות בבית הספר גבוהה, רוב בית הספר מתאסף לחבורות של ילדים מקובלים, הכל סובב סביב מי "מקובל" ומי לא. רוב התלמידים הם ילדים "פרחות" ו"ערסים" וילד שונה, שלא חושב ששנאה, שפגיעה באחר היא התשובה, "זוכה" להתעללות ופגיעה בביטחון ובהערכה העצמית. לתשומת לבכם.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
24/08/2016
יתרונות: הגודל, זהו
חסרונות: חוויתי שם בריונות בערימות, תוך כדי שספגתי יחס כל כך מזלזל מצד המורות העלובות שישי שם. כשניסיתי להתאבד הם לא התעניינו בי בכלל וחוץ מפגישה של רבע שעה עם היועצת המעפנה שלהם לא קרה כלום בנידון. בכיתה ז נעלו אותי בחלון למשך שיעור שלם והעונש שהחלאת אדם שעשה לי את זה היה לשבת שעתיים במזכירות. קיבלתי מכות מול כיתה שלמה ולא עשו כלום למאביקים בטענה ש״אין ראיות על כל המשתתפים״ עלק. בעקבות מה שעברתי שם אני סובלת מפוסט-טראומה וישבתי ארבעה חודשים בבית במקום ללמוד. כשניסיתי לעבור בית ספר אמא שלי הייתה צריכה להלחם איתם על זה ובנוסף לכל אני גם לא זכאית לתעודת סיום החטיבה כי נשארתי בבית. למרות שזה בגלל שזה בעקבות טראומה קשה, הם אפילו לא הסכימו להכיר במה שעברתי שם וטענו שאני מגזימה.רמת הלימודים היא על הפנים אלא אם אתם בכיתות המצוינות. לדוגמה המורה למתמטיקה (הקבצה ב) עשתה לנו הרצאה שלמה על כמה שבלי לעשות 4/5 יחידות לימוד אין טעם לנסות למצוא עבודה או להיות מוצלחים בחיים במקום אשכרה לקדם אותנו אל רמה גבוהה יותר. בקיצור, הורים, אם אכפת לכם מילדיכם ואתם לא רוצים שהם יהיו סתם סתימה של חור, תתרחקו משם
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
23/08/2016
יתרונות: הרוב המכריע של המורים הם אנשים נהדרים ומאירי פנים. יש הרבה השקעה במגמות(חוץ מערבית). יש הרגשה של אנושיות ואכפתיות מצד רוב המורים בתיכון לפחות. השירותים כמו שאחרים אמרו התלמידים לא שומרים עליהם אבל ייאמר לזכותו של הבית ספר שהוא שולח עובד שיינקה אותם כמה פעמים ביום.
חסרונות: המבנה של הבניינים הוא באמת קטסטרופה. יונים מעופפות בתוך הבניין ומחרבנות פעם אחת הם חירבנו על חברים שלי lol כמו כן בחורף קר( תודה לאל שיש מזגנים בכיתות לפחות). מתקמצנים עלינו בטיולים. יש ערסים אבל איפה אין? ועצה קטנה יש לי לתת לכל אלה שעכשיו עולים לי"א ומתלבטים על איזה מגמה הם רוצים לקחת- לא משנה איזה מגמה תקחו העיקר תתרחקו ממגמת ערבית כמו מאש
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
08/08/2015
יתרונות: קרוב לתחנת אוטובוס
חסרונות: חוסר כבוד של המורים כלפי התלמידים בהם וברעיונותיהם . אין מקום לבטא את הרעיונות ולמורות כבר אין כוח ללמד
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
25/07/2015
יתרונות: השקעה המצטיינים ובמגמות הנבחרות בחטיבה
חסרונות: מורים שחוקים.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
24/07/2015
יתרונות: אין
חסרונות: בחורף הגשם חודר לבניינים וקר.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
06/05/2015
יתרונות: יש לנו כרסומת
חסרונות: אין לנו מושג מה זה כרסומת או למה יש לנו כזאת
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: הכותב הקודם ממורמר. מציג שטויות.1. מגמת רובןטיקה מיועדת למצטיינים והיא אחלה. הרבה נרשמים. בשכבה שלי יש 3 קבוצות מליאות.לומדים עד מאוחר, כי רוצים. זה לא חובה. אפשר ללמוד בכיתה רגילה.2. המבנה חדשני והאדריכל זכה בפרסים עליו. הוא יפה ומיוחד.3. שאלתי את המורה למה הכרסומת לא בפעולה והתשובה היא שהגיע למגמה המון ציוד חדש וקשה להשתלט על הכל מהר. לאט לאט קולטים את כל הציוד.4. השירותים בבוקר נקיים. מנקים אותם בשנית בשעה 10.00. הילדים לא שומרים עליהם וחבל.5. זה בית ספר מצויין. המנהלים אכפתיים. ביה"ס מצטיין וזוכה בהמון פרסים.6. אין בעייה של טושים למורה. זה ממש שטויותתתת
חסרונות: יש ערסים. אך איפה אין !!!
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: אחלה בית ספר. אחלה מורים. הרבה מגמות בחטיבה. התלמידים המצטיינים יכולים ללמוד במגמות מתאימות. אך שם צריך להשקיע ולעבוד קשה ושם לומדים עד מאוחר. מי שזה לא מתאים לו שילמד בכיתה רגילה.ברובוטיקה יש הרבה דברים חדשים כל שנה. נכון, לא הגיעו ללמד את הכרסומת, שאלתי את המורה למה והתשובה היא שקולטים השנה הרבה דברים חדשים וקשה להשתלט על הרבה דברים בזמן קצר. הזמן של הכרסומת יגיע. הביתספר זכה השנה בהרבה פרסים. רובוטיקה מקום ראשון בתכנות בארץ. ידוע לי שגם התיכון מצטיינים. נראה לי שהתלמידה שכתבה היא תלמידה ממורמרתתתת.
חסרונות: יש ערסים. מומלץ להתרחק מהם.
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: אחלה בית ספר. מורים טובים. רמה גבוהה. מבנים ממש יפים. מגמת רובוטיקה זה לגאונים. מי שלא מתאים לו שלא ילמד
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
10/04/2015
יתרונות: וואלה לא יודע
חסרונות: אין טיולים שנתיים, לומדים תנ"ך, לומדים מורשת
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
26/12/2014
יתרונות: לצערי הרב, לא משנה עד כמה שאני אחפש, יהיה לי מאוד קשה למצוא יתרונות .
חסרונות: בית ספר לא מתוחזק ומנוהל בצורה של סדרי עדיפויות, מבנה בית הספר נוראי, ואף יש לציין את אופן בו בית הספר נבנה, בחורף מאוד קשה להיות במבנים עקב חורים בתקרה, שלא נוצרו במהלך השנים, אלה נבנו כך, ויש תלונות רבות בנוגע לנושא זה, אך לאף אחד לא באמת אכפת . יש עומס נוראי על התלמידים, ואני לומדת במגמה ״המייצגת״ את בית הספר . מגמת רובוטיקה, שבחדר המחשבים לכל דבר מודבק מחירון וסך עלות המכשירים בחדר, תתפלאו לשמוע שגם על המדפים והכיסאות ישנו תג מחיר. הבעיה, שבכיתת המחשבים במגמה, ישנם בערך כ20 ומשהו מחשבים, מחציתם אינם עובדים, מוצרים נלווים כגון עכבר ומקלדת לא תמיד נגישים, וזה עוד בימים טובים . אני מסיימת כמעט כל יום ב4 אחר הצהריים, ומאחר שאני ילדת הסעות שגרה במרחק נאה מבית הספר, אני מגיעה עם הסעות ״מאורגנות״ הביתה . זאת אומרת שעת ההגעה הקבועה שלי הביתה היא בערך 20 לחמש בערב . הדרישות שאני אמורה לבצע בזמן שאני בבית : להכין שיעורי בית 9 או 8 מקצועות שיש לי ליום הבא, ותוך כדי ללמוד ל5 בחנים ומבחנים למינהם . אומרים שכל עוד אנחנו ילדים, יש לשמר את ילדותנו ונעורינו . אך לצערי, זה ממש לא כך . אין לי זמן לצאת לחוגים, לקרוא ספרים, ואף לארוחת הערב אני מגיעה אחרונה בשעות לא הגיוניות . אם בצורה הזאת הם רוצים ״לבנות לי את העתיד״ אני בספק אם יהיה לי כוח להגיע לעתיד . שמעתם פעם על יכולת התאפקות של 9 שעות כל יום ? כי אני כן . אני וחברותיי מתאפקות 9 שעות ביום לא להיכנס לשירותים שבספק אם אפשר לקרוא להם ככה . שעת נעילת השירותים הם בין השעה החמישית לשישית . זאת אומרת פחות ממחצית היום שלי . המחנכת שלי התלוננה, על כך שטושי הלוח שלה כבר כמעט ולא כותבים, וכשביקשה מ״מנכ״ל״ בית הספר טען כי אזל תקציבו, ובעניין הזה תצטרך להתעזר בסבלנות . אך מדוע נגמר תקציבו לפי דעתכם ? לאחרונה הוא רכש מכשיר הקרוי ״כרסומת״ למגמת הרובוטיקה . הכרסומת והתוכנות שנלוות לה, עלו סכום מאוד נאה, ואף מוגזם אם יורשה לי לומר . ותתפלאו לדעת, שמאמצע השנה שעברה, לא נעשה בכרסומת אף לא שימוש אחד . הכרסומת כבר נהייתה בדיחה בקרב המורים והתלמידים . ״טושים ללוח אין, אבל העיקר שיש כרסומת !״ . ביזיון . בית הספר במצב נוראי, שירותים מטונפים, מורים ממורמרים, תלמידים אלימים, וסלחו לי על הביטוי זה נהיה בית ספר של ערסים ופרחות, ממש פרודיה של העולם התחתון . ואפילו דקת מנוכה אין . זאת אומרת נכון יותר להגיד, אין לי חיים חוץ מבית ספר . ואני בטוחה שהרבה אחרים יסכימו איתי בעניין הזה . לפעמים אני קמה בבוקר עם הרגשה מגעילה . ואני חושבת לעצמי : ״ אני קצה בבוקר ללכת לבית ספר, את בטוחה שזה שווה את זה ?״ . במקום לקום ולדעת שאני הולכת להיות במקום טוב כשאני קמה בבוקר, עצוב לי לדעת שהמצב הפוך . אני מבינה שזה נורא קל לבוא ולהאשים, ואני בעצמי סולדת ממנהג מגונה זה, אך אין לי מילים אחרות, אבל זה המצב .
מכיר את בית הספר: אני לומד בביה"ס
טען עוד...

מה דעתך על בית הספר?

התלמידים אוהבים ללכת לביה"ס:
התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
בית הספר נקי ומתוחזק:
בית הספר מקדם את תלמידיו:
המורים בבית הספר טובים:
אני מרוצה מבית הספר:
הייתי מעדיף בית ספר אחר:
יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
ההורים מעורבים בבית הספר:
מנהל בית הספר מכיר אותי:

מחפשים דירה באזור?

הירשמו לקבלת הצעות רלוונטיות עבורכם ממדלן
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם לתנאי השימוש
*הבהרה: הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך. המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים. למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!